Ervaring NTI?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring NTI?
Wie van jullie heeft er een thuis studie en/of cursus via NTI gedaan?
Ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee!
Ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaring NTI?
Ik volg een NTI opleiding Interieurstyling. Ik ben erg tevreden. De mentoren en leraren zijn erg behulpzaam en het lesmateriaal is goed te begrijpen, ook als je al jaren uit de schoolbanken bent.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!
Gast- Gast
Ik heb 2x een cursus gedaan: Praktische Psychologie en Kinderpsychologie. Bij beide keren heb ik het als positief ervaren, al had ik behoorlijk moeite met het maken van het huiswerk aangezien ik niet zo goed ben in zelfdiscipline Maar goed, met een deadline in zicht werk ik altijd ineens hartstikke goed door dus ik heb het op tijd af gekregen.
De eerste cursus was nog in het pre-internet-tijdperk, dus duurde het wat langer voordat ik mijn huiswerk terugkreeg. Nu met het insturen via mail ging het een stuk sneller, fijn!
De eerste cursus was nog in het pre-internet-tijdperk, dus duurde het wat langer voordat ik mijn huiswerk terugkreeg. Nu met het insturen via mail ging het een stuk sneller, fijn!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Balloon schreef:Ik volg een NTI opleiding Interieurstyling. Ik ben erg tevreden. De mentoren en leraren zijn erg behulpzaam en het lesmateriaal is goed te begrijpen, ook als je al jaren uit de schoolbanken bent.
Hoe is die opleiding ik denk er ook over. Hoe en wat voor materiaal krijg je. En word je werk ook nagekeken? En wanneer zie je die mentoren en leraren dan of is dat via mail ?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel voor jullie antwoorden! Fijn om te lezen dat er positieve reacties zijn.
Makamba- Kletskop
Ik doe/deed de cursus weddingplanner..ben er maar mee gestopt. Vragen die je aan de docent stelde werden niet beantwoord.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY schreef:Ik doe/deed de cursus weddingplanner..ben er maar mee gestopt. Vragen die je aan de docent stelde werden niet beantwoord.
Wat jammer dat je bent moeten stoppen! Zou overigens hetzelfde hebben gedaan in dat geval. Heb je er wel een melding van gemaakt/kunnen maken?
Makamba- Kletskop
Toen ik nog bezig was heb ik het wel laten weten dat ik geen antwoord terug kreeg maar daarna heb ik niks meer laten weten. Waarschijnlijk zullen ze binnenkort nog wel een keer bellen om te vragen hoe ik het ervaren heb en dan vertel ik het nog wel een keer.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Sarah1985 schreef:Balloon schreef:Ik volg een NTI opleiding Interieurstyling. Ik ben erg tevreden. De mentoren en leraren zijn erg behulpzaam en het lesmateriaal is goed te begrijpen, ook als je al jaren uit de schoolbanken bent.
Hoe is die opleiding ik denk er ook over. Hoe en wat voor materiaal krijg je. En word je werk ook nagekeken? En wanneer zie je die mentoren en leraren dan of is dat via mail ?
De opleiding is erg leuk. De eerste 55 bladzijden is taaie stof, alleen maar geschiedenis. Maar daarna wordt het leuk! Ik ben nog bezig in het eerste boek, binnenkort krijg ik de tweede.
Het materiaal bestaat uit 2 boeken, een kleurenwaaier van Histor, een schaalmodellineaal, gum, pen en potlood.
Het werk wordt ook nog nagekeken. Ik had mijn cijfers binnen een week terug en ik kreeg ook erg snel antwoorden op mijn vragen. De mentoren zie je niet, alles gaat via mail.
17 maart heb ik de eerste praktijkdag, lijkt me erg leuk!
Gast- Gast
@ Shally, dat zou ik wel doen inderdaad!
@ Balloon, klinkt erg leuk!
@ Balloon, klinkt erg leuk!
Makamba- Kletskop
ShallY schreef:Ik doe/deed de cursus weddingplanner..ben er maar mee gestopt. Vragen die je aan de docent stelde werden niet beantwoord.
Ik heb dezelfde ervaring maar dan met praktijkdiploma boekhouden. Ik moest mijn huiswerk opsturen, per mail kon niet , en vervolgens duurde het weken voor ik eens wat terug zag. Mijn 'leraar' was ook meer op vakantie als dat hij aan het werk was, en dan kon ik mijn huiswerk gewoon helemaal niet opsturen. Ik heb er dus een hele slechte ervaring mee en zou er dus ook niet meer aan beginnen.
Gast- Gast
Ik denk dat er overal wel negatieve verhalen over zijn. Ik heb van de week een oude stagiaire gesproken die op mijn vorige werk stage liep bij ons, zij doet ook een thuisstudie via NTI en bij haar loopt het allemaal hartstikke goed. Huiswerk netjes op tijd terug, met de examens gaat het allemaal goed. Zij is heel tevreden.
Ik hoop dat ik snel mijn studiegidsen thuis gestuurd krijg die ik aangevraagd heb bij NTI, wil me wel even inlezen in wat opleidingen.
Ik hoop dat ik snel mijn studiegidsen thuis gestuurd krijg die ik aangevraagd heb bij NTI, wil me wel even inlezen in wat opleidingen.
Gast- Gast
Balloon schreef:Sarah1985 schreef:Balloon schreef:Ik volg een NTI opleiding Interieurstyling. Ik ben erg tevreden. De mentoren en leraren zijn erg behulpzaam en het lesmateriaal is goed te begrijpen, ook als je al jaren uit de schoolbanken bent.
De opleiding is erg leuk. De eerste 55 bladzijden is taaie stof, alleen maar geschiedenis. Maar daarna wordt het leuk! Ik ben nog bezig in het eerste boek, binnenkort krijg ik de tweede.
Het materiaal bestaat uit 2 boeken, een kleurenwaaier van Histor, een schaalmodellineaal, gum, pen en potlood.
Het werk wordt ook nog nagekeken. Ik had mijn cijfers binnen een week terug en ik kreeg ook erg snel antwoorden op mijn vragen. De mentoren zie je niet, alles gaat via mail.
17 maart heb ik de eerste praktijkdag, lijkt me erg leuk!
Ik heb mijn pakket net binnen en zat geen kleurenwaaier bij stond ook niet op de lijst jammer genoeg
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
O, wat raar. Het is wel de opleiding Interieurstyling? Opleidingsnummer 3295?
Gast- Gast
Ikzelf volg de opleiding HBO Rechten via NTI. Bevalt prima, veel zelfstudie, maar daar heb ik de opleiding ook op uitgekozen. Er zijn op iedere opleiding wel dingen aan te merken, je moet gewoon zelf alles in de gaten houden.
Enige nadeel is dat je voor grotere examens en praktijktrainingen naar Leiden moet, en dat is voor mij wel een eind reizen.
Enige nadeel is dat je voor grotere examens en praktijktrainingen naar Leiden moet, en dat is voor mij wel een eind reizen.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Mikki schreef:
Dit is ook een van de redenen waardoor ik nog twijfel, Leiden is voor mij ook best een eind reizen.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie reacties! Echt fijn om te lezen dat de meeste van jullie een goede ervaring hebben met NTI.
Makamba- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring met een redressiehelm
» Diploma's of ervaring?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring met een redressiehelm
» Diploma's of ervaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: