Primark, stukje rijden?
+21
Kaboutertje
Rovine
Bliss
Fearie
Kowalski
Nathalie
Arwyn
Tania
June
Star007
Atelier Madame
Poubelle
PrimaBella
Melis_je
Mida4you
Beachgirl
Theeleut
Rose
Jeanette
Rush
Jilke
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Primark, stukje rijden?
Is het de moeite om een drie kwartier te rijden voor de Primark? Iedereen is er altijd zo'n fan van.
Die in Rotterdam is hier het dichtst bij, maar kan verder daar nooit niet echt goed slagen.
Die in Rotterdam is hier het dichtst bij, maar kan verder daar nooit niet echt goed slagen.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Primark, stukje rijden?
Ik rij en zelfs 2 uur en 20 minuten voor. Als het maar 3 kwartier was ging ik iedere maand denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha dat laat mijn bankrekening niet toe...
Jilke- Prater
Nee, dat zou ik er niet voor over hebben om speciaal voor naar de Primark te gaan. Primark is leuk als je er toevallig bent, maar zou er zeker niet zo'n eind voor gaan reizen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het 1 keer gedaan maar net op een moment dat de collectie wat tegen viel (vonden mensen om mij heen ook die in dezelfde periode waren geweest)
Dus ik zou er niet meer apart voor rijden, behalve als je echt een dagje gaat te winkelen. Dan zou ik eerder Rotterdam dan Zaandam pakken. Ik vond de rest van het centrum in Zaandam ook niet zo denderend.
Ik wil nog wel een keertje naar Bremen maar die zit ook in/bij een winkelcentrum, alleen de benzine/diesel prijzen laten dat nu niet echt toe
Dus ik zou er niet meer apart voor rijden, behalve als je echt een dagje gaat te winkelen. Dan zou ik eerder Rotterdam dan Zaandam pakken. Ik vond de rest van het centrum in Zaandam ook niet zo denderend.
Ik wil nog wel een keertje naar Bremen maar die zit ook in/bij een winkelcentrum, alleen de benzine/diesel prijzen laten dat nu niet echt toe
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik moet er ook 45 minuten voor rijden. Nu vind ik dat niet erg, ik moet altijd een stuk rijden als ik wil shoppen. Bovendien woont mijn moeder vlakbij de Primark, dus ik rijd wel vaker die kant op.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Zou t gewoon een keertje doen. Mensen hier kunnen we ja of nee zeggen, maar t is een kwestie van smaak.
En soms hebben ze allemaal leuke dingen, en soms hebben ze echt helemaal niks leuks. Ik rij er zelf in een half uur naartoe en heb dat er wel voor over, maar dan ga ik ook meteen naar andere winkels. (Hoofddorp)
Vind Hoofddorp persoonlijk ook leuker dan Rotterdam.
Is het OV anders geen optie voor je?
En soms hebben ze allemaal leuke dingen, en soms hebben ze echt helemaal niks leuks. Ik rij er zelf in een half uur naartoe en heb dat er wel voor over, maar dan ga ik ook meteen naar andere winkels. (Hoofddorp)
Vind Hoofddorp persoonlijk ook leuker dan Rotterdam.
Is het OV anders geen optie voor je?
Laatst aangepast door Beachgirl_24 op di 25 sep 2012 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Ik rij en zelfs 2 uur en 20 minuten voor. Als het maar 3 kwartier was ging ik iedere maand denk ik.
+1!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik moet er 3 uur voor reizen met het ov en ik doe het ook wel eens! Als ik dichterbij woonde dan kom ik er te vaak....
Gast- Gast
Als je op zoek bent naar veel goedkope artikelen die nu in de mode zijn, is het het waard. Zoek je een betere kwaliteit, dan niet. Als je googlet op 'Primark september 2012' zie je onder de links best veel foto's van wat er nu te koop is, zoals hier:
http://www.beautyfreak.nl/haul-primark-september-2012/
http://redlipstickkindofgirl.nl/mini-primark-shoplog-september-2012/
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik wil eigenlijk ook eens bij de Primark gaan kijken.. Maar door de week is erg moeilijk voor mij ivm school, stage, werk etc.
Weten jullie hoe de drukte is op een zondag in Rotterdam? Heb geen zin om een stuk te reizen en dan ook nog eens in een overvolle winkel terecht te komen, haha!
Weten jullie hoe de drukte is op een zondag in Rotterdam? Heb geen zin om een stuk te reizen en dan ook nog eens in een overvolle winkel terecht te komen, haha!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Sinds ik in Zaandam geweest ben ga ik nooit meer naar Rotterdam. Daar lijkt het altijd druk en een bende. Zaandam vind ik een leuke winkel. Afgelopen maand leuke dingen gevonden daar! Lekker goedkoop! Ook op donderdagavond is het daar niet idioot druk.
Gast- Gast
Rotterdam is voor mij het meest dichtbij, ik ga dan eerst even naar Primark en dan nog even de stad in.
Maar ik vind die Primark echt verschrikkelijk, altijd druk en altijd een bende.
Was laatste in Hoofddorp en dat is een heel verschil. Ga denk ik voortaan daarheen.
Maar ik vind die Primark echt verschrikkelijk, altijd druk en altijd een bende.
Was laatste in Hoofddorp en dat is een heel verschil. Ga denk ik voortaan daarheen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Melis_je schreef:Als je op zoek bent naar veel goedkope artikelen die nu in de mode zijn, is het het waard. Zoek je een betere kwaliteit, dan niet. Als je googlet op 'Primark september 2012' zie je onder de links best veel foto's van wat er nu te koop is, zoals hier:
Die sneakerwedges!!!! KWIJL!!!! Nu wil ik naar de Primark.... grrrr!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er morgen eens heen denk ik, kan ik altijd nog het centrum in. Wie weet vind ik er nu wel wat leuks.
Jilke- Prater
PrimaBella schreef:Ik wil eigenlijk ook eens bij de Primark gaan kijken.. Maar door de week is erg moeilijk voor mij ivm school, stage, werk etc.
Rotterdam op zondag zou ik echt niet doen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ben vandaag in Zaandam geweest, super leuke dingen gekocht!
Oa dit rokje
Blouse
En een Jas (voor maar 21 euro!)
Oa dit rokje
Blouse
En een Jas (voor maar 21 euro!)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou er zeker 3 kwartier voor over hebben ! Dat moet ik ook rijden ( 45 min-60 min) naar Rotterdam. Laatst in Essen geweest , dat was ongeveer een uurtje rijden. In Essen is wel echt vet! 6 verdiepingen .
Binnenkort heb ik een Primark op 10 minuten fietsafstand ! Hier in E.indhoven komt hij geloof ik begin 2013.
@AM: Leuke jas en leuke top!
Binnenkort heb ik een Primark op 10 minuten fietsafstand ! Hier in E.indhoven komt hij geloof ik begin 2013.
@AM: Leuke jas en leuke top!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik kom alleen even cheeren omdat er in Nijmegen ook een Primark komt in 2013
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Ik kom alleen even cheeren omdat er in Nijmegen ook een Primark komt in 2013
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik woon 10 minuten fietsen bij de primark vandaan en ik kom er nooit. Volgens mij moet ik toch is goed gaan kijken als ik al die enthousiaste reacties zo lees.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
June schreef:Ik kom alleen even cheeren omdat er in Nijmegen ook een Primark komt in 2013
Den Haag ook
Ik hoef maar 20 min naar de Primark maar kom er heel weinig....
Gast- Gast
Ik wil ook weer naar de Primark!
Maar voor mij is het 2,5uur reizen..
Maar voor mij is het 2,5uur reizen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Essen in Belgie?
Jilke- Prater