Ervaring Yaz 24+4?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring Yaz 24+4?
Omdat ik erg last heb van buikpijn moet ik als test de pil slikken. Vroeger slikte ik de microgynon 30, van mijn 16e tot mijn 20e. Ik ben ermee gestopt omdat ik die troep eigenlijk niet in mijn lijf wil.
Maar nu raadde de gyn het toch heel sterk aan en ben ik dus weer begonnen. Volgens hem is het een hele lichte pil met weinig bijwerkingen. Ik ben nu erg bang dat ik veel ga aankomen of andere klachten krijg. Heeft iemand hier ervaring mee?
En, een hele domme vraag hoor, maar ik heb er dus echt geen verstand van. Kan een pil te licht zijn en daardoor niet goed beschermen tegen zwangerschap?
Maar nu raadde de gyn het toch heel sterk aan en ben ik dus weer begonnen. Volgens hem is het een hele lichte pil met weinig bijwerkingen. Ik ben nu erg bang dat ik veel ga aankomen of andere klachten krijg. Heeft iemand hier ervaring mee?
En, een hele domme vraag hoor, maar ik heb er dus echt geen verstand van. Kan een pil te licht zijn en daardoor niet goed beschermen tegen zwangerschap?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ervaring Yaz 24+4?
Ik heb deze ook gehad... Opzich wel een fijne pil hoor, geen last van bijwerkingen gehad. Ik ben inmiddels gestopt met de pil, omdat ik alle rotzooi uit mijn lichaam wilde hebben... Ik mis het niet, en ga ook niet meer aan de pil..
Wbt het te licht en niet beschermd tegen zwangerschap heb ik geen idee van... Dat kan je HA je wel vertellen denk ik...
Wbt het te licht en niet beschermd tegen zwangerschap heb ik geen idee van... Dat kan je HA je wel vertellen denk ik...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem ook gehad, maar vond hem niet fijn. Was wel weinig ongesteld tijdens de dagen van de placebo pillen, maar was er gewoon niet tevreden over, meer hoofdpijn en veel lager libido. Ben toen overgestapt op de microgynon 20 (had eerst 30, toen de Yaz) en ben daar heel tevreden over.
Op Internet lees je ook veel negatieve ervaringen over de Yaz.
Op Internet lees je ook veel negatieve ervaringen over de Yaz.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Op internet lees je over elke pil verschrikkingen, ik heb een keer alle gangbare pillen opgezocht. Ik was ook niet tevreden over de Yaz, ik werd er neerslachtig van.
Gast- Gast
ik heb ook de Yaz maar ik heb nergens last van. Geen bij werkingen.
Van de microgynon 30 en 50 krijg ik migraine van! En door die pil veel aangekomen Ik heb 'm trouwens nog nooit goed geslikt, ik slik 'm eigenlijk altijd door.
Van de microgynon 30 en 50 krijg ik migraine van! En door die pil veel aangekomen Ik heb 'm trouwens nog nooit goed geslikt, ik slik 'm eigenlijk altijd door.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga deze pil binnenkort proberen. Heb nu Trinordiol. Mijn vriend heeft laatst via een artsenbezoeker 2 proefstrips gekregen, dus deze ga ik straks testen.
Gast- Gast
Ik gebruik nu ongeveer 1 jaar de Yaz. Ik vind het een fijne pil, had hiervoor de Microgynon 30. Ben overgestapt omdat ik veel aan was gekomen en erg moe was. Hier heb ik nu minder last van maar ik weet niet of dit per se door de nieuwe pil komt. Verder vind ik de Yaz heel fijn, ik heb veel minder last van buikpijn als ik ongesteld ben en ben ook korter en minder erg ongesteld.
Rizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring met een vrouwencondoom?
» Ervaring met een redressiehelm
» Diploma's of ervaring?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring met een vrouwencondoom?
» Ervaring met een redressiehelm
» Diploma's of ervaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: