Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstkaart

+7
Parisienne
Silver
_DoI
Caroow
Schaapke
Jeanette
Inge
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:06

.. wat zet jij daarin? Alleen jullie naam, of schrijf je er ook een (speciale) wens in, voor iedereen, of echt persoonlijk? Ik schreef altijd wel een persoonlijk iets erbij, maar moet nu ruim 40 kaarten, en dat vind ik best veel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:07

Ik stuur er 25 en zet alleen onze namen erin. De tekst op het kaartje vind ik wel genoeg zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 7:08

BIj sommige zet ik er een persoonlijk iets op maar bij de meeste alleen onze namen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:11

Mijn moeder stuurt er bijna 90, die doet er al helemaal geen persoonlijke tekst bij. :P
Ze probeert elk jaar minder te sturen maar ze krijgt toch elk jaar bijna 90 terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:17

Minella schreef: maar moet nu ruim 40 kaarten, en dat vind ik best veel!

Waarom moet dat? Dat bepaal je toch zelf?

Ik stuur en ontvang liever 10 persoonlijke kaarten dan 40 onpersoonlijke kaarten. De 'prettige kerstdagen, groetjes, xxxx' kaarten gooi ik direct weg, dat is oninteressant (tenzij 't een erg mooie kaart is).


Dit jaar schrijf ik geen kerstkaarten, omdat ik wat geld wilde besparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:20

Marin schreef:
Minella schreef: maar moet nu ruim 40 kaarten, en dat vind ik best veel!

Waarom moet dat? Dat bepaal je toch zelf?

Ik stuur en ontvang liever 10 persoonlijke kaarten dan 40 onpersoonlijke kaarten. De 'prettige kerstdagen, groetjes, xxxx' kaarten gooi ik direct weg, dat is oninteressant (tenzij 't een erg mooie kaart is).


Dit jaar schrijf ik geen kerstkaarten, omdat ik wat geld wilde besparen.

Tuurlijk bepaal ik dat zelf, maar heb ook nog een vriend met familie, dus als we alleen de basis qua familie en vrienden sturen, dan zitten we op 40 kaarten, en dat hoort toch wel een beetje zo, vind ik smile

En ik heb 1 speciale kaart, en die is voor jou - dus hou je post in de gaten. Ik zal dat er niet in zetten sowieso Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:23

Haha dat is lief. Ik zal m'n post in de gaten houden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 7:25

Bij de meeste gewoon mijn naam, maar bij mijn beste vrienden schrijf ik er wat leuks bij.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:26

Marin schreef:Haha dat is lief. Ik zal m'n post in de gaten houden.


Hij ligt al een jaar klaar angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:28

Hahahaha sukkel. Schrijf er dan nog maar een have a happy 2011 bij ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Schaapke do 9 dec 2010 - 7:28

Inge schreef:BIj sommige zet ik er een persoonlijk iets op maar bij de meeste alleen onze namen
Zo doe ik het ook.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:29

Ik heb een site gevonden waar het in 330 talen staat, fijne kerstmis & een gelukkig nieuwjaar, dus ik denk dat ik gewoon 5 mooie talen uit ga zoeken om dat er ook bij te zetten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:29

Marin schreef:Hahahaha sukkel. Schrijf er dan nog maar een have a happy 2011 bij ;-)

Haha, er staat nog helemaal niks in, nu moet ik wel met iets origineels komen, anders gooi je hem weg! Ik ga jou morgen even een e-mail sturen, want ik wil graag met je afspreken, en heb ook nog een blond boek te halen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:30

Ik maak er tegenwoordig wel een feest van. Speciale wens, een gedichtje, een kerstliedjestekst o.i.d. De kaarten waarop alleen namen en 'groetjes' staan, vind ik zo onpersoonlijk, die ontvang ik dan net zo lief niet. Iedereen wenst elkaar een fijne kerst, daar hoef je geen kaart voor te sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:31

Gloria schreef:Ik maak er tegenwoordig wel een feest van. Speciale wens, een gedichtje, een kerstliedjestekst o.i.d. De kaarten waarop alleen namen en 'groetjes' staan, vind ik zo onpersoonlijk, die ontvang ik dan net zo lief niet. Iedereen wenst elkaar een fijne kerst, daar hoef je geen kaart voor te sturen.

Dat deed ik ook inderdaad, altijd, iets wat bij die persoon past ook, iets persoonlijks. Maar doe je dat ook voor zoveel mensen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:32

Ik hou heel erg van kaartjes sturen (en ontvangen). Maar kerstkaarten sturen doe ik dan weer bijna nooit. Als ik ze al ga sturen, wil ik er ook graag wat leuks en persoonlijks op zetten.
Ik heb niet zoveel met een kaart waar alleen een naam in staat (heb die die ook wel eens verstuurd hoor), al is het wel een teken dat mensen aan je hebben gedacht.

Op school zie je vaak dat klasgenoten elkaar kaarten gaan geven. En dan vooral: geef jij er een aan mij dan krijg je er een terug. En dan snel je lege stapeltje kaarten schrijven.. Ik hoop dat dat dit jaar wordt overgeslagen. Ik vind dat zo iets raars.

Fotokaarten en kaarten met een persoonlijke tekst bewaar ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:34

Smikkell schreef:Op school zie je vaak dat klasgenoten elkaar kaarten gaan geven. En dan vooral: geef jij er een aan mij dan krijg je er een terug. En dan snel je lege stapeltje kaarten schrijven.. Ik hoop dat dat dit jaar wordt overgeslagen. Ik vind dat zo iets raars.

Echt? Dat vind ik echt heel erg stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:34

Ik heb 38 kaarten die ik moet posten, zet alleen onze naam er in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:36

Minella, dat is goed. Komende week gaat niet lukken, dat trek ik even niet, maar tussen de 18e en 21e moet wel lukken, dan is m'n kerstvakantie begonnen. Enne, als je 't voor mij in 't Bulgaars en Deens weet te schrijven op de kerstkaart, dan maak je m'n dag ;-)

En Gloria, dat bedoelde ik ook inderdaad. Onpersoonlijke kaarten zeggen me niet zoveel. Daarentegen is een persoonlijke kerstkaart wel heel erg leuk om te ontvangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:38

Minella schreef:Dat deed ik ook inderdaad, altijd, iets wat bij die persoon past ook, iets persoonlijks. Maar doe je dat ook voor zoveel mensen?
Nou, ik stuur geen 40 kaarten, zoals jij Wink. Ik doe er max. 20 en dan doe ik het inderdaad bij allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:39

Marin schreef:
Ik stuur en ontvang liever 10 persoonlijke kaarten dan 40 onpersoonlijke kaarten. De 'prettige kerstdagen, groetjes, xxxx' kaarten gooi ik direct weg, dat is oninteressant (tenzij 't een erg mooie kaart is).

Echt waar? Ik bewaar die ook, 't feit dat mensen moeite doen om ons een kaart te sturen vind ik al leuk genoeg. Verder zijn alle kaarten bij elkaar onderdeel van m'n kerstdecoratie in huis, vind ik smile
Maar goed dat ik dat weet, dan ga ik daar dus even rekening mee houden angel


Laatst aangepast door Maple op do 9 dec 2010 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:39

Bij de kaarten die ik naar kennissen en familie stuur zet ik gewoon mijn naam in.
Mijn beste vriendinnen Krijgen een persoonlijke tekst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Caroow do 9 dec 2010 - 7:42

Maple schreef:

Echt waar? Ik bewaar die ook, 't feit dat mensen moeie doen om ons een kaart te sturen vind ik al leuk genoeg. Verder zijn alle kaarten bij elkaar onderdeel van m'n kerstdecoratie in huis, vind ik :p
Maar goed dat ik dat weet, dan ga ik daar dus even rekening mee houden angel

Ik las jouw post te snel en dacht dat er stond "het feit dat mooie mensen ons een kaart sturen". Ik snapte er niks van, wat heeft uiterlijk nou met kaarten te maken. Maar na een paar keer opnieuw lezen snapte ik het Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:43

Haha, m'n toetsenbord heeft soms kuren, die laat letters hangen soms Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:46

Ik schrijf niet in elke kaart een persoonlijke tekst. Ik weet bijna zeker dat mensen de kaart toch altijd weggooien (ze zullen niet allemaal zijn net zoals ik, ik bewaar vrijwel alles haha). En dat vind ik dan zonde van de tijd die ik erin steek als ik eerlijk ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaart Empty Re: Kerstkaart

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum