Een site om het forum heen
+27
SuperGrover
Minx
Novalee
Parisienne
Dennenappel
Sweety
Inge
Zininzon
Jordana
Poisongirl
Roza
Zwoesj
Bliss
Lynn_
Try
Ilargi
TNMN
Beachgirl
Zwerver
Jules
Pien
Jeanette
loura
VeryCherry
Chocolate Cookie
Susan
Admin
31 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Een site om het forum heen
Hallo allemaal,
Om het forum in stand te kunnen houden en nieuwe forummers aan te trekken denken we dat het aantrekkelijker is om het forum aan een site te koppelen. Hier is dan ook makkelijker reclame voor te maken dan voor alleen een forum.
Nu lijkt het ons leuk om samen met jullie een site te maken. Dus met behulp van het forum en de forummers. Zijn er mensen met ideeen voor rubrieken (die dus elke keer door een andere forummer gevuld zou kunnen worden) of mensen die wellicht zelf iets zouden willen doen? Laat het ons weten en denk vooral mee .
Groetjes,
de Moderators
Om het forum in stand te kunnen houden en nieuwe forummers aan te trekken denken we dat het aantrekkelijker is om het forum aan een site te koppelen. Hier is dan ook makkelijker reclame voor te maken dan voor alleen een forum.
Nu lijkt het ons leuk om samen met jullie een site te maken. Dus met behulp van het forum en de forummers. Zijn er mensen met ideeen voor rubrieken (die dus elke keer door een andere forummer gevuld zou kunnen worden) of mensen die wellicht zelf iets zouden willen doen? Laat het ons weten en denk vooral mee .
Groetjes,
de Moderators
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Een site om het forum heen
Besprekingen van nieuwe boeken en films, dat lijkt me ook wel te realiseren, als je bezig bent met een boek of je bent naar een film geweest kun je zelf het initiatief nemen daar een stukje over te schrijven.
Een gedeelte over zwangerschap en kinderen, met informatie over van alles en nog wat, misschien een (wissel)column van een zwangere of een kersverse moeder of zo?
Een moderubriek?
Psychotesten vind ik ook altijd wel leuk op een site.
Een gedeelte over zwangerschap en kinderen, met informatie over van alles en nog wat, misschien een (wissel)column van een zwangere of een kersverse moeder of zo?
Een moderubriek?
Psychotesten vind ik ook altijd wel leuk op een site.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind columns heel leuk ja! Gewoon verschillende mensen eens een kans geven om een column te laten schrijven.
Misschien ook leuk om super leuke aanbiedingen van winkels uit te lichten?
Misschien ook leuk om super leuke aanbiedingen van winkels uit te lichten?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Misschien wat reviews van producten?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat een leuk idee, ik hoop dat de site druk bezocht gaat worden. Ik merkte bij de oude Yes namelijk dat ik vooral op het forum zat en de site links liet liggen. Maar ik denk als het een interessante site wordt, waar forum en site eigenlijk samengesmolten worden, dat ik dan wel geregeld zal kijken.
De ideeën die mij zo snel te binnen schieten:
* Columns, misschien een paar vaste colmnisten van het forum? En verder een wisselende comumn, dat verschillende forummers de kans krijgen een column te schrijven
* Een soort estafette-ding, een soort interview-iets voor en door forummers, om zo meer van elkaar te weten te komen. De geïnterviewde kiest aan het eind v.h. verhaal een andere forumster uit die de volgende week geïnterviewd wordt, etc etc.
*zoiets als forumster/forummer van de week, een plek waar forummers in het zonnetje gezet kunnen worden om watvoor reden dan ook (en dan niet de persoon die de meeste posts op haar naam heeft staan die week, dat zou te simpel zijn)
Verder misschien dingen als make up-tips, boekentips, etc etc. En misschien een rubriek waar wekelijks/maandelijks een bijzondere hobby van iemand van het forum uitgebreid besproken wordt?
Edit: reisverslagen en reistips zijn ook erg leuk! En en en.... een maandelijkse fotowedstrijd? Hoeft niet direct een prijs aan verbonden te zitten, gewoon de eer is al leuk Maar dan dat alleen de leden van het forum kunnen stemmen, niet dat mensen ineens heel hun hyves gaan optrommelen om te gaan stemmen ofzo.
* Columns, misschien een paar vaste colmnisten van het forum? En verder een wisselende comumn, dat verschillende forummers de kans krijgen een column te schrijven
* Een soort estafette-ding, een soort interview-iets voor en door forummers, om zo meer van elkaar te weten te komen. De geïnterviewde kiest aan het eind v.h. verhaal een andere forumster uit die de volgende week geïnterviewd wordt, etc etc.
*zoiets als forumster/forummer van de week, een plek waar forummers in het zonnetje gezet kunnen worden om watvoor reden dan ook (en dan niet de persoon die de meeste posts op haar naam heeft staan die week, dat zou te simpel zijn)
Verder misschien dingen als make up-tips, boekentips, etc etc. En misschien een rubriek waar wekelijks/maandelijks een bijzondere hobby van iemand van het forum uitgebreid besproken wordt?
Edit: reisverslagen en reistips zijn ook erg leuk! En en en.... een maandelijkse fotowedstrijd? Hoeft niet direct een prijs aan verbonden te zitten, gewoon de eer is al leuk Maar dan dat alleen de leden van het forum kunnen stemmen, niet dat mensen ineens heel hun hyves gaan optrommelen om te gaan stemmen ofzo.
Gast- Gast
Wat een leuk idee zeg!! Ik zal is na gaan denken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Maple schreef:
Dit vind ik twee hele leuke dingen!
Dan elke week hetzelde interview of stellen we dan 1 iemand aan die de interview vragen per forummer bedenkt, of degene die net die week is geweest?
Gast- Gast
Jaaaa, super leuk!Maple schreef:* Een soort estafette-ding, een soort interview-iets voor en door forummers, om zo meer van elkaar te weten te komen. De geïnterviewde kiest aan het eind v.h. verhaal een andere forumster uit die de volgende week geïnterviewd wordt, etc etc.
En die product reviews vind ik ook een goed idee.. Laat die gratis make-up en cellulitis creme maar komen
Gast- Gast
Ik denk dat het laatste eigenlijk wel het leukste is.Marin schreef:Maple schreef:
Dit vind ik twee hele leuke dingen!
Dan elke week hetzelde interview of stellen we dan 1 iemand aan die de interview vragen per forummer bedenkt, of degene die net die week is geweest?
En verslagen van meetings, met foto's?
Gast- Gast
Een rubriek waarin een forummer zijn/haar huis kan laten zien!
Gast- Gast
Marin, hetzelfde interview lijstje is wel zo leuk denk ik.. anders heeft iemand straks hele leuk en een ander hele saaie vragen..
Gast- Gast
Even binnenkijken bij... Dat is ook wel een leuke.Reeza schreef:Een rubriek waarin een forummer zijn/haar huis kan laten zien!
Haha, ik word enthousiast geloof ik
Gast- Gast
Haha hele stomme gedachte van me hoor..maar eigenlijk is het dan net het forum maar dan in een andere opmaak
Gast- Gast
Nouja.. Je kan een deel van de site wijden aan echt een website en een deel (zoals die interviews) aan het forum zeg maar..
Met bijvoorbeeld boekenreviews is het vast niet de bedoeling dat iedereen zo zijn/haar review over dat boek neer kan klappen.. Zoiets zal dan eerst gecontroleerd moeten worden, denk ik?
Met bijvoorbeeld boekenreviews is het vast niet de bedoeling dat iedereen zo zijn/haar review over dat boek neer kan klappen.. Zoiets zal dan eerst gecontroleerd moeten worden, denk ik?
Gast- Gast
Wel leuk idee!
Columns zijn inderdaad leuke ideeen, er zouden verschillende kunnen zijn... gelinkt aan een bepaalde peiler: reizen, zwanger, liefde (de dames die aan het daten zijn). Daarbij is een waargebeurd verhaal (ala Persoonlijk) denk ik ook wel een succes. Eventueel kan er wat worden geschreven worden over een nieuwsitem, nu bijvoorbeeld wat over Japan. Een stukje verdieping wat er precies gaande is oid? Zodat er wat leerzaams op de site staat?
Er zou een soort gadgetspagina kunnen zijn, leuke huishoudelijke voorwerken oid. Zoals eerder ook gezegd zijn reviews ook erg geschikt. Ook tips/koopjes op sites zijn ook leuk! Elke week een recept van de week, fotowedstrijd oid is ook leuk. Dit krijg misschien ook wat meer overzicht dat alels op een forum posten. Het forum voor commentaar en de site voor de foto's.
Het leukst is het natuurlijk om het door/voor forummers te doen!
Columns zijn inderdaad leuke ideeen, er zouden verschillende kunnen zijn... gelinkt aan een bepaalde peiler: reizen, zwanger, liefde (de dames die aan het daten zijn). Daarbij is een waargebeurd verhaal (ala Persoonlijk) denk ik ook wel een succes. Eventueel kan er wat worden geschreven worden over een nieuwsitem, nu bijvoorbeeld wat over Japan. Een stukje verdieping wat er precies gaande is oid? Zodat er wat leerzaams op de site staat?
Er zou een soort gadgetspagina kunnen zijn, leuke huishoudelijke voorwerken oid. Zoals eerder ook gezegd zijn reviews ook erg geschikt. Ook tips/koopjes op sites zijn ook leuk! Elke week een recept van de week, fotowedstrijd oid is ook leuk. Dit krijg misschien ook wat meer overzicht dat alels op een forum posten. Het forum voor commentaar en de site voor de foto's.
Het leukst is het natuurlijk om het door/voor forummers te doen!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nouja.. Je kan een deel van de site wijden aan echt een website en een deel (zoals die interviews) aan het forum zeg maar..
Ja, dat zou ik wel doen inderdaad. Niet dat iedereen inderdaad zo maar wat kan toevoegen. Wel heel breed houden, dat iedereen MAG, maar niet zomaar KAN.
Gast- Gast
Wat betreft fotowedstrijden, doen! Ik kan met 1 druk op de knop op m`n werk dikke reclame maken haha
Gast- Gast
Leuk idee/ goede ideeen!
Weet zo niet wat ik er voor kan betekenen, maar helpen wil ik uiteraard..
Weet zo niet wat ik er voor kan betekenen, maar helpen wil ik uiteraard..
Gast- Gast
Inderdaad.. Zo bedoel ik het.Marin schreef:_Donnaa schreef:Nouja.. Je kan een deel van de site wijden aan echt een website en een deel (zoals die interviews) aan het forum zeg maar..
Ja, dat zou ik wel doen inderdaad. Niet dat iedereen inderdaad zo maar wat kan toevoegen. Wel heel breed houden, dat iedereen MAG, maar niet zomaar KAN.
En met productreviews kan er wellicht zeg maar geloot worden wie het product mag/mogen testen, indien van toepassing natuurlijk. Ik hoef geen blond shampoo te testen. Maar dan heb je daarin ook afwisseling.
Als de site een beetje bekendheid krijgt en het echt een hippe site voor meiden wordt dan staan bedrijven te popelen om hun product op te sturen voor een review..
Gast- Gast
Iets met nieuwe trends van haar, kleding, tassen, make up. Wat is er in? Waar kan je het kopen?
Trends in landen, wat is op dit moment nou een echt leuk land om heen te gaan? Waar kan je goedkope tickets kopen? Leuke steden, dorpen, stranden noem maar op... Leuke tips
Forummer van de week vind ik ook leuk, dat je bijvoorbeeld 1 forummer per week uit licht met foto en een klein interviewtje erbij ofzo. Zodat je andere forummers op een andere manier leert kennen..
Links naar leuke sites..
Recept van de week ofzo of van de dag.. Meiden hier zijn volgens mij ook wel veel met voeding bezig heb ik het idee
Trends in landen, wat is op dit moment nou een echt leuk land om heen te gaan? Waar kan je goedkope tickets kopen? Leuke steden, dorpen, stranden noem maar op... Leuke tips
Forummer van de week vind ik ook leuk, dat je bijvoorbeeld 1 forummer per week uit licht met foto en een klein interviewtje erbij ofzo. Zodat je andere forummers op een andere manier leert kennen..
Links naar leuke sites..
Recept van de week ofzo of van de dag.. Meiden hier zijn volgens mij ook wel veel met voeding bezig heb ik het idee
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:Wat een leuk idee, ik hoop dat de site druk bezocht gaat worden. Ik merkte bij de oude Yes namelijk dat ik vooral op het forum zat en de site links liet liggen. Maar ik denk als het een interessante site wordt, waar forum en site eigenlijk samengesmolten worden, dat ik dan wel geregeld zal kijken.
Ja, dat klinkt leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Avatar of 'anonieme' foto mag natuurlijk ookloura schreef:
Recepten zijn ook leuk, net als goede huishoudtips!
Gast- Gast
ik vind het een super leuk idee!! ga eens goed nadenken of ik nog wat dingen kan verzinnen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Avatar of 'anonieme' foto mag natuurlijk ookloura schreef:
Recepten zijn ook leuk, net als goede huishoudtips!
Tuurlijk anoniem mag ook
Ja huishoudtips is ook een goeie!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Echt tijd voor de site bij het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wanneer over KMA heen?
» Ik wil ergens heen
» Waar gaat het heen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wanneer over KMA heen?
» Ik wil ergens heen
» Waar gaat het heen?
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: