Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

+13
Caramba
Le Chat Noir
Arwyn
Blond
Highway
Pien
Sarah1985
Aziraphale
NoorA
Monte
Roxi3
Feline
Lies
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:04

Ligt eraan wat voor soort restaurant het is. Wij gaan regelmatig ''all you can eat'' sushi eten en zijn dan zo 60 euro incl. drank kwijt. Gaan we ala carte eten bij een goed frans of hollands restaurant dat komen we op zo 80 euro samen incl. drank.

Je zou tapas kunnen eten, is lekker en niet duur..................veel plezier!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hier een normaal bedrag voor?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:07

Aziraphale schreef:Wij gaan vaak bij ons favo eetcafe eten, daar zijn we maximaal €55 kwijt in totaal, met z'n tweeën. Dan hebben we brood met allerlei tapenades vooraf, 2x drinken pp, mijn vriend neemt een hoofdgerecht à €18 en ik meestal alleen een voorgerecht (zijn GROOT) en ik eet m'n vriend z'n frietjes mee haha. Ik ben geen grote eter en de porties zijn daar lekker groot.

Dat doe ik ook vaak, 1 of 2 voorgerechten en wat drankjes. Ben geen dure restaurantganger, zit snel vol :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:08

Caribbeanlover schreef:Ligt eraan wat voor soort restaurant het is. Wij gaan regelmatig ''all you can eat'' sushi eten en zijn dan zo 60 euro incl. drank kwijt. Gaan we ala carte eten bij een goed frans of hollands restaurant dat komen we op zo 80 euro samen incl. drank.

Thanks!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:18

Tea-Leaf schreef:Nagerecht nemen we nooit, hooguit koffie of thee of stiekem nog n wijntje/biertje. Dus dat scheelt al.

Ik ga het op die 80 houden voor ons samen dat redden we echt wel.
En dan maak ik een soort van bon of koop ik een kaartje en geef ik hem dat cadeau met daarop de uitnodiging. Leuk? Of moet ik het gewoon zeggen en hem meenemen?

Moet wel reserveren nml, zit sinds het open is altijd vol in het weekend. En ik wil een zaterdagavond...

Waarom 'stiekem'? drunken
Ik zou hem denk ik gewoon meenemen zonder kaartje te schrijven. Maar als je denkt dat je vriend dat wel leuk vindt, kan je dat best doen. Dan is het denk ik wel leuk om een aardigheidje te geven waar dat kaartje bij zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:21

Elodie schreef:
Tea-Leaf schreef:Nagerecht nemen we nooit, hooguit koffie of thee of stiekem nog n wijntje/biertje. Dus dat scheelt al.

Ik ga het op die 80 houden voor ons samen dat redden we echt wel.
En dan maak ik een soort van bon of koop ik een kaartje en geef ik hem dat cadeau met daarop de uitnodiging. Leuk? Of moet ik het gewoon zeggen en hem meenemen?

Moet wel reserveren nml, zit sinds het open is altijd vol in het weekend. En ik wil een zaterdagavond...

Waarom 'stiekem'? drunken
Ik zou hem denk ik gewoon meenemen zonder kaartje te schrijven. Maar als je denkt dat je vriend dat wel leuk vindt, kan je dat best doen. Dan is het denk ik wel leuk om een aardigheidje te geven waar dat kaartje bij zit.

Haha nou ik zie altijd zoveel mensen koffie of thee nemen, of een dessert, dan schaam ik me een beetje dat wij drank bestellen. Terwijl ik dat zo lekker afsluiten vindt.

Ik denk nog ff na hoe ik t doe, kan iig wel zeggen dat we die avond iets verplichts hebben ( verjaardag ofzo ) zodat hij niks anders heeft, en dan op het laatste moment zeggen "schat, we gaan lekker uit eten samen en ik trakteer"

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:22

Als wij met ons tweetjes uit eten gaan zijn wij meestal max 50 euro kwijt. We gaan wel meestal naar hetzelfde eetcafe en we vinden de prijs en de kwaliteit eten wat je ervoor krijgt goed. (bedoel dat het eten super is en dat je in verhouding niet veel voor betaald)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:29

Oh gekkerd, dat boeit toch niet. Dat die andere mensen nou saai zijn of niet weten wat lekker is Wink
En anders is koffie met likeur ook lekker!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 zo 13 maa 2011 - 9:32

Pien schreef:
Paris1985 schreef:hier heb je een 3gangenmenu voor 14,50 en dan heb je echt goed en veel eten. En dan nog drinken erbij We zitten altijd onder de 50.
wat krijg je dan te eten? als ik een hoofdgerecht bestel ben ik vaak al rond de 20 euro kwijt!
dan krijg je soep met stokbrood en kruidenboter, en dan een stuk vlees wat je wilt snitzel biefstuk. met frietjes aardappeltjes groentes. en ijs na www.depleats.nl
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:34

Isabella schreef:Wij zijn regelmatig bij een restaurant waar we €25 betalen voor een 3 gangen menu, met drankjes zit je op €65 ongeveer.

Wat je trouwens in de gaten kunt houden, wij eten hier vaak bij een restaurant, en dan voor 18.00u besteld is 2e menu gratis, dus dan eten we voor max €40, terwijl het verder precies hetzelfde eten is uiteraard. Dan kun je net zo goed genieten, voor minder geld, misschien leuk voor jullie?

Bedoel jij Humprhey's? (ofzo..)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:35

Nee, het wapen van D.en Haag bedoel ik met de aanbieding! Maar de normale €25 bedoel ik inderdaad Humphrey's Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:40

Isabella schreef:Nee, het wapen van D.en Haag bedoel ik met de aanbieding! Maar de normale €25 bedoel ik inderdaad Humphrey's Wink

Oh haha ja ik doelde op die 25E restaurant Very Happy Ik ben daar nu 2x geweest.. 1x in DH en 1x in A'dam maar ik vond 't beide keren niks... Ik snap wel dat 't zo goedkoop kan, laat ik 't zo stellen :P

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 13 maa 2011 - 9:43

rond de 70/80 euro bij een normaal restaurant; als we sjiek gaan is het wel wat meer:D
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:45

Trisha schreef:
Isabella schreef:Nee, het wapen van D.en Haag bedoel ik met de aanbieding! Maar de normale €25 bedoel ik inderdaad Humphrey's Wink

Oh haha ja ik doelde op die 25E restaurant Very Happy Ik ben daar nu 2x geweest.. 1x in DH en 1x in A'dam maar ik vond 't beide keren niks... Ik snap wel dat 't zo goedkoop kan, laat ik 't zo stellen :P
In A'dam vond ik die idd ook wat minder maar in de stad waar ik nu woon ben ik er één keer geweest en was het zeker wel oké. Dat zal dus ook verschillen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:46

Als je goedkoop én lekker wilt eten, dan zou ik nooooit naar zo'n keten gaan. Ga dan liever naar een goed authentiek Thais restaurant en neem een curry voor 13 euro met een karaf water erbij, ben je voor 15 euro klaar. En dan heb je echt genoeg gegeten, gezond én enooooorm lekker Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 21:03

Als ik uit eten ga probeer ik tussen de 25 en 30 euro te blijven. Maar, ik drink meestal ook maar twee drankjes en het voorgerecht skip ik vrijwel altijd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Arwyn zo 13 maa 2011 - 21:47

In ons favoriete restaurantje blijven we vaak ongeveer onder de 45,-
We hebben dan allebei een voorgerecht, hoofdgerecht en twee of drie drankjes. Hun hoofdgerechten zijn zo uitgebreid dat we daarna nooit meer zin hebben in een toetje, haha, hoogstens in thee/koffie.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:53

Noa schreef:Als je goedkoop én lekker wilt eten, dan zou ik nooooit naar zo'n keten gaan. Ga dan liever naar een goed authentiek Thais restaurant en neem een curry voor 13 euro met een karaf water erbij, ben je voor 15 euro klaar. En dan heb je echt genoeg gegeten, gezond én enooooorm lekker Very Happy

Het is geen keten ( edit: er zijn er wel meerderen van, of iig die zo heten, dat weet ik dus niet zeker. Dacht wel aan franchise maar sowieso kleinschalig ), ik wil je de link wel PM'en anders? Het is echt een goed en leuk restaurant want we hebben er al eens op kosten van een ander mogen eten.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir ma 14 maa 2011 - 9:35

Heb even niet gekeken naar de andere reacties...
Wij zijn vaak tussen de 50-60 euro kwijt. Voorgerecht, hoofdgerecht en soms nog een dessert na.
Het kan wel goedkoper, dan nemen we gewoon een hoofdgerecht van 15 euro en alleen 2 drankjes ofzo.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:36

Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Ligt eraan wat voor soort restaurant het is. Wij gaan regelmatig ''all you can eat'' sushi eten en zijn dan zo 60 euro incl. drank kwijt. Gaan we ala carte eten bij een goed frans of hollands restaurant dat komen we op zo 80 euro samen incl. drank.

Thanks!

Of als je van sushi houd kijken of er ook zo ''all you can eat'' sushi restaurant bij je in de buurt zit.
Om een idee te krijgen, hier gaan wij altijd heen www.sushitoday.nl.

Ga er dit weekend weer heen, heb alweer zin en kijk er erg naar uit hmmmmmm. Cool

Het bestaat ook met tapas dat all you can eat gebeuren dus wie weet is dat wat?

Of wokken wat jij zelf ook al zei, maar dat is zo onromantisch vind ik dan he en zo vreetschuur idee (wat ik bij die sushi niet vind btw).

Of meld je aan voor Groupondeal, want daar zijn ook vaak leuke eetdeals.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:22

Bedankt voor je tips CBL! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:42

Geen dank hoor hoor en ook al lust je geen sushi zoals ik als vegetarier zijnde, dan is er nog genoeg keuze met ook warme gerechten. Laat je even weten wat het geworden is en wanneer ga je?

Waar woon je? Wie weet heb ik tips.

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 14 maa 2011 - 22:01

Als wij uiteten gaan, gaan we vaak naar restaurants waar het all in is. Vaak zijn wij dan rond de 60 euro kwijt voor 2 personen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 23:00

Spetterdespat schreef:Als wij uiteten gaan, gaan we vaak naar restaurants waar het all in is. Vaak zijn wij dan rond de 60 euro kwijt voor 2 personen.

Wij de laatste tijd ook, maar dan is het altijd sushi all you can eat. Mijn man zuipt zoveel dat het wel aantikt haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:22

Caribbeanlover schreef:Geen dank hoor hoor en ook al lust je geen sushi zoals ik als vegetarier zijnde, dan is er nog genoeg keuze met ook warme gerechten. Laat je even weten wat het geworden is en wanneer ga je?

Waar woon je? Wie weet heb ik tips.

Holten. Denk niet eens dat je het kent haha. Is een superleuk dorp in Salland ( Overijssel )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:24

Elodie schreef:
Trisha schreef:

In A'dam vond ik die idd ook wat minder maar in de stad waar ik nu woon ben ik er één keer geweest en was het zeker wel oké. Dat zal dus ook verschillen.

Die in Amersfoort is heel goed en fijn, die in DH niet echt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: