Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring Yaz 24+4?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring Yaz 24+4? Empty Ervaring Yaz 24+4?

Bericht  Caroow di 17 mei 2011 - 2:29

Omdat ik erg last heb van buikpijn moet ik als test de pil slikken. Vroeger slikte ik de microgynon 30, van mijn 16e tot mijn 20e. Ik ben ermee gestopt omdat ik die troep eigenlijk niet in mijn lijf wil.

Maar nu raadde de gyn het toch heel sterk aan en ben ik dus weer begonnen. Volgens hem is het een hele lichte pil met weinig bijwerkingen. Ik ben nu erg bang dat ik veel ga aankomen of andere klachten krijg. Heeft iemand hier ervaring mee?

En, een hele domme vraag hoor, maar ik heb er dus echt geen verstand van. Kan een pil te licht zijn en daardoor niet goed beschermen tegen zwangerschap?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring Yaz 24+4? Empty Re: Ervaring Yaz 24+4?

Bericht  CCC wo 18 mei 2011 - 2:15

Ik heb deze ook gehad... Opzich wel een fijne pil hoor, geen last van bijwerkingen gehad. Ik ben inmiddels gestopt met de pil, omdat ik alle rotzooi uit mijn lichaam wilde hebben... Ik mis het niet, en ga ook niet meer aan de pil..

Wbt het te licht en niet beschermd tegen zwangerschap heb ik geen idee van... Dat kan je HA je wel vertellen denk ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk wo 18 mei 2011 - 3:05

Ik heb hem ook gehad, maar vond hem niet fijn. Was wel weinig ongesteld tijdens de dagen van de placebo pillen, maar was er gewoon niet tevreden over, meer hoofdpijn en veel lager libido. Ben toen overgestapt op de microgynon 20 (had eerst 30, toen de Yaz) en ben daar heel tevreden over.

Op Internet lees je ook veel negatieve ervaringen over de Yaz.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:00

Op internet lees je over elke pil verschrikkingen, ik heb een keer alle gangbare pillen opgezocht. Ik was ook niet tevreden over de Yaz, ik werd er neerslachtig van.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 18 mei 2011 - 4:03

ik heb ook de Yaz maar ik heb nergens last van. Geen bij werkingen.

Van de microgynon 30 en 50 krijg ik migraine van! En door die pil veel aangekomen Ik heb 'm trouwens nog nooit goed geslikt, ik slik 'm eigenlijk altijd door.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:46

Ik ga deze pil binnenkort proberen. Heb nu Trinordiol. Mijn vriend heeft laatst via een artsenbezoeker 2 proefstrips gekregen, dus deze ga ik straks testen.

Gast
Gast

Bericht  Rizzie ma 30 mei 2011 - 7:13

Ik gebruik nu ongeveer 1 jaar de Yaz. Ik vind het een fijne pil, had hiervoor de Microgynon 30. Ben overgestapt omdat ik veel aan was gekomen en erg moe was. Hier heb ik nu minder last van maar ik weet niet of dit per se door de nieuwe pil komt. Verder vind ik de Yaz heel fijn, ik heb veel minder last van buikpijn als ik ongesteld ben en ben ook korter en minder erg ongesteld.
Rizzie
Rizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: