Dagcafé
+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Do ik vind het altijd gezellig als jij er bent!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Oh meiden, dat moeten jullie helemaal niet denken!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ben kapotmoe vandaag... Gisteravond tot half 1 wezen klussen, dus lag pas rond half 2 in bed en vanochtend ging om kwart voor 7 de wekker weer en nu zit ik op m'n werk. Moet eigenlijk werken dus, maar de concentratie is ver te zoeken.
CC en Do niet zo onzeker hoor! Soms valt het gewoon stil omdat mensen even wat anders aan het doen zijn. Ik vind jullie beiden toffe meiden!
Ik ben kapotmoe vandaag... Gisteravond tot half 1 wezen klussen, dus lag pas rond half 2 in bed en vanochtend ging om kwart voor 7 de wekker weer en nu zit ik op m'n werk. Moet eigenlijk werken dus, maar de concentratie is ver te zoeken.
CC en Do niet zo onzeker hoor! Soms valt het gewoon stil omdat mensen even wat anders aan het doen zijn. Ik vind jullie beiden toffe meiden!
Gast- Gast
Nee joh, hoe kom je daar nu bij?Dolores schreef:(soms denk ik wel eens, vaak de laatste tijd, dat ik niet leuk gevonden word, omdat het altijd stilvalt als ik hier kom)
Gast- Gast
Do en CC, dat is echt niet waar hoor!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik bedoel dus absoluut niet dat ik denk dat specifieke mensen mij niet mogen ofzo hè...
Laten we het erop houden dat dit geen goede periode voor me is, en dat ik daar blijkbaar zelfs op een forum dan last van heb...
Laten we het erop houden dat dit geen goede periode voor me is, en dat ik daar blijkbaar zelfs op een forum dan last van heb...
Gast- Gast
Ik ben op zoek naar mensen met ervaring met Alli... (afslankpillen)
Op internet vind ik verschillende reacties.
Op internet vind ik verschillende reacties.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Mensen reageren ook niet altijd op mij als ik binnenkom.. Maar dat komt omdat ik vaak midden in een discussie/gesprek binnen kom vallen haha..
Gast- Gast
Ik geloof dat ik nog af en toe iets te makkelijk onzeker ben... Daar zal het wel aan liggen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat zou kunnen ja....als je maar weet dat ik je echt een lieve/leuke meid vindt en dat ik zeker weet dat de rest daar ook zo over denkt
Gast- Gast
Verdomme, ben me nu al weer kleurenblind aan het bellen...
Godver, ik zit zwaar in de stress door iets...en ik kan het gewoon met niemand delen, dat voelt echt kut
Gast- Gast
Alex167 schreef:WTF ik werd gebeld door de reclassering
Maar ik heet geen Wesley gelukkig.
Ik gister door het UWV over een ziektewetuitkering (heb ik ook gehad dus ik had al zo iets van owjee moet ik gaan terugbetalen ofzo, hadden ze ook de verkeerde gebeld
Gast- Gast
LP, heb je het minimale BMI wat als 'voorwaarde' voor Alli gesteld wordt?
Enne, dames, jullie zijn tof, het ligt aan mij en dat weet ik...Iets te vaak gehoord de laatste tijd dat 'ik moet gaan accepteren' en blabla..
Enne, dames, jullie zijn tof, het ligt aan mij en dat weet ik...Iets te vaak gehoord de laatste tijd dat 'ik moet gaan accepteren' en blabla..
Gast- Gast
Ook niet met ons? :oStorm schreef:Godver, ik zit zwaar in de stress door iets...en ik kan het gewoon met niemand delen, dat voelt echt kut
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Wil je die gaan gebruiken, lp?
Geen idee.. maar word er ondertussen gek van dat ik mezelf zo vind..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef:Godver, ik zit zwaar in de stress door iets...en ik kan het gewoon met niemand delen, dat voelt echt kut
Wat is er?
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: