Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Fietsen met baby in fietszitje

+5
Filoria
Printje
Bruintje Beer
Susan
Welles
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV Fietsen met baby in fietszitje - Pagina 2 Empty Re: NAV Fietsen met baby in fietszitje

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:48

Annemie schreef:Vrienden van mijn broer waren met hun 9 maanden oude zoontje gaan fietsen, maar die heeft toen zijn nek gebroken en is toen overleden in het fietszitje (ze dachten eerst dat hij gewoon in slaap was gevallen), ik zeg niet dat dat altijd gebeurt, maar ik zou wel wachten tot je kindje echt een stevige nek heeft en goed zelf kan zitten.

Ik kan zulke verhalen echt niet meer verdragen sinds ik kinderen heb.. wat afschuwelijk! Weten ze hoe het kwam dat zijn nekje brak?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Fietsen met baby in fietszitje - Pagina 2 Empty Re: NAV Fietsen met baby in fietszitje

Bericht  Annemie do 17 maa 2011 - 1:06

Ja waarschijnlijk nog niet stevig genoeg in zijn nekje en door het gehobbel (je zit nooit helemaal stil in zo'n zitje) is zijn nekje gebroken, ik vind het ook verschrikkelijk, ik had toen nog geen kinderen toen dat gebeurd was, toen vond ik het ook al heel erg hoor, maar nu ik zelf een kindje heb komt het veel harder aan en weet ik wel dat ik wacht tot mijn zoontje echt wat sterker is en goed kan zitten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:31

Brrr krijg er gewoon kippenvel van Sad

Gast
Gast

Bericht  Nana do 17 maa 2011 - 2:42

Brrr wat een tragisch ongeval!

Las dit net op Telegraaf.nl, daar wordt je toch ook echt naar van...

Kind (2) dood door vrachtwagen GRONINGEN - Een jongetje van twee jaar is donderdagochtend in Groningen verongelukt nadat hij onder een vrachtwagen terecht was gekomen.

Het drama vond plaats op de Bilderdijklaan. De peuter zat in een kinderzitje voor op de fiets bij zijn moeder toen zij ten val kwam. Het kind viel uit zijn zitje en kwam onder de vrachtwagen terecht, zo meldde de politie donderdag.

De vrachtwagen was bij een t-splitsing aan het manoevreren met containers toen het drama zich voltrok.

De vrouw had nog een ander kind achterop en een derde fietste naast haar op een eigen fiets. De twee kinderen zijn lichtgewond geraakt en zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De moeder is in shock en niet aanspreekbaar. De hulpverleners en omstanders die het ongeluk hebben zien gebeuren zijn opgevangen door slachtofferhulp en Borg. Allen zijn erg aangeslagen door het ongeval.

Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:51

Oooh brr wat een nare verhalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 3:03

Nana schreef:Brrr wat een tragisch ongeval!

Kind (2) dood door vrachtwagen GRONINGEN - Een jongetje van twee jaar is donderdagochtend in Groningen verongelukt nadat hij onder een vrachtwagen terecht was gekomen.

Het drama vond plaats op de Bilderdijklaan. De peuter zat in een kinderzitje voor op de fiets bij zijn moeder toen zij ten val kwam. Het kind viel uit zijn zitje en kwam onder de vrachtwagen terecht, zo meldde de politie donderdag.

De vrachtwagen was bij een t-splitsing aan het manoevreren met containers toen het drama zich voltrok.

De vrouw had nog een ander kind achterop en een derde fietste naast haar op een eigen fiets. De twee kinderen zijn lichtgewond geraakt en zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De moeder is in shock en niet aanspreekbaar. De hulpverleners en omstanders die het ongeluk hebben zien gebeuren zijn opgevangen door slachtofferhulp en Borg. Allen zijn erg aangeslagen door het ongeval.

Dit had ik ook gelezen ja. Echt afschuwelijk. Ik zie het dan helemaal voor me... Aan dat soort dingen merk je wel dat je anders in het leven staat dan voordat je kinderen hebt. Ook de berichten over die zedenzaak. Vroeger kon je dat makkelijk weer loslaten, nu blijft het veel meer hangen.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- do 17 maa 2011 - 8:00

Ze kreeg voor haar 1ste verjaardag een fietsstoeltje. Dus ook daarna is ze pas mee op de fiets gegaan.
Ze kon ook pas zelfstandig gaan zitten toen ze een jaar was. Eerder wilde ik het zoizo niet.
Als ze niet zelfstandig kunnen gaan zitten, zijn de nekspieren niet goed genoeg ontwikkeld om te schokken van het fietsen op te vangen, en kan het schadelijk zijn voor het kind.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek do 17 maa 2011 - 8:07

Nana schreef:Brrr wat een tragisch ongeval!

Wat een verschirkkelijk verhaal!

Ik vraag me wel af waarom dat kindje niet vast heeft gezeten? Misschien had er dan niks aan de hand geweest. Toch weer een ding om goed over na te denken!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: