Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Die optie gaat mij te ver. Die kinderen binnen houden tot ze een jaar of 18 zijn ga ik echt niet redden!!_Donnaa schreef:Ik beval gewoon niet..
Gast- Gast
Ja, dat had je moeten bedenken voordat je van bil ging natuurlijk!ProudMama schreef:Die optie gaat mij te ver. Die kinderen binnen houden tot ze een jaar of 18 zijn ga ik echt niet redden!!_Donnaa schreef:Ik beval gewoon niet..
Gast- Gast
Ik heb serieus echt bijna alleen maar fijne bevallingen gezien en zie er helemaal niet tegenop om zelf te bevallen, ook al ken ik de gevaren en weet ik wat er mis kan gaan en heb ik ook wel eens iemand totaal zien uitscheuren. Misschien dat ik daar heel anders over ga denken als ik zelf zwanger ben.ProudMama schreef:Teveel weten/ gezien hebben is niet fijn!! Je beseft teveel wat er mis kan gaan.Smikkell schreef:Ik heb gekraamd (was wel tijdens een stage) bij een verloskundige, en die scheet 7 kleuren en was zó onzeker.ProudMama schreef:Tja, ik heb gewoon teveel gezien in dat half jaar, vooral de gecompliceerde gevallen ed.
Maar ach, ze over een week of 20 is het allemaal achter de rug...
Gast- Gast
Ik ga even mn was ophangen. Niet dat jullie je massaal bezorgd en geschrokken afvragen waar ik ben. Poekies.
Gast- Gast
Tot zo Revapoekie
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dan valt bevallen van een gezond kindje idd alleen maar mee!Smikkell schreef:Ik heb serieus echt bijna alleen maar fijne bevallingen gezien en zie er helemaal niet tegenop om zelf te bevallen, ook al ken ik de gevaren en weet ik wat er mis kan gaan en heb ik ook wel eens iemand totaal zien uitscheuren. Misschien dat ik daar heel anders over ga denken als ik zelf zwanger ben.ProudMama schreef:Teveel weten/ gezien hebben is niet fijn!! Je beseft teveel wat er mis kan gaan.Smikkell schreef:Ik heb gekraamd (was wel tijdens een stage) bij een verloskundige, en die scheet 7 kleuren en was zó onzeker.ProudMama schreef:Tja, ik heb gewoon teveel gezien in dat half jaar, vooral de gecompliceerde gevallen ed.
Maar ach, ze over een week of 20 is het allemaal achter de rug...
Laatst aangepast door ProudMama op wo 16 maa 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PM, verschrikkelijk idd.
Meiden, ik ga offline
Fijne avond en truste
Meiden, ik ga offline
Fijne avond en truste
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaha waarom niet?
Truste Inge
Ik heb het beide in m`n vriendenkring mee moeten maken helaas..ProudMama schreef:De bevalling van een overleden kindje waar ik bij was vond ik nog het allerergste. Gewoon een complete bevalling doen en dan nog met lege handen naar huis.
Of een niet levensvatbaar kindje waarvan je weet dat het hooguit een uur zal leven...
Die laatste heeft trouwens tegen alle verwachtingen in een half jaar geleefd.. Wat hebben we dat gevierd zeg..
Gast- Gast
Omdat mijn 'hulpstuk' al zo heet... verwarring!VeryCherry schreef:Whahahaha waarom niet?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat mijn 'hulpstuk' al zo heet... verwarring!VeryCherry schreef:Whahahaha waarom niet?
Whahahahaha
Vreselijk lijkt het me!_Donnaa schreef:Ik heb het beide in m`n vriendenkring mee moeten maken helaas..ProudMama schreef:De bevalling van een overleden kindje waar ik bij was vond ik nog het allerergste. Gewoon een complete bevalling doen en dan nog met lege handen naar huis.
Of een niet levensvatbaar kindje waarvan je weet dat het hooguit een uur zal leven...
Die laatste heeft trouwens tegen alle verwachtingen in een half jaar geleefd.. Wat hebben we dat gevierd zeg..
Wil je het wel even verwijderen uit je qoute? Met zoveel zwangere vrouwen op dit forum...
Gast- Gast
Bijna iedereen hier heeft al een koosnaampje..ProudMama schreef:Zullen we maar koosnaampjes verzinnen voor elkaar?
Reev/reevster
Sexy lexie
smikkie
Do
Sjalalaan
Toeter/Toetsel
Pretty Merai
Q
Zoetekoek
Vul maar aan..
Gast- Gast
Heeft iemand lucifers voor me? M'n ogen vallen steeds dicht
*alsjeblieft, twee lucifers*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dankje
VC ruilen? Ik moet eigenlijk slapen maar ben nog te wakker!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ook niet
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40