Wie kan ik nog blij maken met een kerstkaart?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan ik nog blij maken met een kerstkaart?
PM je adres dan even
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Wie kan ik nog blij maken met een kerstkaart?
Heb je er nog veel over TGR?
Je mag mij er 1 sturen maar dan moet je hem wel naar België versturen. Mocht dat geen probleem zijn dan PM ik m'n adres
Je mag mij er 1 sturen maar dan moet je hem wel naar België versturen. Mocht dat geen probleem zijn dan PM ik m'n adres
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Helaas niet veel animo....
In Pm ging het wel goed
TGR- Kletskop
Raindrop schreef:Heb je er nog veel over TGR?
Ik heb geen tijd meer om ze te versturen
TGR- Kletskop
Vraag me alleen af waarom je een kerstkaart van een zomaar forummer zou willen hebben?
Niets slechts over TGR, neem elke forummer in plaats van haar als je wilt.. maar waarom?
Niets slechts over TGR, neem elke forummer in plaats van haar als je wilt.. maar waarom?
Gast- Gast
https://yescafe.actieforum.com/t16605-kerstkaarten-stuur-topic-opgeven-kan-tot-maandag-12-decSmikkell schreef:Vraag me alleen af waarom je een kerstkaart van een zomaar forummer zou willen hebben?
Het concept sloeg aan.
TGR- Kletskop
Ik heb een keer aan zoiets meegedaan en de kaarten nooit ontvangen. Ik snap achter dat concept ergens nog wel waarom men er aan mee doet. Maar een forummer die kaarten overheeft(?) en ze uitdeelt? Wat is het nut en plezier van zo'n kaartje?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb een keer aan zoiets meegedaan en de kaarten nooit ontvangen. Ik snap achter dat concept ergens nog wel waarom men er aan mee doet. Maar een forummer die kaarten overheeft(?) en ze uitdeelt? Wat is het nut en plezier van zo'n kaartje?
Ouwe zeur Ik schrijf er een kerstwens op en het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet.
TGR- Kletskop
Smikkell schreef:Ik heb een keer aan zoiets meegedaan en de kaarten nooit ontvangen. Ik snap achter dat concept ergens nog wel waarom men er aan mee doet. Maar een forummer die kaarten overheeft(?) en ze uitdeelt? Wat is het nut en plezier van zo'n kaartje?
Het feit dat er onbekende mensen zijn die je al het goeds toewensen voor het nieuwe jaar en dat ze aan je denken. Ik vind het persoonlijk erg leuk om kaarten te ontvangen.
Net zoals postcrossing. Wat sommige mensen op een kaartje zetten, is gewoon interessant!
Gast- Gast
Van jou vind ik dat een erg groot compliment.TGR schreef:Smikkell schreef:Ik heb een keer aan zoiets meegedaan en de kaarten nooit ontvangen. Ik snap achter dat concept ergens nog wel waarom men er aan mee doet. Maar een forummer die kaarten overheeft(?) en ze uitdeelt? Wat is het nut en plezier van zo'n kaartje?
Ouwe zeur Ik schrijf er een kerstwens op en het is altijd leuk als iemand moeite voor je doet.
Van jou ook niet zo'n topiv verwacht
Mooi idee hoor, zo'n kerstwens. Ik zou me bijna aanmelden, maar heb nu al geroepen dat ik het niets vind.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Van jou vind ik dat een erg groot compliment.TGR schreef:Smikkell schreef:Ik heb een keer aan zoiets meegedaan en de kaarten nooit ontvangen. Ik snap achter dat concept ergens nog wel waarom men er aan mee doet. Maar een forummer die kaarten overheeft(?) en ze uitdeelt? Wat is het nut en plezier van zo'n kaartje?
Van jou ook niet zo'n topiv verwacht
Mooi idee hoor, zo'n kerstwens. Ik zou me bijna aanmelden, maar heb nu al geroepen dat ik het niets vind.
TGR- Kletskop
TGR schreef:
Muwhahahahahaha!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
» Kerstkaart
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:
» Kerstkaart stuurtopic! Update 3-12
» Kerstkaart
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:
» Kerstkaart stuurtopic! Update 3-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: