Ervaring met een vrouwencondoom?
+13
SoGood
Angela_1986
Zwoesj
TNMN
Try
Minx
nina
Blond
Suus
Error
Poisongirl
Janelie
Roze Roos
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ervaring met een vrouwencondoom?
Ik ben wel even benieuwd naar jullie ervaringen! Dus vertel
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Ervaring met een vrouwencondoom?
Niet dat ik het aan iedereen die ik ken vraag, maar ik ken serieus niemand die dat ooit geprobeerd heeft! Ik zou het opzich best een keer voor de gein willen proberen haha. Alleen maar om te weten hoe dat is.
Gast- Gast
Ik moet schaamtevol bekennen dat ik niet eens wist dat die bestaan! Geen ervaring mee dus.. Lijkt het je wat?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:Ik moet schaamtevol bekennen dat ik niet eens wist dat die bestaan! Geen ervaring mee dus.. Lijkt het je wat?
+1
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Poisongirl schreef:Janelie schreef:Ik moet schaamtevol bekennen dat ik niet eens wist dat die bestaan! Geen ervaring mee dus.. Lijkt het je wat?
+1
Hier nog 1 (heb meteen maar even gegoogled
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Niet dat ik het aan iedereen die ik ken vraag, maar ik ken serieus niemand die dat ooit geprobeerd heeft! Ik zou het opzich best een keer voor de gein willen proberen haha. Alleen maar om te weten hoe dat is.
Jaa idd, het lijkt me wel heel vreemd. Vind condooms sowiso niets eigenlijk haha
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik kende het ook helemaal niet...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken ook geen mensen die ervaringen hebben, maar tja je moet toch eens wat.. We gebruiken nu gewoon condooms en sex zonder onderbreking is wel lekkerder En nee, pil/spiraaltje/weet ik wat is geen optie
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef: Ik ken ook geen mensen die ervaringen hebben, maar tja je moet toch eens wat.. We gebruiken nu gewoon condooms en sex zonder onderbreking is wel lekkerder En nee, pil/spiraaltje/weet ik wat is geen optie
Why?
Gast- Gast
Wat vreemd dat niemand die dingen kent...gebruiken ok maar bij biologie vroeger stonden die in het boek bij voorbehoedsmiddelen.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Wat vreemd dat niemand die dingen kent...gebruiken ok maar bij biologie vroeger stonden die in het boek bij voorbehoedsmiddelen.
Inderdaad, bij mij ook.. Pessarium heet het toch ofzo? Anyway, ik heb dat gehad op school en weet ook nog wel ongeveer hoe het werkt en hoe het eruit ziet..
Gast- Gast
Nee, pessarium is weer iets anders._Donnaa schreef:mozzarella schreef:Wat vreemd dat niemand die dingen kent...gebruiken ok maar bij biologie vroeger stonden die in het boek bij voorbehoedsmiddelen.
Inderdaad, bij mij ook.. Pessarium heet het toch ofzo? Anyway, ik heb dat gehad op school en weet ook nog wel ongeveer hoe het werkt en hoe het eruit ziet..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ohjaaa, dat is dat cupje/ring ding ofniet?
Ja . Hoofdstuk 6...voortplanting...ik weet nog dat mijn moeder me overhoorde....'zaadbal mam'....'prostaat'....'erectie'...hahaha
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ben je niet in de war met een softcup? Das voor menstruatie, niet voor anticonceptie. Heb ze wel geprobeerd maar vond het niks. Kreeg er meer buikpijn van op de een of andere manier.
Dit is een vrouwencondoom. Ik heb er ook wel wat over gehad bij biologie maar nooit in het echt gezien en dus ook geen ervaring. Ik heb geen probleem met gewone condooms.
Gast- Gast
Nope.. Dat is weer iets anders, haha..Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:
Ben je niet in de war met een softcup? Das voor menstruatie, niet voor anticonceptie. Heb ze wel geprobeerd maar vond het niks. Kreeg er meer buikpijn van op de een of andere manier.
Gast- Gast
Ik ben ernstig overgevoelig voor hormonen en een spiraaltje durf ik niet..
Maar wel grappig dat niemand ze eigenlijk gebruikt
Maar wel grappig dat niemand ze eigenlijk gebruikt
Roze Roos- Ratel
En een nuvaring?
Ik kende de vrouwencondoom ook nog van onze biologielessen , niet uit eigen gebruik.
Ik kende de vrouwencondoom ook nog van onze biologielessen , niet uit eigen gebruik.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Toch wel bijzonder dat iedereen het van biologie kent, maar niemand het gebruikt!
Ja ik zit wel te denken over een nuvaring, maar ook die bevat hormonen en gezien ik ernstig depressief word van hormonen durf ik die niet zo goed te proberen..
Ja ik zit wel te denken over een nuvaring, maar ook die bevat hormonen en gezien ik ernstig depressief word van hormonen durf ik die niet zo goed te proberen..
Roze Roos- Ratel
Roze roos, je wordt vast niet depressief van alle hormonen, want ook zonder pil heb je natuurlijk gewoon hormonen in je bloed. Misschien heb je net de verkeerde gehad en werkt een andere pil wel prima.
Gast- Gast
Kan je die dingen trouwens ook 'gewoon' bij het Kruitvat kopen?
Blond- Lady Post-a-lot
Nou Twellie dat vrees ik wel, in ieder geval hormonen die op een onnatuurlijke manier in je lichaam komen, heb meerdere pillen geprobeerd en als je op een gegeven moment liever dood wil dan denk je nog wel ff 3 x na..
Chance, ik denk van wel, maar zeker weten doe ik het niet Toch maar eens kijken!
Chance, ik denk van wel, maar zeker weten doe ik het niet Toch maar eens kijken!
Roze Roos- Ratel
Kan me voorstellen dat als het zo erg is dat je het er niet op gaat gokken of een andere pil geen bijwerkingen heeft.
Gast- Gast
Als je dus niet tegen hormonen kan is het pessarium of de femkap ook een alternatief.
Maar ik zou als ik jou was toch voor een mirena spiraaltje gaan. Het zetten lijkt mij ook naar, maar in jouw geval lijkt het me de meest handige oplossing.
Maar ik zou als ik jou was toch voor een mirena spiraaltje gaan. Het zetten lijkt mij ook naar, maar in jouw geval lijkt het me de meest handige oplossing.
Blond- Lady Post-a-lot
Of juist een koperspiraaltje, dan heb je helemaal geen hormonen meer._Chance schreef:Als je dus niet tegen hormonen kan is het pessarium of de femkap ook een alternatief.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring met trinordiol?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring met trinordiol?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: