Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

+17
Japje
Snoes
Japie
JD
Janelie
pinky
Ploen
Aziraphale
Monnie
Pussycat
smooch
Kabouter
Toet
rapa nui
Tazz
Jeanette
Sarah1985
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:17

Ik heb vandaag alvast de enveloppen geschreven. Later deze week wil ik nog een aantal brieven schrijven voor wat penvriendinnen, en dan gelijk alle kerstkaarten schrijven, en dan kan de hele bups op de bus. Nog maar eens even kijken of de post nou wel of niet gaat staken, en zo ja, wanneer...

Edit: de boom zet ik bij nader inzien lekker woensdag al op! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Moezie ma 6 dec 2010 - 23:39

Ik kreeg er al een 3 dagen voor sinterklaas :O
ging mij toch wat ver
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Ella di 7 dec 2010 - 1:28

Ik kreeg vandaag de eerste. Vind dat zelfs nog vroeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 6:56

Ik heb vandaag de 1e kaart gehad. Ik had liever een verjaardagskaart gehad (ben morgen jarig) smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Jeanette wo 8 dec 2010 - 8:31

Vandaag staakte de TNT toch ook?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:53

Ja ze staakte ook vandaag. Maar hier in de buurt was er ook een die de post wel rond bracht Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Jeanette wo 8 dec 2010 - 9:20

Dan ga ik nu eventjes mijn brievenbus checken :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:28

Ik heb nog geen kerstkaart binnen. Denk dat ik begin volgende week de kaarten opstuur, vanwege de stakingen. Anders komen ze misschien pas na de kerst aan.Je weet maar nooit of ze volgende week ook weer gaan staken. Wordt het echt een zooitje bij die TNT volgens mij in de kerstdrukte Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  - Pagina 3 Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum