Wij hebben de sleutel!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wij hebben de sleutel!
Ik vind het altijd leuk om de klus topics te bekijken. Afgelopen woensdag hebben we zelf de sleutel gekregen van ons huur appartement.
Ik vind het leuk om de vorderingen hier bij te houden.
Wat foto's hoe het nu is.
Woonkamer
Slaapkamer
Computerkamer vriend
Kamer 2
Keuken. Ik heb vandaag een nieuwe mogen uitzoeken van de woningbouw. Het wordt een donkergrijze keuken.
Gang. Ik wou eigenlijk heel lichtblauw. Maar de kleur is helaas wat feller uitgevallen.
Badkamer
Ik vind het leuk om de vorderingen hier bij te houden.
Wat foto's hoe het nu is.
Woonkamer
Slaapkamer
Computerkamer vriend
Kamer 2
Keuken. Ik heb vandaag een nieuwe mogen uitzoeken van de woningbouw. Het wordt een donkergrijze keuken.
Gang. Ik wou eigenlijk heel lichtblauw. Maar de kleur is helaas wat feller uitgevallen.
Badkamer
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wij hebben de sleutel!
Leuk! Jullie zijn al druk bezig zie ik! Waar gaan jullie allemaal doen aan het huis?
Ik vind de blauwe kleur in de gang wel mooi hoor.
Ik vind de blauwe kleur in de gang wel mooi hoor.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja we zijn al flink bezig omdat 20 juni ook de meubels komen. Vandaag is een kamer al behangen. deze week wordt onze slaapkamer, computerkamer vriend en woonkamer behangen.
Dan moeten alle deuren en kozijnen nog geverfd worden en het plafond in de gang en badkamer.
De keuken en wc doe ik pas opknappen als de nieuwe wc en keuken zijn geplaatst.
Dankje! Ik wist zelf niet zo goed wat ik van de kleur moest vinden, maar heb geen zin om de gang opnieuw te verven.
Dan moeten alle deuren en kozijnen nog geverfd worden en het plafond in de gang en badkamer.
De keuken en wc doe ik pas opknappen als de nieuwe wc en keuken zijn geplaatst.
Dankje! Ik wist zelf niet zo goed wat ik van de kleur moest vinden, maar heb geen zin om de gang opnieuw te verven.
Penélope- Prater
Dat ziet er enorm goed uit! Vind dit blauwe kleur juist heel mooi, zou dat zelf veel liever hebben dan lichtblauw!
Helemaal met een nieuwe keuken en alles opgeknapt heb je straks een hele mooie woning!
Helemaal met een nieuwe keuken en alles opgeknapt heb je straks een hele mooie woning!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Nou ik vind de kleur goed gelukt! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Curious schreef:Dat ziet er enorm goed uit! Vind dit blauwe kleur juist heel mooi, zou dat zelf veel liever hebben dan lichtblauw!
Dankje. Ja ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Heb ook een nieuwe badkamer, die was eerst donkergroen met bloemachtig, was al 40 jaar oud.
Ben blij dat de woningbouw daar niet moeilijk in heeft gedaan.
Penélope- Prater
Banaantje schreef:Curious schreef:Dat ziet er enorm goed uit! Vind dit blauwe kleur juist heel mooi, zou dat zelf veel liever hebben dan lichtblauw!
Dankje. Ja ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Heb ook een nieuwe badkamer, die was eerst donkergroen met bloemachtig, was al 40 jaar oud.
Zekersteweten, wees maar heel erg blij met je woningbouw. Ik woon nu nog in een appartement (verhuis binnenkort) van de woningbouw en dat is een drama.
Toen ik er 4 jaar geleden kwam wonen zaten overal in de muren gaten, al het verfwerk was oud en lelijk, stucadoorwerk ligt er op sommige stukken bijna af, huis lag onder de hondenharen. Afzuigkap was kapot, doucheslang lekte, in een tweede kamertje zit een gat ter grote van een cm of 15 in de muur direct naar buiten (gebruikt denk ik als afvoer voor droger ofzo?) en de verwarming die tikt als een gek. En als toppunt een bijna zwart plafond in de douche door schimmel. Oh, en dan is er ook nog enkelglas in huis, waardoor het haast niet warm te stoken is en waren sommige keukendeurtjes uit de schanieren
Het enige wat gemaakt is is de doucheslang. De afzuigkap deden ze poging toe, maar elke keer moest er weer een onderdeel bij besteld worden waarna ik niets meer hoorde. Na 4 keer nabellen en 4 keer nog geen goede afzuigkap heb ik het opgegeven. Ik mag dan een lage huur hebben en ze willen deze woningen dan misschien platgooien, maar echt fijn is het niet!
De rest heb ik zelf maar opgeknapt zover mogelijk. Eigenlijk ben ik gek dat ik er zo lang woon al, maar ik weet dan ook al 2,5 jaar dat ik naar het huis ga verhuizen waar ik nu bijna heen verhuis...
Curious- Kletskop
Curious schreef:Banaantje schreef:Curious schreef:Dat ziet er enorm goed uit! Vind dit blauwe kleur juist heel mooi, zou dat zelf veel liever hebben dan lichtblauw!
Zekersteweten, wees maar heel erg blij met je woningbouw. Ik woon nu nog in een appartement (verhuis binnenkort) van de woningbouw en dat is een drama.
Toen ik er 4 jaar geleden kwam wonen zaten overal in de muren gaten, al het verfwerk was oud en lelijk, stucadoorwerk ligt er op sommige stukken bijna af, huis lag onder de hondenharen. Afzuigkap was kapot, doucheslang lekte, in een tweede kamertje zit een gat ter grote van een cm of 15 in de muur direct naar buiten (gebruikt denk ik als afvoer voor droger ofzo?) en de verwarming die tikt als een gek. En als toppunt een bijna zwart plafond in de douche door schimmel. Oh, en dan is er ook nog enkelglas in huis, waardoor het haast niet warm te stoken is en waren sommige keukendeurtjes uit de schanieren
Het enige wat gemaakt is is de doucheslang. De afzuigkap deden ze poging toe, maar elke keer moest er weer een onderdeel bij besteld worden waarna ik niets meer hoorde. Na 4 keer nabellen en 4 keer nog geen goede afzuigkap heb ik het opgegeven. Ik mag dan een lage huur hebben en ze willen deze woningen dan misschien platgooien, maar echt fijn is het niet!
De rest heb ik zelf maar opgeknapt zover mogelijk. Eigenlijk ben ik gek dat ik er zo lang woon al, maar ik weet dan ook al 2,5 jaar dat ik naar het huis ga verhuizen waar ik nu bijna heen verhuis...
Wat erg. Erg slecht dat jullie woningbouw er niks tegen doet, het is eigenlijk hun verantwoording. Hebben jullie een lange wacht tijd? Ik zou allang wat nieuws hebben gezocht. Maar hier zijn dan ook de wachttijden niet lang.
Onze woningbouw is wel makkelijk maar je moet wel de mond open trekken anders zwijgen hun ook.
Ze hebben voordat we de sleutel kregen gezegd dat er een nieuwe badkamer zou komen. Ook zouden er 3 slaapkamers zijn. gingen we kijken waren er maar 2. Ik woningbouw gebeld dat ik een muur in de woonkamer wilde zoals het voorheen ook was. Die heb ik ook gekregen omdat hun in de advertentie 3 slaapkamers hadden gezegd.
Gingen we woensdag het huis eens goed bekijken toen we de sleutel hadden. Bleek op de wc een zwarte vieze aanslag in de pot te zitten en die stond enorm. Plinten waren half vervangen/half oude/rotte plinten, de open haard was weg gehaald zonder ons weten, er zaten deuken in het keukenblad, er zou nieuwe plafond in gang komen was slecht afgemaakt. Ik gebeld zeiden ze dat ik nieuw keukenblad zou krijgen, ik gewoon eens gevraagd of ik niet helemaal een nieuwe keuken kon krijgen en eigenlijk zou die in 2014 vervangen worden omdat die 20 jaar mee moet maar ik mocht maandag een nieuwe komen uitzoeken maar ik moest zelf zorgen dat die wc schoon werd. Van alles erin gegooid, bleef maar goor. Vandaag aangegeven en krijg ik toch een nieuwe wc pot.
Tijdens de vloer leggen blijkt ook nog eens dat de nieuwe muur die geplaatst is scheef staat.
Maar ach ik mag opzicht niet klagen. Mooi moet je het toch zelf maken.
Penélope- Prater
Dat klopt, je moet het zelf mooi maken.
Bij ons is de wachttijd ongeveer 3 jaar. Sta wel opnieuw ingeschreven, maar vond het niet de moeite voor zo kort om nog te reageren. Echt wel fijn dat ze zo makkelijk deden met die keuken. Als je er over 3 jaar nog zit, zit je dan niet in de rotzooi.
Ik zag in je andere topic dat je een kastje met bakken zocht. Heb je die al gevonden omdat die op de foto's staat?
Die is wel heel mooi hoor!
En fijn ook die nieuwe wc pot, is ook wel een hygienisch gevoel lijkt me
Een vriend van me werkt bij de woningstichting in een plaats verderop. Die heeft echt een luizenbaantje. Die drinkt de helft van de dag koffie of rijdt wat rond, en de andere helft van de dag kijken ze eens hoe ze wat klusjes kunnen doen in huurhuizen. Op het tempo van een 55+er. Hij is van oorsprong bouwvakker, en krijgt nu nog veel meer betaald ook. Hij vind het heerlijk, hihi.
Heb je al andere wilde plannen in de huisje?
Bij ons is de wachttijd ongeveer 3 jaar. Sta wel opnieuw ingeschreven, maar vond het niet de moeite voor zo kort om nog te reageren. Echt wel fijn dat ze zo makkelijk deden met die keuken. Als je er over 3 jaar nog zit, zit je dan niet in de rotzooi.
Ik zag in je andere topic dat je een kastje met bakken zocht. Heb je die al gevonden omdat die op de foto's staat?
Een vriend van me werkt bij de woningstichting in een plaats verderop. Die heeft echt een luizenbaantje. Die drinkt de helft van de dag koffie of rijdt wat rond, en de andere helft van de dag kijken ze eens hoe ze wat klusjes kunnen doen in huurhuizen. Op het tempo van een 55+er. Hij is van oorsprong bouwvakker, en krijgt nu nog veel meer betaald ook. Hij vind het heerlijk, hihi.
Curious- Kletskop
Curious schreef:Dat klopt, je moet het zelf mooi maken.
3 jaar lang is lang. Ik stond sinds september ingeschreven maar ben pas in maart echt gaan reageren. Eind mei kregen we de brief dat we deze woning konden krijgen.
Ja ik vind dat kastje prachtig. Het was eigenlijk bedoeld voor de gang maar nu vind ik hem ook mooi voor de slaapkamer. Zoek dus nog eentje voor erbij maar erg lastig om zoiets betaalbaar te vinden.
Ja een nieuwe wc pot vind ik toch wel wat frisser.
Wat een luizenleven. Heb ik toch voor het verkeerde beroep geleerd haha..
Penélope- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wij hebben de sleutel! (De na-foto's op pagina 3)
» We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Sleutel ingeleverd, en dan...
» Wachten op de sleutel.
» We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Sleutel ingeleverd, en dan...
» Wachten op de sleutel.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: