Een site om het forum heen
+27
SuperGrover
Minx
Novalee
Parisienne
Dennenappel
Sweety
Inge
Zininzon
Jordana
Poisongirl
Roza
Zwoesj
Bliss
Lynn_
Try
Ilargi
TNMN
Beachgirl
Zwerver
Jules
Pien
Jeanette
loura
VeryCherry
Chocolate Cookie
Susan
Admin
31 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Een site om het forum heen
Ik geloof dat er eerst maar eens iemand z'n baan op moet zeggen en fulltime aan de slag moet als webmaster, gezien alle ideeën
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hey dan kan ik eindelijk mijn haakcursus geven
mag ik dan mee doen met tassen haken VC?
heb weer heerlijk wat spul besteld:D
Gast- Gast
* Om de zoveel tijd een thema waar iedereen dan foto's voor instuurt.
Misschien door middel van een poll bepalen wie de leukste foto's hebben?
Misschien door middel van een poll bepalen wie de leukste foto's hebben?
Gast- Gast
Ik vind het ook altijd leuk om (volgens mij in de flair?) ''Waar doet ze het van'' te lezen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Reeza schreef:loura schreef:Iets met nieuwe trends van haar, kleding, tassen, make up. Wat is er in? Waar kan je het kopen?
Ja en dan vooral ook betaalbaar! Niet zoals je in magazines vaak ziet dat een shirtje meteen €60 kost.. Budgetshoppen ofzo..
Is het niet leuk om elke week een forummer in een nieuwe (betaalbare) outfit te steken, door met een aantal meiden te winkelen oid? Soort goedkope make-over oid.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Hey dan kan ik eindelijk mijn haakcursus geven
Dat Zpagetti?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
SunnyScience schreef:
Is het niet leuk om elke week een forummer in een nieuwe (betaalbare) outfit te steken, door met een aantal meiden te winkelen oid? Soort goedkope make-over oid.
+1
Gast- Gast
Maple schreef:Ik geloof dat er eerst maar eens iemand z'n baan op moet zeggen en fulltime aan de slag moet als webmaster, gezien alle ideeën
Ja idd dus als er nog personeel gezocht word? Ik ben grafisch vormgever :p
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Hey dan kan ik eindelijk mijn haakcursus geven
Dat Zpagetti?
jaa! laatst bloemetjes proberen te haken met kleine dingetjes.. maare ik zie dat zo slecht zo klein... (nog tips?)
Gast- Gast
Ik vind dat stukje van die mannen altijd leuk, dat ze vertellen over hun sexleven.Lynn_ schreef:Ik vind het ook altijd leuk om (volgens mij in de flair?) ''Waar doet ze het van'' te lezen.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Hey dan kan ik eindelijk mijn haakcursus geven
Dat Zpagetti?
jaa! laatst bloemetjes proberen te haken met kleine dingetjes.. maare ik zie dat zo slecht zo klein... (nog tips?)
Een kleinere haaknaald nemen en om te oefenen gewoon wol gebruiken, dat glijd makkelijker van de naald af. Ik heb een supertof boek voor mijn verjaardag gekregen. 100 bloemen om te breien en te haken heet het
Purple schreef:Ik vind dat stukje van die mannen altijd leuk, dat ze vertellen over hun sexleven.Lynn_ schreef:Ik vind het ook altijd leuk om (volgens mij in de flair?) ''Waar doet ze het van'' te lezen.
Is het niet leuk een man te laten spreken over een bepaald vooroordeel dat wij als vrouwen hebben? Of een ander stukje door een man, iets met van "door de ogen van een man"?
(Ja ik ben op dreef in mijn creatieve bui!)
Gast- Gast
Mijn vriend biedt zich zekerste weten aan!SunnyScience schreef: "door de ogen van een man"?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Hey dan kan ik eindelijk mijn haakcursus geven
Dat Zpagetti?
Een kleinere haaknaald nemen en om te oefenen gewoon wol gebruiken, dat glijd makkelijker van de naald af. Ik heb een supertof boek voor mijn verjaardag gekregen. 100 bloemen om te breien en te haken heet het
dat had ik.. maar daarmee was het zo klein (zpaghetti is heel grof)
Gast- Gast
Ja man in bed uit de viva vind ik altijd interessant om te lezen!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
* vrouwen/mannengeheim net als in de Flair?
* een date-rubriek?
* een date-rubriek?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Hey dan kan ik eindelijk mijn haakcursus geven
Dat Zpagetti?
dat had ik.. maar daarmee was het zo klein (zpaghetti is heel grof)
Hmmm, dan ga ik even denken. En dan laat ik het weten in het dagcafé, anders gaan we wel erg off topic
En een Vertel-het-verhaal-achter-je-tattoo rubriek! Met foto uiteraard.
Gast- Gast
Of dat: "ik geef mijn seksleven een ..." uit de viva of flairPurple schreef:Ik vind dat stukje van die mannen altijd leuk, dat ze vertellen over hun sexleven.Lynn_ schreef:Ik vind het ook altijd leuk om (volgens mij in de flair?) ''Waar doet ze het van'' te lezen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bied mij aan om teksten te redigeren!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Misschien kan minoessepoes wel een schriftelijke kookcursus gaan geven (als ze daar zin in heeft uiteraard). Leren koken in X delen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Admin schreef:Hallo allemaal,
Om het forum in stand te kunnen houden en nieuwe forummers aan te trekken denken we dat het aantrekkelijker is om het forum aan een site te koppelen. Hier is dan ook makkelijker reclame voor te maken dan voor alleen een forum.
Nu lijkt het ons leuk om samen met jullie een site te maken. Dus met behulp van het forum en de forummers. Zijn er mensen met ideeen voor rubrieken (die dus elke keer door een andere forummer gevuld zou kunnen worden) of mensen die wellicht zelf iets zouden willen doen? Laat het ons weten en denk vooral mee .
Groetjes,
de Moderators
Ik heb al wel genoemd dat ik ( ooit ) een boek wil schrijven en daar wel wat mee kan, maar dat kan nog even of meer dan 'even' duren.
Een column lijkt me ook erg leuk om te doen, bijvoorbeeld wekelijks of twee wekelijks, desnoods maandelijks. Diegene die me gevraagd heeft of ik hier ook iets aan bij wil dragen mag contact met me opnemen
Gast- Gast
Admin schreef:Leuke ideeen komen er voorbij en leuk om te zien dat jullie ook enthousiast zijn .
Zijn er ook mensen die zelf een rubriek zouden kunnen vullen? Bv 1 keer per week of 1 keer per 2 weken?
Ja, ik dus wel. Zie mijn voorlaatste post hier.
Gast- Gast
+1!SunnyScience schreef:Ik wil best geregeld wat schrijven hoor!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Schrijven lijkt mij ook echt heerlijk
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wanneer over KMA heen?
» Ik wil ergens heen
» Waar gaat het heen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wanneer over KMA heen?
» Ik wil ergens heen
» Waar gaat het heen?
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: