Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

+17
Japje
Snoes
Japie
JD
Janelie
pinky
Ploen
Aziraphale
Monnie
Pussycat
smooch
Kabouter
Toet
rapa nui
Tazz
Jeanette
Sarah1985
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Sarah1985 do 2 dec 2010 - 22:39

Hebben jullie al kerstkaarten. Ik vind het wel mega vroeg, ben zelf vaak 1 van de eerste die hem op de post doet en dat is pas na sinterklaas
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 22:41

Woow! Dat is wel erg vroeg idd haha. Al kreeg ik wel een smsjes van een oud collega gisteren die naar mijn postcode vroeg omdat ze een kaartje wilde sturen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:25

Ow, dat vind ik té vroeg haha! Volgende weekend oid denk ik, sowieso niet voor Sinterklaas, dat vind ik stom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:26

Wij krijgen vaak de eerste kerstkaart + brief wel vroeg, maar die komt altijd van m`n oom en tante uit Amerika. Die vieren geen Sinterklaas.. Dat is altijd wel leuk, maar andere kaarten komen altijd na Sinterklaas hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:27

Ach, waarom is dat stom? Leuk juist! En dan benje tenminste zeker dat de kerstkaarten op tijd aankomen :P

Ik krijg ook hele aparte reacties op het feit dat mijn kerstboom al een week staat. Boeien, ik vier op 5 december helemaal geen Sinterklaas en ik vind het gewoon gezellig. Zie het als een tijdelijke lamp, ofzo :P Pff dat gezeur dat iets pas na vijf december normaal is :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:30

Ik vind het zelf stom dat kerstmis steeds vroeger en vroeger wordt; omdat ik de charme van Sinterklaas zo leuk vind, en vind dat dat eerst 'hoort' voordat de kerstman in zicht komt. Maar iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten, maar ik vind dat gewoon jammer smile


Laatst aangepast door Minella op do 2 dec 2010 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:31

Ik ervaar het helemaal niet als dat kerst steeds vroeger komt eerlijk gezegd. Ik heb zelf nog geen kaarten in huis, ben altijd een van de laatste met versturen. Ook nog niets ontvangen trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Tazz do 2 dec 2010 - 23:37

2 van onze buren hebben al een week de kerstboom staan. Wij gaan hem ook zaterdag al halen. Ach ja, normaal doen we dat na Sinterklaas maar nu komt het eenmaal zo uit. Dus lekker Sinterklaas vieren met de kerstboom erbij. Cool

De pepernoten etc. liggen ook al belachelijk vroeg in de winkels dus ik vind het wel normaal dat er in de laatste week voor 5 december al meer wordt overgegaan op kerst. Ik kan me er niet zo heel druk overmaken eigenlijk.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:42

Ja dat vind ik ook wel heel vroeg! Ik ga pas over het versturen van de kerstkaarten na de sinterklaas nadenken en meestal worden ze pas half december verstuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:44

De mijne verstuur ik meestal tussen kerst en oud en nieuw. Ook de kerstboom zetten wij pas na Sinterklaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 0:10

Darcy schreef:Ach, waarom is dat stom? Leuk juist! En dan benje tenminste zeker dat de kerstkaarten op tijd aankomen :P

Ik krijg ook hele aparte reacties op het feit dat mijn kerstboom al een week staat. Boeien, ik vier op 5 december helemaal geen Sinterklaas en ik vind het gewoon gezellig. Zie het als een tijdelijke lamp, ofzo :P Pff dat gezeur dat iets pas na vijf december normaal is :S

Ik ga hem vanmiddag ophalen, versiering kopen en vanavond opzetten! Ik heb er zo'n zin in! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  rapa nui vr 3 dec 2010 - 0:37

Ik ben van plan om ze dit weekend te schrijven en dan ook te versturen, dus net na Sinterklaas. Dan komen ze tenminste niet in de stapel terecht en vallen ze nog op Very Happy

Ik wil zondag ook mijn kerstspulletjes te voorschijn halen en heb gisteren op de wintermarkt al een kerststukje gekocht
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Toet vr 3 dec 2010 - 0:46

Nog geen kerstkaarten, de kapster gister zei wel: Fijne dagen! Pff en dat nog een maand lang haha
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 0:59

Ik vind het niet heel vroeg eigenlijk. Oke het is nog voor Sinterklaas, maar ik vind het altijd gezellig om op tijd kerstkaartjes te krijgen, dat staat zo leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Kabouter vr 3 dec 2010 - 1:05

rapa nui schreef:Ik ben van plan om ze dit weekend te schrijven en dan ook te versturen, dus net na Sinterklaas. Dan komen ze tenminste niet in de stapel terecht en vallen ze nog op Very Happy

Ik wil zondag ook mijn kerstspulletjes te voorschijn halen en heb gisteren op de wintermarkt al een kerststukje gekocht

En als de TNT dan blijft staken, komen de kaarten alsnog pas na Kerst aan :P.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  smooch vr 3 dec 2010 - 2:55

Die was vast bang dat de kaarten anders te laat zouden aankomen ivm de stakingen van TNT post. smile
Ik heb ook al kerstkaarten gekocht en ga ze volgende week denk ik al posten (na de staking)
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Pussycat vr 3 dec 2010 - 2:59

Lily schreef:De mijne verstuur ik meestal tussen kerst en oud en nieuw. Ook de kerstboom zetten wij pas na Sinterklaas.

Maar als je ze tussen kerst en oud en nieuw in stuurt ben je dan niet te laat? lol!

Ik stuur ze ook sowieso na sinterklaas meestal rond de 16e

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Monnie vr 3 dec 2010 - 3:06

Ik vindt het nog veel te vroeg voor kerstkaarten. Eerst sinterklaas, dan pas kerst.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Aziraphale vr 3 dec 2010 - 4:43

toetje_ schreef:Nog geen kerstkaarten, de kapster gister zei wel: Fijne dagen! Pff en dat nog een maand lang haha
Zei ze echt 'Fijne dagen' of 'Fijne Kerstdagen'? Fijne dagen kan toch ook slaan op Sintweekend en de maand december an sich..? Wink

Wij hebben grappige barbapapa kaarten gehaald. Dit jaar sturen we ze alleen naar echte naasten, die ook op verjaardagen komen. Geen zin in al die kerstkaarten sturen naar mensen die we nooit zien, eigenlijk.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Ploen vr 3 dec 2010 - 6:31

haha, dat is wel erg vroeg! Idd pas NA Sinterklaas een keer
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:52

Wij hebben ze al een tijdje geschreven klaar liggen. Maar hier gaan ze ook pas ruim na 5 december de deur uit hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:57

Heb mijn kaarten al wel een tijd in huis, 2 maanden geleden ofzo gekocht. Maar nog niet geschreven, verstuurd. Ook nog geen kaarten ontvangen trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  pinky vr 3 dec 2010 - 8:52

Ik heb vorige week zaterdag mijn eerste kerst kaart gekregen!
Vind dat wel leuk smile
pinky
pinky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:55

Ik heb de kerstkaarten al wel geschreven, maar doe ze pas na sinterklaas op de bus. Volgende week zal de TNT weer 3 dagen gaan staken dus het duurt nog wel ff voordat alle kerstpost aan komt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 9:04

Ik had begrepen dat de staking van volgende week van de baan was.
Ik ga misschien dit weekend, en anders begin volgende week alvast de kaarten schrijven. Doe ze pas na het weekend daarop op de bus.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al  :shock:  Empty Re: Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum