Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor Empty Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

Bericht  Blond di 22 mei 2012 - 20:59

Een kast vol kleding en dan toch niet weten wat je aan moet doen..

Ik werk op een makelaarskantoor en moet er dus representatief uitzien. Maar mijn nette jurkjes zijn niet echt zomers, en mijn zomerse jurkjes zijn niet netjes genoeg.

Dus gezocht: Zomerkleding voor op kantoor. Broeken, jurkjes, rokken, etc. Jurkjes/t-shirtjes moeten mouwen hebben. En jurkjes moeten tot ongeveer mijn knieen komen (en ik ben ook redelijk lang, 1,75 mtr). Oh en ik ben ook niet echt slank, ik heb onder maat 42 en boven 38/40.

Wie kan me helpen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor Empty Re: Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

Bericht  Rush di 22 mei 2012 - 21:09

Ik draag nu op kantoor een mooie jeans, sandaaltjes, een tanktop en een witte blazer erover met 3/4 mouwen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor Empty Re: Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 21:53

Ik heb nu een wikkeljurkje met korte mouwtjes en pumps aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor Empty Re: Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

Bericht  Pandora di 22 mei 2012 - 21:57

Wij hebben airco dus ik houd er niet speciaal rekening mee, maar voorheen (toen we nog geen airco hadden) droeg ik wel vaak jurkjes/rokjes met een vestje/blazertje.
Zelf ben ik groot fan van de jurkjes van DEPT en KingLouie, die vind ik best kunnen voor op kantoor hoor. Aan je omschrijven te lezen hebben we ongeveer hetzelfde postuur, ik denk dat de jurkjes van bovenstaande merken je dan ook wel goed zullen staan.

Ben benieuwd wat je gaat shoppen! foto's??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor Empty Re: Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

Bericht  Pandora di 22 mei 2012 - 21:58

Oo.. en wat ik zelf ook altijd fijn vind zitten zijn linnen broeken met een mooi shirtje of bloesje er op en leuke ballerina's o.i.d erbij.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor Empty Re: Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum