Ervaring Yaz 24+4?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring Yaz 24+4?
Omdat ik erg last heb van buikpijn moet ik als test de pil slikken. Vroeger slikte ik de microgynon 30, van mijn 16e tot mijn 20e. Ik ben ermee gestopt omdat ik die troep eigenlijk niet in mijn lijf wil.
Maar nu raadde de gyn het toch heel sterk aan en ben ik dus weer begonnen. Volgens hem is het een hele lichte pil met weinig bijwerkingen. Ik ben nu erg bang dat ik veel ga aankomen of andere klachten krijg. Heeft iemand hier ervaring mee?
En, een hele domme vraag hoor, maar ik heb er dus echt geen verstand van. Kan een pil te licht zijn en daardoor niet goed beschermen tegen zwangerschap?
Maar nu raadde de gyn het toch heel sterk aan en ben ik dus weer begonnen. Volgens hem is het een hele lichte pil met weinig bijwerkingen. Ik ben nu erg bang dat ik veel ga aankomen of andere klachten krijg. Heeft iemand hier ervaring mee?
En, een hele domme vraag hoor, maar ik heb er dus echt geen verstand van. Kan een pil te licht zijn en daardoor niet goed beschermen tegen zwangerschap?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ervaring Yaz 24+4?
Ik heb deze ook gehad... Opzich wel een fijne pil hoor, geen last van bijwerkingen gehad. Ik ben inmiddels gestopt met de pil, omdat ik alle rotzooi uit mijn lichaam wilde hebben... Ik mis het niet, en ga ook niet meer aan de pil..
Wbt het te licht en niet beschermd tegen zwangerschap heb ik geen idee van... Dat kan je HA je wel vertellen denk ik...
Wbt het te licht en niet beschermd tegen zwangerschap heb ik geen idee van... Dat kan je HA je wel vertellen denk ik...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10