Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stukje songtekst op geboortekaartje

+2
Knof
vlinder-19
6 plaatsers

Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  vlinder-19 zo 8 jul 2012 - 23:16

Wij willen waarschijnlijk een stukje songtekst op het geboortekaartje zetten ipv een gedichtje. Zet je dan ook de artiest eronder of in dit geval niet?
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  Knof zo 8 jul 2012 - 23:37

Ook wij denken na over een songtekst, wij twijfelen ook of we de artiest dan er onder zetten. Op het ontwerp dat we nu gemaakt hebben, hebben we dat niet gedaan maar ik twijfel!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  PiP zo 8 jul 2012 - 23:53

Als daar de ruimte voor is, zou ik het denk ik wel doen.
Moet je echt gaan passen en meten zou ik het laten.

Is het een stukje tekst dat veel mensen zullen herkennen? Dan zou ik het ook eerder laten als het lastig is met de ruimte.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 23:54

ik zou het denk ik niet doen ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  Sylvana zo 8 jul 2012 - 23:56

Lily schreef:ik zou het denk ik niet doen ...

Ik ook niet. Zou ook niet weten waarom wel eigenlijk.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  PapillonRose ma 9 jul 2012 - 0:06

Ik heb het niet gedaan. Ik had een stukje songtekst van een liedje van Celine Dion en daar heb ik haar naam niet onder gezet. Ik had trouwens wel aan het einde 2 kleine dingetjes verandert zodat het echt op ons sloeg. Ik zag de meerwaarde er niet van in de artiestennaam erbij te vermelden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  Dille ma 9 jul 2012 - 0:07

Als je de tekst er in wilt zetten omdat je echt het hele númmer zo mooi vindt zou ik het wel doen. Op die manier 'verwijs' je eigenlijk een beetje naar dat nummer, dat mensen het kunnen opzoeken als ze het willen beluisteren en op die manier jouw 'gevoel' kunnen horen (klinkt lekker zweverig, zo bedoel ik het niet).

Als je 'gewoon' dat stukje tekst neerzet zou het van mij niet hoeven. Officieel moet het vast wel ivm copyright of iets in die richting, maar daar zou ik me weinig van aantrekken. Ik geloof niet dat bv Guus Meeuwis wakker ligt van al die mensen die '(...) blijkt het leven zoveel mooier, zoveel mooier dan gedacht' in hun geboortekaartje zetten.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stukje songtekst op geboortekaartje Empty Re: Stukje songtekst op geboortekaartje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum