Ervaring met een vrouwencondoom?
+13
SoGood
Angela_1986
Zwoesj
TNMN
Try
Minx
nina
Blond
Suus
Error
Poisongirl
Janelie
Roze Roos
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ervaring met een vrouwencondoom?
was het niet zo dat dit ook minder veilig is. En je bij een pessarium zaaddodende pasta moest gebruiken. Lijkt me toch wel een behoorlijk gedoe.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Roze Roos schreef:Ik ben ernstig overgevoelig voor hormonen en een spiraaltje durf ik niet..
Maar wel grappig dat niemand ze eigenlijk gebruikt
Ik herken me helemaal in jouw verhaal, dat heb ik ook. Ik werd ziek, zwak en misselijk van de ene pil, van de andere kreeg ik pfeiffer-achtige symptomen, van weer andere bleef ik bloed verliezen (ook buiten mijn stopweek om), ik heb ong 7 verschillende soorten van anticonceptie geprobeerd (dus pillen, nuvaring, etc) en heb toch een mirena spiraaltje laten zetten en dat gaat goed!!!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Dat doet me denken aan Carrie van SATC die 'm vast had zitten en toen moest Samantha haar helpen :o
Ik heb er nog nooit 1 gebruikt, ken ook niemand die t gebruikt eigenlijk. Lijkt me wel beter dan een condoom, als in; je hoeft niet tussendoor te stoppen.
Ik heb er nog nooit 1 gebruikt, ken ook niemand die t gebruikt eigenlijk. Lijkt me wel beter dan een condoom, als in; je hoeft niet tussendoor te stoppen.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Roos, probeer het eens zou ik zeggen, ben erg benieuwd! Weet je wat, we proberen het beiden, en dan melden we hier wat we ervan vonden Proefkonijnen van dit topic haha
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hahaha geweldig plan Zwoesj!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wel van gehoord, volgens mij al voordat ik sexueel actief was. Het lijkt me helemaal niks, en ook niet geprobeerd dus.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Hahaha geweldig plan Zwoesj!
Ja gaan we het doen? En gaat je vent daaraan mee willen doen?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Roos, probeer het eens zou ik zeggen, ben erg benieuwd! Weet je wat, we proberen het beiden, en dan melden we hier wat we ervan vonden Proefkonijnen van dit topic haha
Je bent alleen iets vergeten Zwoesj, onze 'vriend'
Zal ik ook nog ff on-topic reageren? Ik ken het ook alleen van m'n biologielessen dus geen ervaring mee...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Ah stom dankjewel voor de aanvulling Angela!
Zwoesj- Ratel
hm ik snap t niet meerZwoesj schreef:Ah stom dankjewel voor de aanvulling Angela!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
nina schreef:hm ik snap t niet meerZwoesj schreef:Ah stom dankjewel voor de aanvulling Angela!
Haha dat kan ik begrijpen!
Zwoesj en ik hebben iets met deze en ze had het over proefkonijnen dus dan kan dit niet ontbreken!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Dude zo'n vrouwencondoom is net een blikvanger in je punani :/ Wie zou zoiets nou willen gebruiken?!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:
Ohjaaa, dat is dat cupje/ring ding ofniet?
Ben je niet in de war met een softcup? Das voor menstruatie, niet voor anticonceptie. Heb ze wel geprobeerd maar vond het niks. Kreeg er meer buikpijn van op de een of andere manier.
Dit is een vrouwencondoom. Ik heb er ook wel wat over gehad bij biologie maar nooit in het echt gezien en dus ook geen ervaring. Ik heb geen probleem met gewone condooms.
Volgens mij werkt dit fantastisch; als je dit uit de verpakking haalt en probeert in te brengen word je volgens mij zo gefrustreerd en ongeil dat die hele sex er niet eens meer van komt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Haha ja dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar dan moeten we het toch maar eens proberen
Zwoesj- Ratel
Lijkt me ook niet heel charmant met een condoom dat er dus gedeeltelijk nog uithangt?
Gast- Gast
Ik ken wel mensen die het wel eens hebben geprobeerd (haha klinkt fout of niet). Maar dat was geen succes.
Ten eerste is het misschien geen onderbreking, maar je moet dus van te voren dat ding al inbrengen..nou dat vind ik persoonlijk nog meer een obstakel. Zo van: nu gaan we sex hebben dus ik breng hem alvast in...lekker spontaan!
Ten tweede hangt er een deel uit, niet echt charming, maar wel veel bescherming .
Ten derde schijnt het te kraken of ritselen, een beetje zoals een boterhamzakje is het eigenlijk...
Ten eerste is het misschien geen onderbreking, maar je moet dus van te voren dat ding al inbrengen..nou dat vind ik persoonlijk nog meer een obstakel. Zo van: nu gaan we sex hebben dus ik breng hem alvast in...lekker spontaan!
Ten tweede hangt er een deel uit, niet echt charming, maar wel veel bescherming .
Ten derde schijnt het te kraken of ritselen, een beetje zoals een boterhamzakje is het eigenlijk...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Ik ken wel mensen die het wel eens hebben geprobeerd (haha klinkt fout of niet). Maar dat was geen succes.
Haha, je kan het misschien ook wel gewoon proberen met een boterhamzakje. Stukken goedkoper dan een vrouwencondoom
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Le Chat Noir schreef:Ik ken wel mensen die het wel eens hebben geprobeerd (haha klinkt fout of niet). Maar dat was geen succes.
Ja en dat kan dus ook alleen als je 't van te voren weet. Als 't onverwacht is, moet je evengoed onderbreken om dat ding er in te doen.
Het lijkt mij niets. Ik vind condooms al vreselijk. Dit lijkt me nog veel onhandiger.
Gast- Gast
Een condoom met het effectgeluid van een boterham zakje. Mnee, dat vind ik nogal een charming gedachte...
"Hey tijgertje, ik hoor iets ritselen...."
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Een condoom met het effectgeluid van een boterham zakje. Mnee, dat vind ik nogal een charming gedachte...
Haha, charming inderdaad!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:Bitterkoek_ schreef:Een condoom met het effectgeluid van een boterham zakje. Mnee, dat vind ik nogal een charming gedachte...
Haha, charming inderdaad!
Ik zou er bijna bij voorbaat al vanaf zien
Roze Roos- Ratel
Whaha ik zou toch voor een koperspiraaltje gaan dan.. Neem wat ibuprofen voor het inbrengen, vraag desnoods een oxazepam erbij aan de dokter. Komt het allemaal goed
Gast- Gast
Ik ben bij een spiraaltje erg bang dat ie door mijn lichaam gaat zwerven, heb al meerdere verhalen gehoord namelijk!
Roze Roos- Ratel
Ja, dat kan natuurlijk gebeuren, maar.. Hoe vaak gebeurt het? Ik zou in dit geval wel het risico durven nemen..Dat geklooi met condooms, daar heb je toch geen zin in voor jarenlang?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring met trinordiol?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring met trinordiol?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: