Stukje van kies afgebroken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stukje van kies afgebroken
Wat gebeurt daarmee. Ziet er onder wel vrij donker uit en er is duidelijk een stukje vanaf. Wat doen ze daar meestal mee??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stukje van kies afgebroken
Dan vullen ze bij met nepkies :-) Geen idee even hoe dat heet.
Ik heb tot 2x toe na een wortelkanaalbehandeling gehad dat mijn kies is afgebroken en dit is bijgevuld.
Ik heb tot 2x toe na een wortelkanaalbehandeling gehad dat mijn kies is afgebroken en dit is bijgevuld.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Dan zal er een gaatje onder zitten. Wat ze doen? Caries wegboren en dan vullen met composiet. Soms is er een wortelkanaalbehandeling nodig. Sterkte!
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Ze zullen het idd schoonmaken (misschien een wortelkanaalbehandeling, hangt er vanaf hoe diep het is) en dan weer vullen... Vorig jaar is er bij mij een halve kies afgebroken, heb een flinke wortelkanaalbehandeling gekregen en het is weer mooi opgevuld... Zie je niks meer van! En de wortelkanaalbehandeling viel trouwens heel erg mee, was ontzettend bang maar zolang je goed verdoofd word is er niks aan de hand... Sterkte!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zal het doorgeven. Ging niet om mij gelukkig maar de kies van mijn vriend. Mijn gebit is afgelopen jaar wel zo vaak gecontroleerd. Geloof niet dat daar zo snel iets af zou breken. + ik herken gaatjes sneller dan de tandarts.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Tweede keer stuk kies afgebroken..
» Help, afgebroken tandje
» Knop van de verwarming afgebroken
» Gekke vraag, wimpers afgebroken
» Primark, stukje rijden?
» Help, afgebroken tandje
» Knop van de verwarming afgebroken