Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachten op de sleutel.

+15
Moon
Engeldebengel
Ploen
CCC
Snoes
Cow
VeryCherry
Poisongirl
Atelier Madame
samantjuh89
Roxy89
smooch
Pien
Zininzon
Lynn_
19 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wachten op de sleutel. - Pagina 2 Empty Re: Wachten op de sleutel.

Bericht  Engeldebengel ma 14 maa 2011 - 6:09

Ik wacht al sinds augustus, maar krijg, als al het werk van de aannemer wordt goedgekeurd, 6 april de sleutel van mijn huurappartementje!
Het heeft me nu wel lang genoeg geduurd.
Engeldebengel
Engeldebengel
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Poisongirl ma 14 maa 2011 - 9:13

Snoes schreef:Ja, het komt nu wel dichtbij! Al vind ik het nog steeds te lang, maar goed, we hebben ook wel even tijd nodig om hier alles in te pakken.

Hier hetzelfde Snoes. We gaan langzaam uitzoeken wat we weg doen en wat vast ingepakt kan worden..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes ma 14 maa 2011 - 9:38

Leuk Poisongirl! Wij zijn nog niet begonnen, maar ik ga deze week wel alvast wat rommelen. Sommige kasten zitten hier vol rommel die ik echt op orde moet brengen (allemaal papieren die ik moet sorteren, in kaften steken e.d.). Dus dat ga ik eerst al eens doen, zodat ik geen rommel mee hoef te verhuizen haha :P

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 18:18

Spullen die wij nu niet echt gebruiken heb ik al ingepakt en naar mijn schoonmoeder gebracht. Die heeft nog heel veel ruimte. Vanaf daar is het makkelijker te verhuizen dan vanaf hier. Zitten midden in de stad. Dus alles wat hier weg kan is al opgeruimd.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 14 maa 2011 - 19:37

Bij ons staat er ook echt nog heel veel bij mijn ouders en zijn ouders thuis hoor, gewoon omdat we het hier allemaal niet kwijt kunnen in ons appartement. Nog heel wat uitzet van mij staat bij mijn ouders, nog wat uitzet van mijn vriend bij zijn ouders. En grotere dingen zoals tuinmeubelen etc, die staan ook bij mijn ouders.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 20:16

Ik ben hier toen bij ingekomen. Mijn vriend had alles al en ik heb al heel veel gespaard van de uitzet. Dus dat kunnen wij straks ook allemaal gebruiken. Die spullen staan ook nog allemaal bij mijn ouders. Ik heb ook al een mooie tuinmeubels gezien. Maar daar wacht ik dan toch maar mee voor als wij het huis hebben. Ach, nog 3 en een halve maand. Hahaha

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 14 maa 2011 - 23:49

Voor je het weet, is het 1 juli Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 1:41

En wij zijn weer een paar dagen verder. Ik vind het jammer dat je nu nog niks kan doen. Ik heb echt zin om er ons huis van te maken.

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 20 maa 2011 - 2:09

Dat snap ik Ostara.

Wij zijn gisteren nog eens wezen kijken naar ons toekomstige huis, de verkopers zijn zulke lieve mensen! We hebben gisteren ook verf gekocht (we zijn eerst met staaltjes naar het huis geweest) voor de plafonds boven te schilderen.

Nog een kleine 3 weken en dan gaan we de akte tekenen. En dan is het nog een dikke 3 weken tot de verhuis Very Happy

Mijn ouders hebben gisteren 5 verhuisdozen hierheen gebracht, zo kan ik toch alweer spullen inpakken die ik (bijna) niet gebruik of die ik niet (meer) gebruik.

De ouders van mijn vriend (wonen hier op 500m vandaan) hebben al een lief voorstel gedaan. De week voor we effectief gaan verhuizen, kunnen we gewoon de hele week daar eten (zo kunnen we gewoon alles al in pakken, met potten en pannen en bestek e.d.) en de week na de verhuis (als alles nog niet is uitgepakt en het nog wat druk/rommelig is) mogen we ook elke dag daar gaan eten. Superfijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:00

Wij brengen ook steeds wat naar mijn schoonmoeder vanaf daar kunnen wij ook makkelijker verhuizen. Er telkens mee bezig zijn is leuk.

Wel fijn dat jullie dan alles kunnen inpakken en daar eten. Dan hoef je nergens aan te denken.

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 20 maa 2011 - 9:54

Ja, het is zeker een fijn idee dat we dan daar gewoon kunnen eten en ons verder geen zorgen moeten maken om iets.

Jij moet nog 3 maanden wachten zeker? (Time flies hoor, wij wachten ook sinds begin januari nu)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moon zo 20 maa 2011 - 22:36

Wat leuk allemaal!

Wij hebben sinds vorig jaar november de sleutel en zijn nog hard aan het klussen! Maar het einde is in zicht! Nog anderhalve maand hoop ik!!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes ma 21 maa 2011 - 3:27

Moesten jullie veel renoveren Moon?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:15

@Moon leuk dat jullie zo lekker bezig zijn. Als het goed is hoeft er bij ons niet veel te gebeuren. Dat is wel een fijn idee.

Over twee weken gaan wij weer even naar ons huis toe. Met deze bewoners gaan wij kijken wat wij over willen nemen en wat zij er voor willen hebben. Als de prijzen te hoog zijn mogen ze lekker alles meenemen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 21 maa 2011 - 8:52

Wij zijn ook al een paar keer naar de huidige bewoners gegaan om te kijken wat zij van inboedel niet mee rnodig hebben en wat wij evt kunnen gebruiken, maar wij moeten er niets voor betalen. Alles wat zij niet meer kunnen gebruiken en wat wij graag willen hebben, mogen we gewoon hebben, echt heerlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cow vr 25 maa 2011 - 3:44

OOOOHHH net een brief gehad van de woningbouw; ik krijg 28april om 10u de sleutel!!!!!!
Nog maar 34nachtjes slapen!!!!!
*Heul blij*
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Snoes vr 25 maa 2011 - 4:08

Wat superleuk ILD!!!

Bij mij zal het ook rond die periode ongeveer zijn, jeej Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 6:04

Dat is leuk. Dat is al goed te doen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 25 maa 2011 - 7:05

Nog twee weken, dan is het zover! Het lijkt me zó raar om ineens eigenaar te zijn van een huis. Haha, dat staat er een beetje raar geloof ik :-).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  meisjesmama vr 25 maa 2011 - 9:23

Wij moeten nog heeeeeellll lang wachten.. maar dat is niet erg want we hebben zelf ook nog een huis te verkopen.
Mei 2012 word ons huis opgeleverd....
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Snoes vr 25 maa 2011 - 10:07

Oeeh Lynn, bij jou komt het ook spannend dichtbij Very Happy
Kunnen jullie er dan gelijk in of gingen jullie nog wat klussen (het laatste denk toch?)

Meisjesmama, dat is inderdaad nog lang, maar heb je nog mooi een jaar om jullie eigen huis te verkopen. Staat het al te koop of wachten jullie daar nog mee?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  meisjesmama vr 25 maa 2011 - 10:39

Snoes schreef:Oeeh Lynn, bij jou komt het ook spannend dichtbij Very Happy
Kunnen jullie er dan gelijk in of gingen jullie nog wat klussen (het laatste denk toch?)

Meisjesmama, dat is inderdaad nog lang, maar heb je nog mooi een jaar om jullie eigen huis te verkopen. Staat het al te koop of wachten jullie daar nog mee?

we hebben afgelopen week 4 makelaars over de vloer gehad en de laatste die vanmiddag er was hadden we het beste gevoel over.
We moeten in ons huidige huis wel nog even de puntjes op de i zetten om het echt in de verkoop te gaan doen. Ik schat uiterlijk 1 mei dat dat wel moet lukken.
En ik hoop dat we een koper tegen komen die ook lang kan wachten zodat we met de meiden niet 2 keer hoeven te verhuizen.
Jullie huis word eind april opgeleverd las ik dat is bijna!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 25 maa 2011 - 11:08

Meisjesmama, het zou natuurlijk ideaal zijn als er kopers zijn die tot volgend jaa rkunnen wachten. Maar kijk, je kan net zo goed pas kopers treffen in het najaar ofzo, en dan is het "maar" een halfjaar wachten, dat valt nog best wel mee. Hebben jullie wel een tussenoplossing, mocht het huis vroeger verkocht worden? Want dat zal niet meevallen met de kinderen. Ik neem aan dat het meisjes zijn? Hoe oud zijn ze? (oké, doet niet terzake, pure nieuwsgierigheid Wink)

Ja, wij krijgen eind april ongeveer de sleutel. De precieze datum staat nog niet vast, maar het gaat ook niet over een week natuurlijk, we wachten nu al sinds begin januari smile. Maar de verkopers wonen er nu nog in, ze hebben zelf een appartement gekocht en kunnen daar 8 april pas in. Dus dan moeten ze nog alles schilderen en verhuizen, maar ze hebben ons de garantie gegeven dat we het laatste weekend van april zeker de sleutel krijgen. Ze hopen ons zelfs de sleutel een week eerder te kunnen geven, maar daar gaan we niet vanuit. Nouja, we mogen niet klagen, normaal was 13 mei de datum, dus het is sowieso al een meevaller smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  meisjesmama vr 25 maa 2011 - 22:12

Snoes daar heb je gelijk in het kan best nog een tijd duren voor dat ons huis verkocht word. En wat je zegt dat is het voor hun ook een half jaar wachten. Wij hebben op het huis waar we nu nog wonen ook 5 maanden gewacht.
We hebben niet een definitieve oplossing omdat je niet weet hoe lang het duurt. Maar vrienden van ons hebben hun huis ook te koop dus die boden het al aan mits het dan nog te koop staat. Andere vrienden van ons verhuren hun huis al maar wij weten niet voor hoelang aan de bewoners die er nu inzitten. En mijn schoonouders hebben bijna een dubbel huis dus in uiterste nood kunnen we ook nog tijdelijk bij hun wonen. Ja het zijn 2 meiden ze zijn bijna 4 en 1.

Lekker dat jullie in iedergeval naar eind april kunnen toe leven en alles waat eerder is dat is mooi meegenomen toch? Zitten jullie nu nog thuis of in een huur huis?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lynn_ vr 25 maa 2011 - 23:18

Snoes schreef:Oeeh Lynn, bij jou komt het ook spannend dichtbij Very Happy

Ik schat in dat wij ongeveer 4 á 5 weken moeten klussen! Geen hele grote dingen, wel veel kleine dingen waar stiekem ook veel tijd in zit denk ik!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: