Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Motivatie/klein stukje over jezelf..

Ga naar beneden

Motivatie/klein stukje over jezelf..  Empty Motivatie/klein stukje over jezelf..

Bericht  Try ma 14 maa 2011 - 22:28

.. voor een kamer. Ik ben op zoek naar een kamer en wanneer je op iets reageert via kamernet bijvoorbeeld moet je een motivatie meesturen. Nu heb ik wat basic dingen er in staan (zoals naam, leeftijd, studie en hobby's) maar ik spring er niet echt uit, het is een reactie uit duizenden.

Ik vroeg me af of iemand hier nog een goede tip heeft, of voorbeeldjes van dingen die ze zelf zouden sturen?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Motivatie/klein stukje over jezelf..  Empty Re: Motivatie/klein stukje over jezelf..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:32

Toen ik via kamernet ging zoeken naar een kamer heb ik er zelf nog bij gezet waarom ik in Apeldoorn wil gaan wonen en waarom het me gezellig lijkt om in een studentenhuis te gaan wonen. Ik heb een beetje aanvulling gegeven op datgene wat er in de advertentie stond.

dit was mijn stukje:

Beste ***,

Graag wil ik reageren op de kamer te Deventer van € 300 die u op Kamernet.nl hebt geadverteerd en een afspraak maken voor een bezichtiging.

Ik ben een studente HBO Bedrijfskundige Informatica uit *** en op korte termijn zoek ik een kamer in de omgeving van Apeldoorn. Binnenkort wil ik er namelijk gaan afstuderen. Met openbaar vervoer reizen van *** naar Apeldoorn is al een wereldreis opzich. (ruim 2 uur) Enschede leek me iets dichterbij Apeldoorn.

Ik ben een bescheiden, rustige meid van 27 jaar. Ik hou van koken en bakken. Ik hang gerust op de bank om een filmpje/tv te kijken of gewoon om lekker te kletsen. Stappen of uitgaan doe ik op z'n tijd. (en als m'n portemonnee dat ook wilt)

Mochten jullie nog vragen of opmerkingen dan hoor ik het graag!

Gast
Gast

Motivatie/klein stukje over jezelf..  Empty Re: Motivatie/klein stukje over jezelf..

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:41

Ik zou ook een beetje humor in het berichtje zetten. Niet te overdreven, dat werkt averechts, maar net zoiets als wat Bitterkoek doet met 'als mijn portemonnee ook wil'. Niet te serieus, beetje humor, niet té grappig. En uiteraard wel jezelf blijven!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: