Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots

+11
Caroow
Ibbeltje
Mees
Snoes
Jeanette
FireButterfly
Pompoen
Kowalski
Suus
Dennenappel
Burn
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Trots Empty Trots

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:48

Ik ben trots op mezelf en vind het een topic waard!

Vandaag heb ik zo'n 95 kilometer gefietst op mijn paarse Batavus voor de spierziekte ALS, samen met collega's. I made it! Trots 281626781 Vanochtend schrok ik nogal, want alle deelnemers waren op de racefiets... Maar ik kon ze best aardig bijhouden en dat had ik NIET van mezelf verwacht.

Dit is niet bedoeld als ego-topic, dus: waar ben jij trots op?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots Empty Re: Trots

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:49

Daar mag je met recht trots op zijn mevrouw :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Burn di 3 jul 2012 - 3:51

Ik ben trots op je meid!

Ik ben een beetje trots op mezelf omdat ik vandaag de loopbaanbegeleider van ´t HBO heb teruggebeld en misschien toch wel die stap ga wagen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:55

Oehhhhh, wat leuk Burn! Go for it! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:57

Super!! Helemaal de gedachte die er achter zit. Daar mag je idd trots op zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:57

Wauw wat goed!!
En ook het doel vind ik geweldig, vorig jaar ben ik een vriend aan ALS verloren en heb toen zo gemerkt dat er veel meer bekendheid moet komen en vooral onderzoeken!

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel di 3 jul 2012 - 4:05

Wauw, wat goed Youandi! Wat fijn ook dat je ze bij kon houden! Hebben jullie veel geld op kunnen halen?
Ik was laatst al mega trots met 32 km (en nog steeds).

Ik ben trots op dat ik een ziekenhuistraject vandaag heb afgesloten en waarschijnlijk sluit ik de ander in september af! Ruim een jaar intensief bezig geweest met herstellen, nooit verwacht dat ik zo ver kon komen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Suus di 3 jul 2012 - 4:07

Ik ben ook trots op je, Youandi, wat goed! Hoe lang heb je wel niet gefietst?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski di 3 jul 2012 - 4:09

Ach meid, al wás het een ego-topic! Trots 281626781 GEWELDIG! Ik ben ook trots op je Trots 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:14

_Jackie schreef:Wauw wat goed!!
En ook het doel vind ik geweldig, vorig jaar ben ik een vriend aan ALS verloren en heb toen zo gemerkt dat er veel meer bekendheid moet komen en vooral onderzoeken!

Wat vreselijk Trots 1371890812 Als je het eenmaal hebt, dan ben je gewoon niet meer te redden he.. Ongelooflijk..

Ik sta ook volledig achter het doel en vind het een erg goed initiatief smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:15

Dennenappel schreef:Wauw, wat goed Youandi! Wat fijn ook dat je ze bij kon houden! Hebben jullie veel geld op kunnen halen?
Ik was laatst al mega trots met 32 km (en nog steeds).

Ik ben trots op dat ik een ziekenhuistraject vandaag heb afgesloten en waarschijnlijk sluit ik de ander in september af! Ruim een jaar intensief bezig geweest met herstellen, nooit verwacht dat ik zo ver kon komen.

We hebben zo'n 5000 euro op kunnen halen. We zijn langs een stuk of 10 scholen geweest.

Wat fijn dat je het af kunt sluiten en dat het zo goed gaat! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:17

Wow, wat goed Youandi!

Ik ben trots op mijn mannetjes die op het moment snel ontwikkelen. Vooral de oudste is druk bezig met optrekken en zegt zelfs 'mama' I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:17

Suus schreef:Ik ben ook trots op je, Youandi, wat goed! Hoe lang heb je wel niet gefietst?

Dankje smile Begonnen om kwart over acht en rond vier uur waren we weer terug. Bij elke school hadden we een stop en we hebben tussen de middag geluncht. Gemiddelde snelheid van zo'n 23 km/u, maar we hebben voornamelijk op de terugweg behoorlijk pittig doorgefietst, zo'n 28 km/u. Dat was voor mij echt bikkelen :O

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:18

Kowalski schreef:Ach meid, al wás het een ego-topic! Trots 281626781 GEWELDIG! Ik ben ook trots op je Trots 3079029344

Dankje lieve Kowalski Trots 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:22

Stofzuiger schreef:Wow, wat goed Youandi!

Ik ben trots op mijn mannetjes die op het moment snel ontwikkelen. Vooral de oudste is druk bezig met optrekken en zegt zelfs 'mama' I love you

Leuk! Dus ze zijn wel verschillend qua ontwikkeling. Dat heeft ook wel wat, lijkt me smile Zijn ze trouwens één-of twee-eiig?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 3 jul 2012 - 4:42

Wauw goed hoor Youandi!

Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren samen met een koorgenootje een lied heb gezonden op de 'bonte avond'/talentenjacht van mijn koor. Ik ben extra trots omdat ik het toch maar weer gedaan heb ondanks het feit dat de zenuwen me elke keer dat ik dat soort dingen doe bijna opvreten. Ik heb er een paar weken slecht van geslapen, de laatste nachten bijna niet. Ik heb me niet laten weerhouden en ik heb het gewoon gedaan en het ging niet slecht, we kregen zelfs een speciale vermelding voor originaliteit.
Ja trots!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  FireButterfly di 3 jul 2012 - 4:53

IK ben trots op mezelf omdat ik mijn behandeling aan het afronden ben. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik het ga redden.

Ondanks dat ik deze behandeling al vaker gedaan heb, heb ik er nu echt het vertrouwen in. Ik wil gewoon nooit meer last hebben van het probleem.

Laatst aangepast door FireButterfly op di 3 jul 2012 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 5:24

Youandi schreef:

Wat vreselijk Trots 1371890812 Als je het eenmaal hebt, dan ben je gewoon niet meer te redden he.. Ongelooflijk..

Ik sta ook volledig achter het doel en vind het een erg goed initiatief smile
Klopt, en het gaat ook vreselijk snel allemaal. Binnen 3 jaar is hij overleden Sad
Bij ons in de buurt woont nog een man die het heeft en die heeft het al iets van 5 jaar. Volledig aan de beademing enzo, dat heeft die vriend van ons "gelukkig" niet gehoeven, bij hem was het eerder over.

Echt, ik vind het super dat je dit gedaan hebt!
Ik zit gewoon met de tranen in m'n ogen, stom hè :$

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 3 jul 2012 - 5:37

Wat super!! :cheering: En dat op een gewone fiets!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 5:57

_Jackie schreef:
Youandi schreef:

Ik sta ook volledig achter het doel en vind het een erg goed initiatief Trots 561177
Klopt, en het gaat ook vreselijk snel allemaal. Binnen 3 jaar is hij overleden Trots 1371890812
Bij ons in de buurt woont nog een man die het heeft en die heeft het al iets van 5 jaar. Volledig aan de beademing enzo, dat heeft die vriend van ons "gelukkig" niet gehoeven, bij hem was het eerder over.

Jeetje, binnen 3 jaar.. En je bent er met je volle verstand bij he. Dat is het nare. Het lijkt me vreselijk om mee te maken als omstander Trots 1371890812 Ik kan me voorstellen dat het emoties oproept Trots 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 6:00

Youandi schreef:
_Jackie schreef:
Youandi schreef:

Ik sta ook volledig achter het doel en vind het een erg goed initiatief Trots 561177
Klopt, en het gaat ook vreselijk snel allemaal. Binnen 3 jaar is hij overleden Trots 1371890812

Jeetje, binnen 3 jaar.. En je bent er met je volle verstand bij he. Dat is het nare. Het lijkt me vreselijk om mee te maken als omstander Trots 1371890812 Ik kan me voorstellen dat het emoties oproept Trots 699888
Klopt. Het mooie daaraan is wel dat hij zelf alle beslissingen heeft kunnen nemen en zijn uitvaart tot in de puntjes had geregeld. Dat is iets wat hij zelf erg fijn vond, hoe heftig ook.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 6:38

Wauw, wat goed van je Youandi! En 28 km/u op een gewone fiets, respect hoor :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mees di 3 jul 2012 - 6:53

Zoals ik net ook al op FB zei: super stoer!! Een heel goed initiatief en knap dat je het op je Batavusje hebt gered smile.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Kowalski di 3 jul 2012 - 7:10

FireButterfly schreef:IK ben trots op mezelf omdat ik mijn behandeling aan het afronden ben. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik het ga redden.

Ondanks dat ik deze behandeling al vaker gedaan heb, heb ik er nu echt het vertrouwen in. Ik wil gewoon nooit meer last hebben van het probleem.

Ik weet niet wat het probleem is (of bijna was?), maar dat is zeker iets om trots op te zijn! Hou vol meid! Trots 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 9:25

Wat goed YouandI !!! En nu zadelpijn?
Ik ben nog even niet trots op mezelf, maar dat komt wel weer...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: