Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trots!!

+9
_Lana_
Coco
PapillonRose
Linda
Pussycat
Star007
Bloem86
studiebol
kwak
13 plaatsers

Ga naar beneden

trots!! Empty trots!!

Bericht  kwak ma 2 jul 2012 - 6:31

D. heefft net een plasje op het potje gedaan!!
Ik ben helemaal trots, ze is morgen pas 20 maand.

nog meer trotste mama's vandaag? Vind dat altijd zo leuk om te lezen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 6:32

Goedzo! (las het net op FB).

Y. droogt zich sinds een paar dagen helemaal zelf af, is ook wel een trots momentje, scheelt mij weer veel bukwerk etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  studiebol ma 2 jul 2012 - 6:34

Knap hoor!

ik ben ook wel een beetje trots, dat L. zich sinds een week echt op haar buik vooruit schuift, ze gaat de hele huiskamer rond, en ze kijkt de hele tijd zo blij. Vind het gewoon fijn dat ze zich zoals het nu lijkt gewoon lijkt te ontwikkelen ondanks de 8 weken dat ze te vroeg geboren zijn.

En ik vind het leuk dat V een tandje krijgt, ik voel echt al een randje en zie die ook. En volgens mij komt tandje 2 er ook al aan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 6:37

Q. is van de een op andere dag bezig met oefenen om zindelijk te worden.

F. loopt steeds meer los!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Bloem86 ma 2 jul 2012 - 6:40

Leuk hé! Al die trots momentjes!

Ik ben trots dat I. steeds meer zinnetjes zegt! En van die leuke uitspraken heeft!
En op N. omdat ze nu zo mooi kan lachen!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 7:22

Ik ben trots op D. , omdat ze zich sinds afgelopen week zelf omrolt ( werd eens tijd trots!! 1578173417 ) , alleen terug rollen lukt nog niet altijd. En ben ook trots omdat ze nu 1 tandje heeft en de 2e er al aan komt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Pussycat ma 2 jul 2012 - 7:37

Lijkt me zo heerlijk als ze zindelijk worden Laughing
Aan de andere kant... luiers zijn soms wel makkelijk, maar het is sowieso iets om trots op te zijn :cheering:

Ik ben trots omdat ze heel goed kan puzzelen. Ze heeft een boekje met 5 bladzijdes en per bladzijde zitten er 9 puzzelstukjes in. Die gooi ik allemaal door elkaar en ze stopt ze zo terug. Ze vindt puzzelen al een tijdje interessant, want eentje van 8 stukjes vindt ze al niet meer leuk Sad dus heb er 1 gekocht van 39 stukjes daar is ze nu druk mee.

En verder ben ik nog op heel veel meer dingen trots maar deze schiet er op dit moment uit.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 7:50

Leuk!

Hier ook trotse potjes momentjes. Dochter gaat sinds 2 weken op het potje poepen en plassen. Van de week zat ze in haar blootje naast me op de bank en zei toen heel zielig " mamaaaa". Dus ik vroeg aan haar of ze moest plassen. "jaahaaa". Samen naar het potje en toen kwam me er toch een mega plas. Zo knap dat ze het al zo goed aan geeft!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  PapillonRose ma 2 jul 2012 - 7:58

Wat goed al die momenten van jullie kinderen!

Hoe doen jullie dat Kwak en Linda, met het potje? Ik heb er hier ook eentje staan, en A. is er constant mee aan het slepen de laatste tijd. Maar als ik haar er eens op zet, is ze er zo weer vanaf. Geen probleem, ik wil niks forceren ofzo, maar ik ben benieuwd hoe jullie kindjes lang genoeg blijven zitten om iets op het potje te doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Coco ma 2 jul 2012 - 8:06

Pussycat schreef:
Ik ben trots omdat ze heel goed kan puzzelen. Ze heeft een boekje met 5 bladzijdes en per bladzijde zitten er 9 puzzelstukjes in. Die gooi ik allemaal door elkaar en ze stopt ze zo terug.

Weet je zo nog waar die boekjes vandaan komen? Lijkt mij wel handig voor in de trein. Very Happy

Hier vinden ze een potje maar niks, maar ze willen wel steeds naar de wc maar zakken weg. Zag in de folder van kruidvat nu brilverkleiners staan dus die ga ik morgenochtend even kopen want een luier willen ze echt niet. Naar buiten moeten ze nog wel een luier aan en in bed natuurlijk maar verder laat ik ze gewoon zonder in joggingbroekjes lopen. Dan maar af en toe een ongelukje. Even 15 min in de was en dan is die ook weer fris.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  kwak ma 2 jul 2012 - 8:07

PapillonRose schreef:Wat goed al die momenten van jullie kinderen!

Hoe doen jullie dat Kwak en Linda, met het potje? Ik heb er hier ook eentje staan, en A. is er constant mee aan het slepen de laatste tijd. Maar als ik haar er eens op zet, is ze er zo weer vanaf. Geen probleem, ik wil niks forceren ofzo, maar ik ben benieuwd hoe jullie kindjes lang genoeg blijven zitten om iets op het potje te doen.

ik heb D. er ook een paar week gewoon mee laten slepen en ze ging wel op het potje zitten, haar voetjes in het potje en zij op het randje.
vanavond vroeg ik o ze op het potje wou, dat wou ze wel en heb haar op het potje gezet en toen zijn we samen een boekje gaan lezen en D. ging steeds staan en kijken of er al wat in zat en op eens begon ze te plassen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Coco ma 2 jul 2012 - 8:08

PapillonRose schreef:ik ben benieuwd hoe jullie kindjes lang genoeg blijven zitten om iets op het potje te doen.

Hier willen ze er best op zitten een tijdje, maar niet op plassen. Ze gebruiken hem als stoeltje voor de tv. Plassen moet op de wc, net als grote mensen. trots!! 253468018
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  _Lana_ ma 2 jul 2012 - 8:13

Ik ben ook heel trots op mijn dochter, die zich sinds vorige week omrolt! En dat terwijl ze 7 weken te vroeg geboren is. Alleen jammer dat ze het 10x in een minuut doet en niet meer terug kan rollen Laughing , daar wordt ze een beetje nijdig van.
Sowieso ben ik trots op mijn kanjers, omdat ze zo lief en tevreden zijn ( okee dit is wel heel sentimenteel, haha ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 8:22

PapillonRose schreef:Wat goed al die momenten van jullie kinderen!

Hoe doen jullie dat Kwak en Linda, met het potje? Ik heb er hier ook eentje staan, en A. is er constant mee aan het slepen de laatste tijd. Maar als ik haar er eens op zet, is ze er zo weer vanaf. Geen probleem, ik wil niks forceren ofzo, maar ik ben benieuwd hoe jullie kindjes lang genoeg blijven zitten om iets op het potje te doen.


Wij hebben dit potje van fisher price. Het lijkt dus echt op een klein toiletje. Hij maakt zelfs een melodietje als ze er iets op doet, haha, vreselijk fout, maar ze vindt het prachtig. We hebben hem overigens van oma gehad, ik weet niet of ik zo iets ooit zou kopen. Laughing

Ik heb hem een tijdje gewoon neergezet en steeds naar gewezen en gezegd dat ze daar op moest poepen. Op een gegeven moment zei ze zelf ook steeds "poep" als ze er langs liep.
Na een tijdje ging ze er opeens naast staan en "poep" roepen. Dus toen deed ik haar broek uit en luier af en deed ze er een plas op. En nu vindt ze het prachtig. Ze wil dat iedereen om haar heen komt zitten (ook visite trots!! 394967), dan tikt ze met haar hand op de grond. En dan gaat ze op haar gemakje zitten plassen of poepen. Als er een drol uit komt, dan gaat ze er aandachtig naar zitten kijken.

Maar ze zit er ook heel vaak voor de lol op en dat doet ze verder niks.

trots!! L_03856511

Die bril kan trouwens ook als toiletverkleiner gebruikt worden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Pussycat ma 2 jul 2012 - 8:46

[quote="Nois"]
Pussycat schreef:
Ik ben trots omdat ze heel goed kan puzzelen. Ze heeft een boekje met 5 bladzijdes en per bladzijde zitten er 9 puzzelstukjes in. Die gooi ik allemaal door elkaar en ze stopt ze zo terug.

Weet je zo nog waar die boekjes vandaan komen? Lijkt mij wel handig voor in de trein. Very Happy

Hier vinden ze een potje maar niks, maar ze willen wel steeds naar de wc maar zakken weg. Zag in de folder van kruidvat nu brilverkleiners staan dus die ga ik morgenochtend even kopen want een luier willen ze echt niet. Naar buiten moeten ze nog wel een luier aan en in bed natuurlijk maar verder laat ik ze gewoon zonder in joggingbroekjes lopen. Dan maar af en toe een ongelukje. Even 15 min in de was en dan is die ook weer fris.

Ja bij de bruna, maar of dat handig is voor in de treib..? Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  PapillonRose ma 2 jul 2012 - 8:47

Haha, wat grappig Linda! Zie D. al zitten met iedereen om zich heen Laughing Lijkt me wel een grappig potje trouwens

Ik laat het potje hier ook gewoon staan, kan ze er aan wennen en ze mag er mee doen wat ze wil. En zo nu en dan zal ik proberen haar erop te zetten, en dan komt het hopelijk vanzelf wel een keer. We hebben ook nog tijd genoeg, maar vast aan het potje beginnen te wennen kan nooit kwaad smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Bosjesvrouw ma 2 jul 2012 - 8:56

Geen trotse moeder maar wel een trotse tante.
Mijn neefje van 8 maand ging vanmiddag zelfstandig zitten

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Bruintje Beer ma 2 jul 2012 - 9:18

Ik ben trots omdat mijn zoontje alles netjes weer terug in een mandje legt wat er buiten is gevallen en dan klapt hij daar trots bij!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Happydobby ma 2 jul 2012 - 10:22

Ik ben trots op M. omdat hij al een paar pasjes los zet

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Twellie ma 2 jul 2012 - 11:58

Goed zeg!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

trots!! Empty Re: trots!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum