Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

+13
Caramba
Le Chat Noir
Arwyn
Blond
Highway
Pien
Sarah1985
Aziraphale
NoorA
Monte
Roxi3
Feline
Lies
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Roze Roos vr 18 maa 2011 - 23:37

Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Geen dank hoor hoor en ook al lust je geen sushi zoals ik als vegetarier zijnde, dan is er nog genoeg keuze met ook warme gerechten. Laat je even weten wat het geworden is en wanneer ga je?

Waar woon je? Wie weet heb ik tips.

Holten. Denk niet eens dat je het kent haha. Is een superleuk dorp in Salland ( Overijssel )

Woon je in Holten ja? Leuk! Wat dan misschien wel leuk is, is eten in Loo, daar zit een restaurantje(verder is er ook amper wat!) maar leuk eten daar!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 1:03

Roze Roos schreef:
Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Geen dank hoor hoor en ook al lust je geen sushi zoals ik als vegetarier zijnde, dan is er nog genoeg keuze met ook warme gerechten. Laat je even weten wat het geworden is en wanneer ga je?

Waar woon je? Wie weet heb ik tips.

Holten. Denk niet eens dat je het kent haha. Is een superleuk dorp in Salland ( Overijssel )

Woon je in Holten ja? Leuk! Wat dan misschien wel leuk is, is eten in Loo, daar zit een restaurantje(verder is er ook amper wat!) maar leuk eten daar!

Waar woon jij dan? Ik zal eens kijken naar dat restaurantje, Loo is niet ver nee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 11:31

Ik woon in Deventer! Zitten ook wel leuke dingen, is alleen wat verder! En NUNU vlakbij Lettele is ook leuk Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Ella za 19 maa 2011 - 11:33

Meestal zijn wij rond de 55 a 60 euro kwijt met z'n tweetjes
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 11:56

Roze Roos schreef:Ik woon in Deventer! Zitten ook wel leuke dingen, is alleen wat verder! En NUNU vlakbij Lettele is ook leuk Very Happy

Ik kom regelmatig in Deventer haha Very Happy De laatste keer heb ik Darcy ook nog gemeet, en maandag ben ik weer in Deventer. Ik heb daar bij 2 restaurants gegeten, El Popo en nog een ander, maar die weet ik zo niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  JD za 19 maa 2011 - 15:12

wij gaan bijna nooit samen weg, dus als we dan eens uit eten gaan dan doen we het wel goed...
Meestal bestel ik een flesje wijn, en nemen we wel 3 gangen...

vaak zijn we dan rond de 90 euro totaal kwijt....gemiddeld.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Lindsya za 19 maa 2011 - 21:50

Als wij uiteten gaan zijn we tussen de 60 á 80 euro kwijt. We nemen een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en het drinken erbij.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 22:24

Tea-Leaf schreef:
Roze Roos schreef:Ik woon in Deventer! Zitten ook wel leuke dingen, is alleen wat verder! En NUNU vlakbij Lettele is ook leuk Very Happy

Ik kom regelmatig in Deventer haha Very Happy De laatste keer heb ik Darcy ook nog gemeet, en maandag ben ik weer in Deventer. Ik heb daar bij 2 restaurants gegeten, El Popo en nog een ander, maar die weet ik zo niet meer.

Wat leuk! Vind Cava Andalusia(volgens mij schrijf je het zo!) erg leuk en lekker, is de tapasbar!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:45

Als ik samen met mijn vriend uit eten ga, zijn we meestal tussen de 50 en 60 euro kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 0:07

Roze Roos schreef:
Tea-Leaf schreef:
Roze Roos schreef:Ik woon in Deventer! Zitten ook wel leuke dingen, is alleen wat verder! En NUNU vlakbij Lettele is ook leuk Very Happy

Ik kom regelmatig in Deventer haha Very Happy De laatste keer heb ik Darcy ook nog gemeet, en maandag ben ik weer in Deventer. Ik heb daar bij 2 restaurants gegeten, El Popo en nog een ander, maar die weet ik zo niet meer.

Wat leuk! Vind Cava Andalusia(volgens mij schrijf je het zo!) erg leuk en lekker, is de tapasbar!

Ga ik onthouden, thanks! Tapas vind ik super, vriend ook.

Heb al 40 euro gespaard Very Happy Ik ga voor 80, dat moet kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum