Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trots :)

3 plaatsers

Ga naar beneden

trots :) Empty trots :)

Bericht  Blue flower ma 18 jun 2012 - 7:55

Ik heb een trots momentje gehad vanavond met avondeten, hij is in de zelf doen fase en wilde zelfs zijn yoghurt eten, hij zit altijd met een vork en een lepel te spelen maar doet er nooit wat mee. Tot nu, hij zat zo zijn yoghurt weg te eten met een lepel en het was niet eens onwijze kliederboel smile

Na het eten wilde hij nog wat drinken, en ik geef hem zijn oefenbeker en hij drinkt heel netjes zijn beker leeg, 1 slokje verslikte hij zich en toen had hij het door smile

Ben zooo trots I love you
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots :) Empty Re: trots :)

Bericht  Filoria ma 18 jun 2012 - 8:03

Wat leuk zeg! Heb je foto's? Very Happy

Ik had dit weekend ook zo'n moment. Ik was in het zwembad met mijn zoontje. Hij heeft dan altijd van die oranje zwembandjes om zijn armen. Op een gegeven moment merkte ik dat het me amper kracht kostte om hem vast te houden terwijl hij rondzwemt, dus ik liet hem los... en wat denk je?

Meneer zwemt gewoon zelf het hele zwembad door trots :) 3079029344
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

trots :) Empty Re: trots :)

Bericht  Blue flower ma 18 jun 2012 - 8:09

Filoria schreef:Wat leuk zeg! Heb je foto's? Very Happy

Ik had dit weekend ook zo'n moment. Ik was in het zwembad met mijn zoontje. Hij heeft dan altijd van die oranje zwembandjes om zijn armen. Op een gegeven moment merkte ik dat het me amper kracht kostte om hem vast te houden terwijl hij rondzwemt, dus ik liet hem los... en wat denk je?

Meneer zwemt gewoon zelf het hele zwembad door trots :) 3079029344

wooaahhh wat goed!!! dan merk je pas dat ze groter worden he?!

Ik heb geen foto maar wel een filmpje gemaakt met mijn telefoon, ik weet alleen niet hoe ik dat moet plaatsen
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots :) Empty Re: trots :)

Bericht  Linda ma 18 jun 2012 - 8:15

Wauw wat goed!
Onze kinderen zijn bijna even oud. Het viel me hier vandaag op dat dl ook opeens uit het niets heel goed uit een bekertje kon drinken zonder te morsen.
Later stootte ze alleen wel het bekertje om toen ze druk aan het tekenen was, haha ach, kan gebeuren.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots :) Empty Re: trots :)

Bericht  Blue flower ma 18 jun 2012 - 8:20

Linda schreef:Wauw wat goed!
Onze kinderen zijn bijna even oud. Het viel me hier vandaag op dat dl ook opeens uit het niets heel goed uit een bekertje kon drinken zonder te morsen.
Later stootte ze alleen wel het bekertje om toen ze druk aan het tekenen was, haha ach, kan gebeuren.

Haha dat zullen ze ongetwijfeld ook nog weleens doen als ze 16 zijn haha.

Ja ik vind het zo knap, maar ook dat hij zelf aangeeft dat hij meer wil kunnen, en ik denk vaak dat hij dan nog te klein/jong is voor dingen haha.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots :) Empty Re: trots :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum