Dagcafé
+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha.. Als je nou even een foto post, dan kan ik dat even beoordelen..mozzarella schreef:Hoi.
Is er toevallig ook iemand verliefd op mij?
Of blij met mijn borsten?
Ik voel me nogal buitengesloten namelijk!
Gast- Gast
Alex167 schreef:WHAHAHAHAHAHAHA ik ga dood nu.
Oeps dat is natuurlijk ook niet de bedoeling he...of zit je te azen op mond op mond beademing?
Gast- Gast
Aangezien er niets staat over niet quoten maak ik van de gelegenheid gebruik....mozzarella schreef:Vooruit dan...let niet op die bikini...ik had die dag even niets anders bij me.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Alex167 schreef:WHAHAHAHAHAHAHA ik ga dood nu.
Oeps dat is natuurlijk ook niet de bedoeling he...of zit je te azen op mond op mond beademing?
Duhh, uiteraard van jou.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik betaal me trouwens blauw aan fruit uit de supermarkt .
whahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gast- Gast
Smikkell schreef:Aangezien er niets staat over niet quoten maak ik van de gelegenheid gebruik....mozzarella schreef:Vooruit dan...let niet op die bikini...ik had die dag even niets anders bij me.
Heb ik geen problemen mee ik ben een fervent voorstander van naturisme.
Gast- Gast
Gaan we nog over borsten? Zo ja, ik heb ruzie met de mijne. Lig in bed en heb blijkbaar een te laag uitgesneden truitje aan. Details zal ik jullie besparen, maar laat ik zeggen dat de nieuwsgierigheid om even naar buiten te kijken groot is. 't Is maar goed dat manlief al slaapt, die zou er wel raad mee weten
Gast- Gast
Maple schreef:Gaan we nog over borsten? Zo ja, ik heb ruzie met de mijne. Lig in bed en heb blijkbaar een te laag uitgesneden truitje aan. Details zal ik jullie besparen, maar laat ik zeggen dat de nieuwsgierigheid om even naar buiten te kijken groot is. 't Is maar goed dat manlief al slaapt, die zou er wel raad mee weten
Gast- Gast
Als je bosten uit bed kruipen terwijl je er zelf nog in ligt, dan zou ik me pas zorgen gaan maken.
Gast- Gast
Altijd als ik wakker word hangen hangen vrijwel altijd allebei mn borsten (vrijwel) volledig uit mn shirt
Edit: mn broek hangt meestal ook op mn enkels...dat scheelt.
Edit: mn broek hangt meestal ook op mn enkels...dat scheelt.
Gast- Gast
Ik vind dat iemand anders het nachttopic moet openen met bh/borsten. Ik ga over een kwartier slapen.
Gast- Gast
Is al open..Bitterkoek_ schreef:Ik vind dat iemand anders het nachttopic moet openen met bh/borsten. Ik ga over een kwartier slapen.
Gast- Gast
Goeiemorgen... Ik haat m'n wekker Maar ik kan jullie vertellen dat boobies braaf binnen zijn gebleven
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: