Een site om het forum heen
+27
SuperGrover
Minx
Novalee
Parisienne
Dennenappel
Sweety
Inge
Zininzon
Jordana
Poisongirl
Roza
Zwoesj
Bliss
Lynn_
Try
Ilargi
TNMN
Beachgirl
Zwerver
Jules
Pien
Jeanette
loura
VeryCherry
Chocolate Cookie
Susan
Admin
31 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Een site om het forum heen
ik vond het in de yes altijd erg leuk en soms leerzaam om te lezen over financien, dat in dit geval dan 1 forummer bloot geeft wat er die maand binnenkomt en er uit gaat.
verder kan ik me alleen maar aansluiten bij alle dingen die al genoemd zijn!! ik zou best een dagboekje willen bijhouden van de laatste week voor de bevalling tot een week na de bevalling. ook lijkt het mij heel leuk en spannend om dat van bijv mamarosa en/of beauty addict te lezen.
verder kan ik me alleen maar aansluiten bij alle dingen die al genoemd zijn!! ik zou best een dagboekje willen bijhouden van de laatste week voor de bevalling tot een week na de bevalling. ook lijkt het mij heel leuk en spannend om dat van bijv mamarosa en/of beauty addict te lezen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wauw, wat een super leuke ideeën komen er voorbij!
Een aantal springen er echt uit!
Ik ben erg benieuwd, als er een overzicht lijstje is, kijk ik wel waar er nog iemand nodig is, wellicht is het wat voor mij.
Een aantal springen er echt uit!
Ik ben erg benieuwd, als er een overzicht lijstje is, kijk ik wel waar er nog iemand nodig is, wellicht is het wat voor mij.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Mij lijkt het ook erg leuk om een paar keer iets van een comlumn o.i.d. te schrijven, alleen niet wekelijks een vast iets, dat ga ik denk ik niet redden. Wel vind ik een dagboek "Een week uit het leven van ..." weer een leuk idee. Ik heb in ieder geval al veel leuke onderwerpen voorbij zien komen. Ben benieuwd naar het lijstje en het idee over hoe en wat verder.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat een leuk idee! En hier worden ook veel leuke dingen geopperd. Het lijkt me gaaf om hier aan mee te werken, en aangezien ik toch fulltime thuis zit heb ik tijd genoeg Ik ga eens kijken of ik nog wat leuks kan bedenken...
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien iets met sport maar dan gericht op vrouwen. Of iets medisch, maar hoe vind ik moeilijk.
Op dit moment ben ik bezig met dingen regelen voor de roparun. Hier zou ik best een blog over bij willen houden. Als meiden dit leuk vinden natuurlijk.
Op dit moment ben ik bezig met dingen regelen voor de roparun. Hier zou ik best een blog over bij willen houden. Als meiden dit leuk vinden natuurlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke ideeën hier! Ook inderdaad een stukje over studie/werk, wat Susan zegt, wat wellicht ook studiekiezers kan helpen om een goede keus te maken.
En misschien een beetje suf, maar iets van actualiteiten of iig iets van serieuze zaken er in? Ik ergerde me een beetje aan de Yes, omdat het vooral ging over mode, make-up en relaties, niet over bijvoorbeeld afwegingen om al dan niet vegetariër te worden, hoe je milieubewuster kan worden, wat te doen als alles prut gaat en je geen knar geeft om de nieuwste modetrent in Parijs. Een beetje diepgang
En misschien een beetje suf, maar iets van actualiteiten of iig iets van serieuze zaken er in? Ik ergerde me een beetje aan de Yes, omdat het vooral ging over mode, make-up en relaties, niet over bijvoorbeeld afwegingen om al dan niet vegetariër te worden, hoe je milieubewuster kan worden, wat te doen als alles prut gaat en je geen knar geeft om de nieuwste modetrent in Parijs. Een beetje diepgang
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een leuk idee! Lees dit topic net pas, niet alle bladzijdes gelezen, maar ik zie hele leuke dingen langskomen. Eigenlijk is het dan een soort online tijdschrift, als ik de vele ideeën lees, erg leuk Ik wil met liefde helpen.
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk niks toe te voegen omdat er al zoveel leuke dingen zijn genoemd maar ik wilde wel even zeggen dat ik het een leuk idee vind en graag mijn steentje bijdraag!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Ik heb eigenlijk niks toe te voegen omdat er al zoveel leuke dingen zijn genoemd maar ik wilde wel even zeggen dat ik het een leuk idee vind en graag mijn steentje bijdraag!
+1, hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Merai schreef:Ik heb eigenlijk niks toe te voegen omdat er al zoveel leuke dingen zijn genoemd maar ik wilde wel even zeggen dat ik het een leuk idee vind en graag mijn steentje bijdraag!
+1
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
SuperGrover schreef:
Dat zou dan misschien via persoonlijke ervaringen kunnen en dan in een kadertje daarbij tips, bijvoorbeeld boeken die je kunt lezen, waar je terecht kunt voor begeleiding en of dat via de huisarts moet of niet, enzovoort.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het leuke ideeen.
Heb zelf niks toe te voegen...
Heb zelf niks toe te voegen...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Maple schreef:Ik zou liever ook niet wekelijks willen. Misschien maandelijks.
Enne.... een chat? Of zou dan alle aandacht van het forum weg getrokken worden?
Een chat lijkt mij niet zo leuk.. Hier heb je echt onderwerpen waar je apart aandacht aan kan geven of aandacht voor kan krijgen, ik denk dat het dan zo'n kippehok wordt en niemand elkaar nog kan volgen
Ik wil trouwens wel wekelijks schrijven hoor. Of misschien is het leuk als we 4 of 5 dames hebben en dat we dan elke week van 1 van hen een soort van column lezen? Dan schrijf je er dus 1 per maand maar hebben we wel elke week nieuw leesmateriaal
Gast- Gast
Storm schreef:Zijn jullie dan niet bang voor herkenbaarheid?
Mwah, niet echt. Ik ben nu al heel herkenbaar haha
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Zijn jullie dan niet bang voor herkenbaarheid?
Mwah, niet echt. Ik ben nu al heel herkenbaar haha
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wanneer over KMA heen?
» Ik wil ergens heen
» Waar gaat het heen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wanneer over KMA heen?
» Ik wil ergens heen
» Waar gaat het heen?
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: