Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Oh God...vreselijk zijn die dingen.VeryCherry schreef:Kraamverband is echt erg, weet je wat nog erger is? Als je net bevallen bent en je moet zo'n net-onderbroek aan...
Gast- Gast
Storm schreef:Oh God...vreselijk zijn die dingen.VeryCherry schreef:Kraamverband is echt erg, weet je wat nog erger is? Als je net bevallen bent en je moet zo'n net-onderbroek aan...
Ja hè, echt horror, bijna ranzige-topic-waardig...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als je depresief wordt van kraamverband advisieer ik je om dat nu al bij je huisarts neer te leggen en te besprekenProudMama schreef:Ach, ik wordt depressief bij het zien van kraamverband... De menstruaties die je 9 maanden mist heb je straks achter elkaar.... lekker vooruitzicht...Reva schreef:ProudMama schreef:Reva: Probeer tena lady!
Ik ga al huilen als ik maandverband zie staan in een toilet van een ander. Dus nee ik bedank.
*Denkt aan de dagen dat PM met 3 kraamverbanden in haar broekje rondloop*
Gast- Gast
Weltrusten iedereen! *duwt de tena kraamverband netjes weg uit gedachten... Tjuus
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker zegmaar
Inge, mijn opmerking in dat andere topic was serieus. heb je al over een datum nagedacht? Ik zie wel een mail verschijnen!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Daarna: Stralend vloeien
Iemand nog meer tips?
Iemand nog meer tips?
Gast- Gast
Truste!!zegmaar_ schreef:Weltrusten iedereen! *duwt de tena kraamverband netjes weg uit gedachten... Tjuus
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je depresief wordt van kraamverband advisieer ik je om dat nu al bij je huisarts neer te leggen en te besprekenProudMama schreef:Ach, ik wordt depressief bij het zien van kraamverband... De menstruaties die je 9 maanden mist heb je straks achter elkaar.... lekker vooruitzicht...Reva schreef:ProudMama schreef:Reva: Probeer tena lady!
Ik ga al huilen als ik maandverband zie staan in een toilet van een ander. Dus nee ik bedank.
*Denkt aan de dagen dat PM met 3 kraamverbanden in haar broekje rondloop*
Broekje vind ik een heel smerig woord ook, krijg er kippenvel van.
Dan denk ik gelijk aan de schooldokter. WHAHAHAHAHAHA IEEEEEEEEEEGH.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Iemand nog meer tips?
Wow, dat klinkt wel heel erg zweverig
toetje_ schreef:Inge, mijn opmerking in dat andere topic was serieus. heb je al over een datum nagedacht? Ik zie wel een mail verschijnen!
I know.
Ik moet even mijn april rooster afwachten
ProudMama volgens mij heb ik over die cursus gelezen in de flair. Is dat die cursus dat je jezelf een soort van mantra aan moet leren en dat in je hoofd moet zeggen tijdens het bevallen? (of op een cd) en op een zuurtje moet zuigen? etc?
Laatst aangepast door Inge op wo 16 maa 2011 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, na een half jaar stage op de verloskamers geloof je daat echt niet meer in...VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Iemand nog meer tips?
Doe mij maar een keizersnee!!
Gast- Gast
In stralen vloeien? Ga je bloed squirten? You nasty @^Y(%$$*ProudMama schreef:Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Iemand nog meer tips?
Gast- Gast
Oke dan! Ik ga er weer vandoor, weltrusten alvast
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Cursus roze-wolk-zitten. Ik adviseer een Jellyfish aan om te oefenen, of een paal van 6 meter midden in zee..ProudMama schreef:Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Iemand nog meer tips?
Ow, en even langsgaan bij de boer om te oefenen met melken en een kijkje te nemen in de melkfabriek.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, na een half jaar stage op de verloskamers geloof je daat echt niet meer in...VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Iemand nog meer tips?
Nou moet ik zeggen dat ik het wel mee vond vallen om te bevallen.
Ik dus ook... Blaas maar op je hand, dan kijk ik even in je broekje. Die je broekje maar weer omhoog. Brr...Reva schreef:Smikkell schreef:Als je depresief wordt van kraamverband advisieer ik je om dat nu al bij je huisarts neer te leggen en te besprekenProudMama schreef:Ach, ik wordt depressief bij het zien van kraamverband... De menstruaties die je 9 maanden mist heb je straks achter elkaar.... lekker vooruitzicht...Reva schreef:ProudMama schreef:Reva: Probeer tena lady!
*Denkt aan de dagen dat PM met 3 kraamverbanden in haar broekje rondloop*Broekje vind ik een heel smerig woord ook, krijg er kippenvel van.
Dan denk ik gelijk aan de schooldokter. WHAHAHAHAHAHA IEEEEEEEEEEGH.
Gast- Gast
Truste Toet!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Tja, ik heb gewoon teveel gezien in dat half jaar, vooral de gecompliceerde gevallen ed.
Maar ach, ze over een week of 20 is het allemaal achter de rug...
Gast- Gast
Zo, ik ben weer lekker thuis. Hoe is het hier?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb gekraamd (was wel tijdens een stage) bij een verloskundige, en die scheet 7 kleuren en was zó onzeker.ProudMama schreef:Tja, ik heb gewoon teveel gezien in dat half jaar, vooral de gecompliceerde gevallen ed.
Gast- Gast
Teveel weten/ gezien hebben is niet fijn!! Je beseft teveel wat er mis kan gaan.Smikkell schreef:Ik heb gekraamd (was wel tijdens een stage) bij een verloskundige, en die scheet 7 kleuren en was zó onzeker.ProudMama schreef:Tja, ik heb gewoon teveel gezien in dat half jaar, vooral de gecompliceerde gevallen ed.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, na een half jaar stage op de verloskamers geloof je daat echt niet meer in...VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ik ga beginnen met de cursus: Pijnloos bevallen zonder persen. (zoiets bestaat echt, geloven mensen daar in?!?!)
Iemand nog meer tips?
Groot gelijk. Bij de volgende wil ik weer een keizersnee.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: