Trots
+9
Sweety
SoezieQ
Juul
Phileine
Suus
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
Wennebellah
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Trots
_Donnaa schreef:Ik heb ook VCA, altijd handig
Mijn vader riep 't ook al jaren dat ik 't moet hebben
Gast- Gast
Ik ben trots op mezelf, ben vandaag weer op de motor naar school gegaan en dat betekend tussen de file door rijden. De laatste keer dat ik dat deed werd ik omver gereden door een automobiliste die zonder te spiegelen van rijbaan verwisselde en lag ik haast onder een vrachtwagen, gelukkig kon die chauffeur nog remmen ..
Maargoed, ik vond het dus doodeng om weer tussen de file door te rijden, maar ik heb het gedaan
Ik stapte haast trillend van de inspanning van mijn motor af, haha!
Maargoed, ik vond het dus doodeng om weer tussen de file door te rijden, maar ik heb het gedaan
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ken je dan wel niet, maar als ik dit zo lees dan wordt ik er ook trots opJuul schreef:Ik ben onwijs trots op mijn moeder.
Ondanks dat haar leven niet lang meer zal duren heeft ze sinds deze week weer de kracht gevonden om ondanks alles toch te genieten!
(ook mede dankzij bepaalde medicatie) Ze wil weer in haar rolstoel en er op uit. Genieten nu het nog kan!
Ik hoop ook zo'n sterke en moedige vrouw als haar te worden!
Ik ben trots op de dochter van mijn vriendin. Die heeft nu haar A en B diploma gehaald en is nu bezig voor haar C. Daarna wil ze doorgaan met zwemmen voor het snorkelen.
En ik ben ook wel beetje trots op mezelf omdat mijn ex vd week smste dat hij een terugval had gehad en me zo miste. En dat hij me eigenlijk wilde belde om te vragen of ik bleef slapen. De terugval is nu weer voorbij. En ik reageerde er heel rustig op door te zeggen: wat vervelend voor je, maar was je carnaval leuk?
Dus ben trots dat ik er niet erg diep op ben ingegaan
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat goed van je!SoezieQ schreef:
Ik ben trots op mezelf, ben vandaag weer op de motor naar school gegaan en dat betekend tussen de file door rijden. De laatste keer dat ik dat deed werd ik omver gereden door een automobiliste die zonder te spiegelen van rijbaan verwisselde en lag ik haast onder een vrachtwagen, gelukkig kon die chauffeur nog remmen ..
Sweety- Ratel
Ik ben trots op mijn zoon, omdat hij nu 'mama' kan zeggen en dat maakt me heel blij
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben trots op mijn zoon, omdat hij nu 'mama' kan zeggen en dat maakt me heel blij
Dat is zó schattig
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dat kan ik me heel goed voorstellen, wat lijkt mij dat bijzonder als je kindje dat voor het eerst tegen je zegtStorm schreef:Ik ben trots op mijn zoon, omdat hij nu 'mama' kan zeggen en dat maakt me heel blij
SoezieQ- Fluisteraar
Sweety schreef:Wat goed van je!SoezieQ schreef:
Dankjewel
Mijn vriend vond het trouwens nog spannender als dat ik het vond, best schattig
SoezieQ- Fluisteraar
Ik ben trots op mijn vader die ondanks zijn ziekte toch zo positief in het leven staat en daardoor wij ook wat positiever zijn. En dat die ondanks alle problemen die hij heeft toch doorzet en nooit zal zeuren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik ben trots op mijn zoon, omdat hij nu 'mama' kan zeggen en dat maakt me heel blij
wat leuk
Gast- Gast
Ik ken je dan wel niet, maar als ik dit zo lees dan wordt ik er ook trots op
Ik ben trots op de dochter van mijn vriendin. Die heeft nu haar A en B diploma gehaald en is nu bezig voor haar C. Daarna wil ze doorgaan met zwemmen voor het snorkelen.
En ik ben ook wel beetje trots op mezelf omdat mijn ex vd week smste dat hij een terugval had gehad en me zo miste. En dat hij me eigenlijk wilde belde om te vragen of ik bleef slapen. De terugval is nu weer voorbij. En ik reageerde er heel rustig op door te zeggen: wat vervelend voor je, maar was je carnaval leuk?
Dus ben trots dat ik er niet erg diep op ben ingegaan
Dank je wel!
Goed gereageerd op je ex!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Wat leuk
Een supertrotse mamma! Daar zou ik ook blij van worden.
Juul- Fluisteraar
Vandaag kreeg ik een verslag onder mijn ogen waar ik mijn akkoord voor moest geven. Dat heb ik eens niet gedaan, omdat ik het simpelweg niet eens was met de inhoud. Toen me vervolgens werd gevraagd of ik dat wilde toelichten, heb ik de email even genegeerd, omdat ik boos aan het worden was om de inhoud. Dus dat is iets nieuws van me. Er niet vol op in gaan, maar even de tijd nemen om mijn woorden goed tegen elkaar af te wegen.
Gast- Gast
ABE schreef:Vandaag kreeg ik een verslag onder mijn ogen waar ik mijn akkoord voor moest geven. Dat heb ik eens niet gedaan, omdat ik het simpelweg niet eens was met de inhoud. Toen me vervolgens werd gevraagd of ik dat wilde toelichten, heb ik de email even genegeerd, omdat ik boos aan het worden was om de inhoud. Dus dat is iets nieuws van me. Er niet vol op in gaan, maar even de tijd nemen om mijn woorden goed tegen elkaar af te wegen.
Wat goed! Even laten rusten en helder nadenken. (heb ik ook wel eens moeite mee hoor)
Juul- Fluisteraar
Ik ben trots op mezelf. Dat ik toch doorzet met deze moeilijke groep 8, terwijl er voor mij geen toekomst op deze school én binnen de vereniging is (te weinig kinderen, te veel mensen... )
En ik ben trots op alle mensen die doorzetten met hun leven, terwijl er misschien momenteel wel even weinig uitzicht is tot iets moois.
En ook ben ik trots op de mensen die de stomme topic-vervuilende discussie/rel negeren.
En ik ben trots op alle mensen die doorzetten met hun leven, terwijl er misschien momenteel wel even weinig uitzicht is tot iets moois.
En ook ben ik trots op de mensen die de stomme topic-vervuilende discussie/rel negeren.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ben trots op mijn zoontje, dat hij in een half jaar tijd zijn A diploma heeft gehaald
Wat goed!
Dat is zeker snel!
Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Graag persoonlijke vetes met elkaar bespreken in plaats van in een topic. Ik heb alle offtopic bereichten dan ook verwijderd.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Ik ben trots op mijn beste vriendin omdat ze eindelijk werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag al veel geregeld heb.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag al veel geregeld heb.
ik ben trots op jou
Gast- Gast
Dolores schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag al veel geregeld heb.
ik ben trots op jou
+1, goed bezig meid!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben trots op mezelf omdat : ( even een stukje ervoor anders snappen we het misschien niet )mijn vriend gisteravond naar zijn ex is geweest en zaterdag ook. Ze hadden elkaar 8 maanden niet gesproken en het ging niet zo leuk toen ze uit elkaar gingen. Nu hebben ze dus veel te vertellen aan elkaar. Mijn vriend zei gister dat ze elkaar hadden gemist. Ik zat er wel mee want het klonk mij raar in mijn oren dus ik heb vandaag gesmst dat ik ermee zat en het graag met hem wil bespreken, dit doen we vrijdag pas want dan zien we elkaar. Maar ik ben dus trots op mezelf omdat ik het smsje heb gestuurd. Normaal gesproken zou ik het laten gaan en mezelf gaan zitten opvreten maar nu niet
Sweety- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: