Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met een vrouwencondoom?

+13
SoGood
Angela_1986
Zwoesj
TNMN
Try
Minx
nina
Blond
Suus
Error
Poisongirl
Janelie
Roze Roos
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met een vrouwencondoom?

Bericht  Minx do 17 maa 2011 - 4:43

was het niet zo dat dit ook minder veilig is. En je bij een pessarium zaaddodende pasta moest gebruiken. Lijkt me toch wel een behoorlijk gedoe.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met een vrouwencondoom?

Bericht  Try do 17 maa 2011 - 5:00

Roze Roos schreef:Ik ben ernstig overgevoelig voor hormonen en een spiraaltje durf ik niet..
Maar wel grappig dat niemand ze eigenlijk gebruikt smile

Ik herken me helemaal in jouw verhaal, dat heb ik ook. Ik werd ziek, zwak en misselijk van de ene pil, van de andere kreeg ik pfeiffer-achtige symptomen, van weer andere bleef ik bloed verliezen (ook buiten mijn stopweek om), ik heb ong 7 verschillende soorten van anticonceptie geprobeerd (dus pillen, nuvaring, etc) en heb toch een mirena spiraaltje laten zetten en dat gaat goed!!! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  TNMN do 17 maa 2011 - 5:07

Dat doet me denken aan Carrie van SATC die 'm vast had zitten en toen moest Samantha haar helpen :o
Ik heb er nog nooit 1 gebruikt, ken ook niemand die t gebruikt eigenlijk. Lijkt me wel beter dan een condoom, als in; je hoeft niet tussendoor te stoppen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Zwoesj do 17 maa 2011 - 7:09

Roos, probeer het eens zou ik zeggen, ben erg benieuwd! Weet je wat, we proberen het beiden, en dan melden we hier wat we ervan vonden :P Proefkonijnen van dit topic haha
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roze Roos do 17 maa 2011 - 7:21

Hahaha geweldig plan Zwoesj!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 7:35

Wel van gehoord, volgens mij al voordat ik sexueel actief was. Het lijkt me helemaal niks, en ook niet geprobeerd dus.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj do 17 maa 2011 - 7:41

Roze Roos schreef:Hahaha geweldig plan Zwoesj!

Ja gaan we het doen? En gaat je vent daaraan mee willen doen?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Angela_1986 do 17 maa 2011 - 8:27

Zwoesj schreef:Roos, probeer het eens zou ik zeggen, ben erg benieuwd! Weet je wat, we proberen het beiden, en dan melden we hier wat we ervan vonden :P Proefkonijnen van dit topic haha

Je bent alleen iets vergeten Zwoesj, onze 'vriend' albino

Laughing

Zal ik ook nog ff on-topic reageren? Ik ken het ook alleen van m'n biologielessen dus geen ervaring mee...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884

Bericht  Zwoesj do 17 maa 2011 - 8:31

Ah stom dankjewel voor de aanvulling Angela!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  nina do 17 maa 2011 - 8:36

Zwoesj schreef:Ah stom dankjewel voor de aanvulling Angela!
hm ik snap t niet meer
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Angela_1986 do 17 maa 2011 - 8:44

nina schreef:
Zwoesj schreef:Ah stom dankjewel voor de aanvulling Angela!
hm ik snap t niet meer

Haha dat kan ik begrijpen! Wink

Zwoesj en ik hebben iets met deze albino en ze had het over proefkonijnen dus dan kan dit albino niet ontbreken! Laughing
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 20:29

Dude zo'n vrouwencondoom is net een blikvanger in je punani :/ Wie zou zoiets nou willen gebruiken?!

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 17 maa 2011 - 23:56

Zusje van Bert schreef:
_Donnaa schreef:
Ohjaaa, dat is dat cupje/ring ding ofniet?

Ben je niet in de war met een softcup? Das voor menstruatie, niet voor anticonceptie. Heb ze wel geprobeerd maar vond het niks. Kreeg er meer buikpijn van op de een of andere manier.

Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Hand_softcup
Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Softcup

Dit is een vrouwencondoom. Ik heb er ook wel wat over gehad bij biologie maar nooit in het echt gezien en dus ook geen ervaring. Ik heb geen probleem met gewone condooms.

Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Femidom_vrouwencondoom_04
Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Mannencondoom
Ervaring met een vrouwencondoom? - Pagina 2 Vrouwencondoom_704277d

Volgens mij werkt dit fantastisch; als je dit uit de verpakking haalt en probeert in te brengen word je volgens mij zo gefrustreerd en ongeil dat die hele sex er niet eens meer van komt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zwoesj vr 18 maa 2011 - 0:44

Haha ja dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar dan moeten we het toch maar eens proberen :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:54

Lijkt me ook niet heel charmant met een condoom dat er dus gedeeltelijk nog uithangt?

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir vr 18 maa 2011 - 1:22

Ik ken wel mensen die het wel eens hebben geprobeerd (haha klinkt fout of niet). Maar dat was geen succes.
Ten eerste is het misschien geen onderbreking, maar je moet dus van te voren dat ding al inbrengen..nou dat vind ik persoonlijk nog meer een obstakel. Zo van: nu gaan we sex hebben dus ik breng hem alvast in...lekker spontaan!
Ten tweede hangt er een deel uit, niet echt charming, maar wel veel bescherming Wink .
Ten derde schijnt het te kraken of ritselen, een beetje zoals een boterhamzakje is het eigenlijk...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Blond vr 18 maa 2011 - 1:49

Le Chat Noir schreef:Ik ken wel mensen die het wel eens hebben geprobeerd (haha klinkt fout of niet). Maar dat was geen succes.
Ten eerste is het misschien geen onderbreking, maar je moet dus van te voren dat ding al inbrengen..nou dat vind ik persoonlijk nog meer een obstakel. Zo van: nu gaan we sex hebben dus ik breng hem alvast in...lekker spontaan!
Ten tweede hangt er een deel uit, niet echt charming, maar wel veel bescherming Wink .
Ten derde schijnt het te kraken of ritselen, een beetje zoals een boterhamzakje is het eigenlijk...

Haha, je kan het misschien ook wel gewoon proberen met een boterhamzakje. Stukken goedkoper dan een vrouwencondoom nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:06

Le Chat Noir schreef:Ik ken wel mensen die het wel eens hebben geprobeerd (haha klinkt fout of niet). Maar dat was geen succes.

Ja en dat kan dus ook alleen als je 't van te voren weet. Als 't onverwacht is, moet je evengoed onderbreken om dat ding er in te doen.

Het lijkt mij niets. Ik vind condooms al vreselijk. Dit lijkt me nog veel onhandiger.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:05

Een condoom met het effectgeluid van een boterham zakje. Mnee, dat vind ik nogal een charming gedachte...

"Hey tijgertje, ik hoor iets ritselen...."

Gast
Gast

Bericht  Janelie vr 18 maa 2011 - 8:17

Bitterkoek_ schreef:Een condoom met het effectgeluid van een boterham zakje. Mnee, dat vind ik nogal een charming gedachte...

Haha, charming inderdaad!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Roze Roos vr 18 maa 2011 - 12:07

Janelie schreef:
Bitterkoek_ schreef:Een condoom met het effectgeluid van een boterham zakje. Mnee, dat vind ik nogal een charming gedachte...

Haha, charming inderdaad!

Laughing Ik zou er bijna bij voorbaat al vanaf zien :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 1:35

Whaha ik zou toch voor een koperspiraaltje gaan dan.. Neem wat ibuprofen voor het inbrengen, vraag desnoods een oxazepam erbij aan de dokter. Komt het allemaal goed smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:27

Zo'n ding lijkt me ook niet lekker zitten.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:29

Ik ben bij een spiraaltje erg bang dat ie door mijn lichaam gaat zwerven, heb al meerdere verhalen gehoord namelijk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Blond za 19 maa 2011 - 23:11

Ja, dat kan natuurlijk gebeuren, maar.. Hoe vaak gebeurt het? Ik zou in dit geval wel het risico durven nemen..Dat geklooi met condooms, daar heb je toch geen zin in voor jarenlang?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: