Morgen de sleutel!!!
+15
Mermaid
Sweety
Makamba
Dennenappel
Lady4
tess05
Ugly Betty
Kreeftje
Snoes
Zwerver
ButterflyEffect
Inge
Caresses
Winegum
Zwoesj
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Morgen de sleutel!!!
Jeeeeej morgen is het eindelijk zover en krijgen we de sleutel van ons eerste echte eigen huis!!!
Blijkt alleen dat er een fout in de koopakte gemaakt is (wij wilden 5% van het bouwdepot bij de notaris laten totdat bewezen is dat het huis geen gebreken kent, en dat staat er dus niet juist in). Maar als het goed is, wordt morgenochtend de laatste termijn door de bank betaald en dan zijn we de eigenaar!! Woesj morgen zijn wij de eigenaars van dit 'paleisje' en mogen we aan de klus! btw, rechter rijtje, 2e huis van links
Ik ben zooo blij!!!
Blijkt alleen dat er een fout in de koopakte gemaakt is (wij wilden 5% van het bouwdepot bij de notaris laten totdat bewezen is dat het huis geen gebreken kent, en dat staat er dus niet juist in). Maar als het goed is, wordt morgenochtend de laatste termijn door de bank betaald en dan zijn we de eigenaar!! Woesj morgen zijn wij de eigenaars van dit 'paleisje' en mogen we aan de klus! btw, rechter rijtje, 2e huis van links
Ik ben zooo blij!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Morgen de sleutel!!!
Wat spannend zeg!! Heel erg veel plezier en succes morgen
Het is een nieuwbouwhuis? Of lijkt dat zo? Wat gaan/willen jullie gaan doen? Binnen hoeveel tijd denken jullie erin te kunnen?
Have fun!
Het is een nieuwbouwhuis? Of lijkt dat zo? Wat gaan/willen jullie gaan doen? Binnen hoeveel tijd denken jullie erin te kunnen?
Have fun!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Spannend!! Ziet er mooi uit zo van buiten .
Leuk zeg, heerlijk he als je dan eindelijk de sleutel krijgt..
Leuk zeg, heerlijk he als je dan eindelijk de sleutel krijgt..
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Winegum schreef:Wat spannend zeg!! Heel erg veel plezier en succes morgen
Have fun!
Jup is inderdaad een nieuwbouwhuis Hebben er meer dan een jaar op moeten wachten, maar nu is het zover. We gaan gelijk aan de slag, helaas wel alles in avond en weekenduren, aangezien we beiden geen vrij kunnen krijgen voor januari.
Keuken zit er bij oplevering in (gekocht bij de aangesloten zaak) badkamer en wc enzo gaan we zelf doen. Hopelijk redden we het om er per 1 februari in te kunnen, anders kost het ons nog een maand huur en dat geld steek ik liever in dit huis
Vrijdag komt de spuiter, zondag gaan we de eerste vloeren leggen, volgende week de rest schilderen...
Zwoesj- Ratel
wow super...
succes met klussen
succes met klussen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt goed zeg, hoe jullie het aanpakken! Gelijk hoppa stampen. Dat is wel prettig Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt en dat jullie er in februari in kunnen. Zou toch mooi zijn.
Succes en veel plezier!
Vergeet geen foto's te maken, dat is altijd zo leuk om terug te kijken
Succes en veel plezier!
Vergeet geen foto's te maken, dat is altijd zo leuk om terug te kijken
Winegum- Prater
O wat leuk! Veel plezier in jullie nieuwe huisje en succes met klussen!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Ik ben wel benieuwd naar binnen foto's!! =D
het ziet er wel mooi uit zeg!
het ziet er wel mooi uit zeg!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zal morgen gelijk een paar binnen foto's maken en dit topic updaten, dan kunnen jullie het begin, tussendoor, en eindresultaat zien. Idee?
Zwoesj- Ratel
Ja leuk idee!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Leuk leuk! Vind het altijd leuk om zulke dingen te zien!Zwoesj schreef:Ik zal morgen gelijk een paar binnen foto's maken en dit topic updaten, dan kunnen jullie het begin, tussendoor, en eindresultaat zien. Idee?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Winegum- Prater
Wat leuk!
Heel veel plezier met jullie huisje en ik ben benieuwd naar de foto's!
Heel veel plezier met jullie huisje en ik ben benieuwd naar de foto's!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
ziet er heel goed uit!! veel klus plezier en hoop dat jullie er snl in kunnen!!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Mooi huis! Veel plezier met klussen
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Sleutel is in handen! Morgen zal ik foto's plaatsen ga zo eerst met mn vriend uit eten om te vieren dat we de sleutel hebben. Nog wel een paar dingen die moeten gebeuren (krassen op sommige ramen en een plaat die ietwat bol staat) maar dat repareren ze snel. Zeil wordt maandag gelegd op zolder, morgen komen ze inmeten voor de vloer beneden, ik heb er zo'n zin in!
Zwoesj- Ratel
Gefeliciteerd, en het ziet er zeker mooi uit van buiten!
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een mooi huis, gefeliciteerd! Is het koop of huur?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wauw, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
Fijn dat er zo snel dingen geregeld kunnen worden. Wel lastig dat jullie geen vrij kunnen krijgen.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Weten jullie al hoe jullie de badkamer en wc willen hebben?
Zelf hebben wij masndags de sleutel gekregen, alleen dan van een huurhuis. Wij kunnen ook geen vrij krijgen, best zwaar dan! Het is echt leuk om de vorderingen te zien
Fijn dat er zo snel dingen geregeld kunnen worden. Wel lastig dat jullie geen vrij kunnen krijgen.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Weten jullie al hoe jullie de badkamer en wc willen hebben?
Zelf hebben wij masndags de sleutel gekregen, alleen dan van een huurhuis. Wij kunnen ook geen vrij krijgen, best zwaar dan! Het is echt leuk om de vorderingen te zien
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Lady4 schreef:Wat een mooi huis, gefeliciteerd! Is het koop of huur?
Het is een koophuis, hebben er iets meer dan een jaar op moeten wachten, maar nu mag het! Al onze buren zijn vandaag al begonnen met klussen maar wij kunnen helaas nog niets doen.
Jup weten al wat we met de badkamer willen. spullen daarvoor worden volgende week bezorgd. Begin januari gaan we die erin zetten met hulp van iemand die er verstand van heeft
Hierbij 2 foto's, 1 van de keuken (plinten zitten er alleen niet onder omdat we dat pas willen als de vloer ligt, en de koof is nog niet af omdat de bestelde plank te kort was) en de 2e van de woonkamer. Daar moet alleen achterin nog gestuukt worden.
Zwoesj- Ratel
Dennenappel schreef:Wauw, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
Jij ook nog gefeliciteerd dan Wanneer gaan jullie aan de klus dan? of hoeft er niet veel te gebeuren?
Zwoesj- Ratel
Heel mooi, geniet ervan!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Alvast gefeliciteerd! Ziet er leuk uit. Veel succes met het klussen de komende periode.
Gast- Gast
Mooi huis. Veel plezier met klussen. Ben benieuwd naar het (uiteindelijke) resultaat.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wij hebben de sleutel! (De na-foto's op pagina 3)
» Wachten op de sleutel.
» Wij hebben de sleutel!
» Sleutel ingeleverd, en dan...
» Het wij wachten op de sleutel van ons (eerste) huisje topic!
» Wachten op de sleutel.
» Wij hebben de sleutel!
» Sleutel ingeleverd, en dan...
» Het wij wachten op de sleutel van ons (eerste) huisje topic!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: