Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En dan nu een zomerkleding topic.

+11
Mida4you
Bruintje Beer
PiP
mauwmauw
Monnie
Liadan
mama van Mila
PapillonRose
Meeko
Fiwen
Limburg85
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

En dan nu een zomerkleding topic.  - Pagina 3 Empty Re: En dan nu een zomerkleding topic.

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 3:55

Ik durf voor Indy nog niets te kopen. Vorig jaar heeft mevrouw tot 3 keer toe nieuwe kleding gehad... Ze bleef maar aan het groeien en ik moet zeggen kleding kopen is leuk, maar toen was ik het toch echt zat!!! Het lijkt ook wel of mevrouw niet stopt met groeien is nu ook alweer 5 cm gegroeid in een half jaar...(vorig jaar 12 in 1 jaar)
Voor Merle weet ik het nog niet.... vind haar zo moeilijk te schatten qua maat Embarassed ....(die lijkt nu ook ineens te groepen haha)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan nu een zomerkleding topic.  - Pagina 3 Empty Re: En dan nu een zomerkleding topic.

Bericht  Bruintje Beer za 19 maa 2011 - 4:02

Bloempjuh23 schreef:AL dat shoppen is niet goed haha!

Zie dat jullie hempjes hebben voor jullie meiden maar waar staan die dan?
Bij de 'grotere' maten? Vanaf 86 zeg maar? Ik kan het niet vinden..

Mijn dochtertje gaat nu over naar 86 dus ik koop echt teveel haha!

Dat jurkje met die rozen is echt zo schattig!!

Je bedoelt die van de H&M?
Die staan bij meisjes 86-128. En dan bij singlets. Je ziet daar een paarse maar die hebben ze in 3 kleuren. Je moet even aanklikken en dan nog een keertje op het plaatje en dan zie je er 3 waar je uit kan kiezen. En zo doe je het ook bij de rest.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:27

Tazz en Punk'd, die sandaaltjes die jullie laten zien zijn zo lieflijk! Ik wil ze ook voor mijn dochter! I love you

Gast
Gast

Bericht  JD za 19 maa 2011 - 5:01

www.kixx.nl is een erg leuke site!
Hier nog geen kindjes, maar bestal er af en toe wel eens iets voor kraamvisite of zomaar cadeautjes voor de kleine van mn vriendin...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: