Ervaring met een vrouwencondoom?
+13
SoGood
Angela_1986
Zwoesj
TNMN
Try
Minx
nina
Blond
Suus
Error
Poisongirl
Janelie
Roze Roos
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ervaring met een vrouwencondoom?
_Chance schreef:
Ik kende de vrouwencondoom ook nog van onze biologielessen , niet uit eigen gebruik.
+1..
Gast- Gast
_Chance schreef:Ja, dat kan natuurlijk gebeuren, maar.. Hoe vaak gebeurt het? Ik zou in dit geval wel het risico durven nemen..Dat geklooi met condooms, daar heb je toch geen zin in voor jarenlang?
Precies.. Oh en je wilt niet weten hoeveel verhalen ik heb gehoord over vrouwen die trombose kregen door de pil, overal zitten wel nadelen aan
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Ik ben bij een spiraaltje erg bang dat ie door mijn lichaam gaat zwerven, heb al meerdere verhalen gehoord namelijk!
de co-assistent gevolgd roos?
eerlijk gezegd wist ik ook niet dat er een vrouwencondoom bestond haha..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ach ja als je zo denkt kun je niets meer.. moet je kijken wat je eet enzo... Dan heb je geen leven.Reeza schreef:_Chance schreef:Ja, dat kan natuurlijk gebeuren, maar.. Hoe vaak gebeurt het? Ik zou in dit geval wel het risico durven nemen..Dat geklooi met condooms, daar heb je toch geen zin in voor jarenlang?
Precies.. Oh en je wilt niet weten hoeveel verhalen ik heb gehoord over vrouwen die trombose kregen door de pil, overal zitten wel nadelen aan
Ik heb net 1 week terug een spiraaltje laten zetten, na trombose door de pil en het viel echt heel erg mee... ben blij dat ik van de condooms af ben, dit heb ik er echt wel voor over...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Kostelijk topic dit...
Ik ken het vrouwencondoom ook alleen maar van de biologielessen. Weet nog goed dat de lesbische biologielerares naast een condoom een vrouwencondoom bij haar had en beide over haar vingers deed zodat je goed het verschil zag... Was wel komisch gezicht toen, want die lerares vond het vreselijk om die lessen te geven. Wellicht omdat ze zelf vanwege haar lesbische achtergrond geen ervaring mee heeft had... Kostelijke les momenten waren dat.. haha.. en dan die film die we daarbij kregen van een jong vrijend stelletje in een tentje.... haha
Ik ken het vrouwencondoom ook alleen maar van de biologielessen. Weet nog goed dat de lesbische biologielerares naast een condoom een vrouwencondoom bij haar had en beide over haar vingers deed zodat je goed het verschil zag... Was wel komisch gezicht toen, want die lerares vond het vreselijk om die lessen te geven. Wellicht omdat ze zelf vanwege haar lesbische achtergrond geen ervaring mee heeft had... Kostelijke les momenten waren dat.. haha.. en dan die film die we daarbij kregen van een jong vrijend stelletje in een tentje.... haha
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
mozzarella schreef:Bah Fred ik vind jou echt tenenkrommend.
Maakt mij niet uit, maar het is waar gebeurd.
Gelukkig kijk je ook niet in de topics waar ik wel een goede bijdrage aan lever..
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Fred schreef:Kostelijk topic dit...
Denk je serieus zo simpel?
Gast- Gast
Fred schreef:mozzarella schreef:Bah Fred ik vind jou echt tenenkrommend.
Maakt mij niet uit, maar het is waar gebeurd.
Gelukkig kijk je ook niet in de topics waar ik wel een goede bijdrage aan lever..
Waarschijnlijk omdat ik een dergelijk topic nog niet gevonden heb.
Het gaat hier niet om waargebeurd of niet maar om jouw bekrompen, simpele interpretatie van zaken.
Gast- Gast
Trisha schreef:Dude zo'n vrouwencondoom is net een blikvanger in je punani :/ Wie zou zoiets nou willen gebruiken?!
Dude, geen idee dude!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Fred schreef:Kostelijk topic dit...
Denk je serieus zo simpel?
Mijn broer is biologieleraar en die moet die lessen ook geven. En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat hij ook geen ervaring heeft met 't vrouwencondoom (mijn broer en ik delen best veel ) dus ik zie niet zo goed in wat dat ermee te maken heeft. Voor hem zijn het gewoon lessen, net zoals lessen over genetica en celdeling en andere bio-shit.
Edit: nog even ontopic: nooit gebruikt en niet de intentie om dat te veranderen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RR, heb je ze al een keer gebruikt?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Hahaha nee om eerlijk te zijn niet! Na het lezen van al die ervaringen en verhalen op internet is het niet zo aantrekkelijk, de relatie is nog een beetje pril voor onaantrekkelijk in bed
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring met trinordiol?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring met trinordiol?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: