Trots
+9
Sweety
SoezieQ
Juul
Phileine
Suus
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
Wennebellah
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Trots
Ik ben enorm trots op mijn vriend!
Hij heeft zich net eindelijk aangemeld voor het HBO- Game art!
Dit wilt hij al heel lang maar heeft nooit de ballen gehad om zich aan te melden!
Dus dit wilde ik even kwijt
Waar zijn jullie trots op?
Hij heeft zich net eindelijk aangemeld voor het HBO- Game art!
Dit wilt hij al heel lang maar heeft nooit de ballen gehad om zich aan te melden!
Dus dit wilde ik even kwijt
Waar zijn jullie trots op?
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Re: Trots
Wow wat goed maar is dat wel een branche waar werk in te vinden is? En ik ben trotst doordat we eindelijk een ontwerp hebben voor onze wagen
Gast- Gast
Oh wat gaaf voor je vriend!
Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik niet bij de pakken neer ben gaan zitten toen ik van school werd gestuurd. Maar juist meteen actie ondernam om iets nieuws te vinden, wat ook gelukt is
Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik niet bij de pakken neer ben gaan zitten toen ik van school werd gestuurd. Maar juist meteen actie ondernam om iets nieuws te vinden, wat ook gelukt is
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben trots op mijn mannen! Zij zijn mijn wereld, en perfect voor mij
En eigenlijk ben ik ook wel trots op mezelf, hoe ik het doe als moeder, en als een vriendin!
En eigenlijk ben ik ook wel trots op mezelf, hoe ik het doe als moeder, en als een vriendin!
Gast- Gast
Er is zeker werk in te vinden ja, dat heeft hij allemaal uitgezocht
Wennebellah- Fluisteraar
Ik ben trots op mijn zoontje, dat hij in een half jaar tijd zijn A diploma heeft gehaald
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Op mijn vader en moeder die ondanks mijn moeder haar ziekte veel voor elkaar en voor ons betekenen. Op mijn mooie dochters, het zijn 2 lieve/nette kinderen en ze 'doen' het allebei erg goed in alles, ze zijn wie ze zijn. Verder ben ik trots op mijn broer die afgelopen week zijn examen voor co-piloot heeft gehaald op zijn 21e. Stiekem ben ik ook wel een beetje trots op mezelf omdat ik mezelf de laatste tijd zo sterk voel en dat had ik 4 maanden geleden niet meer durven dromen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ben trots op mijn zoontje, dat hij in een half jaar tijd zijn A diploma heeft gehaald
Wat goed van je zoontje! Gaat hij nou doorzwemmen voor zijn B diploma ?
Wennebellah- Fluisteraar
Wennebellah schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trots op mijn zoontje, dat hij in een half jaar tijd zijn A diploma heeft gehaald
Yup, en als hij zo door blijft gaan mag hij in mei voor B afzwemmen Ik vind het een heerlijk idee hoor, dat hij nu gewoon mag zwemmen, ook met het oog op de vakantie.
Laatst aangepast door VeryCherry op ma 14 maa 2011 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben trots op mijn buikje en mijn kindjes die goed groeien!! En al sterk genoeg zijn om af en aan mama te laten voelen dat ze er zijn
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Wennebellah schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trots op mijn zoontje, dat hij in een half jaar tijd zijn A diploma heeft gehaald
Yup, en als hij zo door blijft gaan mag hij in mei voor B afzwemmen Ik vind het een heerlijk idee hoor, dat hij nu gewoon mag zwemmen, ook met het oog op de vakantie.
Goed hoor! Erg leuk
Wennebellah- Fluisteraar
Op mijn vriend. Hij is 2 jaar gelede gestopt met zijn opleiding waar hij toen nog maar 2 maanden voor moest leren.
Nu doet hij de opleiding autoschade en het bevalt hem zo super goed. hij heeft er een super baan bij en ik kreeg net ook een sms dat die iets goed had gedaan zei zijn leraar. Als die dat op examen deed haalde hij het met een 10.. Dan kriebelt het me echt en ben ik zo trots op hem
Nu doet hij de opleiding autoschade en het bevalt hem zo super goed. hij heeft er een super baan bij en ik kreeg net ook een sms dat die iets goed had gedaan zei zijn leraar. Als die dat op examen deed haalde hij het met een 10.. Dan kriebelt het me echt en ben ik zo trots op hem
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
En ik ben trots op mijn zus dat ze al dr tentamens met goede cijfers behaald en wss dit jaar gaat afstuderen
Gast- Gast
Goed zo meissie, bij deze ben ik dan ook trots op jou!!Anousch schreef:ik ben trots op mezelf, dat ik het vandaag weer positief inzie
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Goed zo meissie, bij deze ben ik dan ook trots op jou!!Anousch schreef:ik ben trots op mezelf, dat ik het vandaag weer positief inzie
En ik ben ook trots op je!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Beauty Addict schreef:Goed zo meissie, bij deze ben ik dan ook trots op jou!!Anousch schreef:ik ben trots op mezelf, dat ik het vandaag weer positief inzie
En ik ben ook trots op je!
Hihi lieverds
Gast- Gast
Goed zo, Anousch!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
@ Anoush You go girl
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben lekker trots op mezelf dat ik m'n VCA heb gehaald vanochtend en niet verdwaald ben op 't Corus terrein (okee bijna wel maar toch niet helemaal dus jeej go me )
Gast- Gast
Wat is een VCA? Of ben ik nu heel dom?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Giacomo schreef:Als het zo serieus is, dan ga je het toch lekker even over de mail uitvechten?
Precies wat ik ook dacht.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Anousch schreef:ik ben trots op mezelf, dat ik het vandaag weer positief inzie
Wat fijn meid!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik ben onwijs trots op mijn moeder.
Ondanks dat haar leven niet lang meer zal duren heeft ze sinds deze week weer de kracht gevonden om ondanks alles toch te genieten!
(ook mede dankzij bepaalde medicatie) Ze wil weer in haar rolstoel en er op uit. Genieten nu het nog kan!
Ik hoop ook zo'n sterke en moedige vrouw als haar te worden!
Ondanks dat haar leven niet lang meer zal duren heeft ze sinds deze week weer de kracht gevonden om ondanks alles toch te genieten!
(ook mede dankzij bepaalde medicatie) Ze wil weer in haar rolstoel en er op uit. Genieten nu het nog kan!
Ik hoop ook zo'n sterke en moedige vrouw als haar te worden!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Suus schreef:Wat is een VCA? Of ben ik nu heel dom?
VCA = VGM Checklist Aannemers en VGM is weer Veiligheid, Gezondheid en Milieu. Met een VCA certificaat mag je op bouwterreinen komen bijv en ik ga werken op 't Tata-terein en daar heb je een certificaat voor nodig..
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: