Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring Yaz 24+4?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring Yaz 24+4? Empty Ervaring Yaz 24+4?

Bericht  Caroow di 17 mei 2011 - 2:29

Omdat ik erg last heb van buikpijn moet ik als test de pil slikken. Vroeger slikte ik de microgynon 30, van mijn 16e tot mijn 20e. Ik ben ermee gestopt omdat ik die troep eigenlijk niet in mijn lijf wil.

Maar nu raadde de gyn het toch heel sterk aan en ben ik dus weer begonnen. Volgens hem is het een hele lichte pil met weinig bijwerkingen. Ik ben nu erg bang dat ik veel ga aankomen of andere klachten krijg. Heeft iemand hier ervaring mee?

En, een hele domme vraag hoor, maar ik heb er dus echt geen verstand van. Kan een pil te licht zijn en daardoor niet goed beschermen tegen zwangerschap?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring Yaz 24+4? Empty Re: Ervaring Yaz 24+4?

Bericht  CCC wo 18 mei 2011 - 2:15

Ik heb deze ook gehad... Opzich wel een fijne pil hoor, geen last van bijwerkingen gehad. Ik ben inmiddels gestopt met de pil, omdat ik alle rotzooi uit mijn lichaam wilde hebben... Ik mis het niet, en ga ook niet meer aan de pil..

Wbt het te licht en niet beschermd tegen zwangerschap heb ik geen idee van... Dat kan je HA je wel vertellen denk ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk wo 18 mei 2011 - 3:05

Ik heb hem ook gehad, maar vond hem niet fijn. Was wel weinig ongesteld tijdens de dagen van de placebo pillen, maar was er gewoon niet tevreden over, meer hoofdpijn en veel lager libido. Ben toen overgestapt op de microgynon 20 (had eerst 30, toen de Yaz) en ben daar heel tevreden over.

Op Internet lees je ook veel negatieve ervaringen over de Yaz.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046