Wachten op de sleutel.
+15
Moon
Engeldebengel
Ploen
CCC
Snoes
Cow
VeryCherry
Poisongirl
Atelier Madame
samantjuh89
Roxy89
smooch
Pien
Zininzon
Lynn_
19 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wachten op de sleutel.
Wij moeten nog wachten tot 1 juli. Wie moet er ook nog een tijd wachten? Misschien kunnen wij hier samen de tijd door komen.
Gast- Gast
Re: Wachten op de sleutel.
Ik wacht al vanaf november en volgende maand is het eindelijk zover. We hebben op deze manier wel heel ruim de tijd gehad om alles goed te regelen! Is je hypotheek al rond?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik hoef niet meer te wachten (ben vorige week verhuisd) maar wilde je alvast veel voorpret wensen.
Je bent er zo doorheen door! Alvast een beetje rondkijken voor verf/meubels etc.
Is het huur of koop?
Je bent er zo doorheen door! Alvast een beetje rondkijken voor verf/meubels etc.
Is het huur of koop?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
wat ben ik blij dat ik dat nooit heb hoeven mee te maken!! wij kregen op 16 januari 2009 toegezegd dat we een (huur en nieuwbouw)huis hadden, gelukkig was dat huis al zo goed als klaar en kregen we al op 16 februari de sleutel!! wij hoefden dus eigenlijk maar 1 maand te wachten en dat duurde mij al lang!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik voel je helemaal. Wij hadden vorig jaar april een huis gekocht en konden er pas per 1 augustus in. Wachten duurt dan echt lang. Maar je kan wel van alles goed regelen en meubels shoppen.
Hebben jullie een huis gekocht of gaan jullie huren? foto's
Hebben jullie een huis gekocht of gaan jullie huren? foto's
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jaaa wij moeten ook wachten maar niet meer zo lang als jou.. Hebben jaar geleden al een nieuwbouw huis gekocht en als het goed is wordt ons paleisje in april opgeleverd! Ik kan echt niet meer wachten. De laatste paar weken duurt het echt te lang! Gisteren hebben we de vloer en bank alvast besteld
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Ik moet nog wachten tot 29 mrt!
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Het is een koophuis. Alles is al rond. Nu alleen nog wachten. Wij gaan in de mei vakantie nog nieuwe meubels uitzoeken. Dus daar kunnen wij alweer naar uitkijken.
Dit zijn de foto's haal ze wel weer weg.
weg
Dit zijn de foto's haal ze wel weer weg.
weg
Laatst aangepast door Ostara op zo 13 maa 2011 - 18:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi huis super groot ook!
Gaan jullie veel opknappen?
Gaan jullie veel opknappen?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Super leuk huis!
Ik heb van bezichtiging tot sleutel ongeveer 3 weken moeten wachten, en ik vond het me toch lang duren maar toen ik eenmaal de sleutel had vond ik het ook weer te lang duren voordat het opgeknapt was, en zelfs nu de tuin bijv nog moet vind ik dat weer lang duren. mss ben ik gewoon ongeduldig (A)
Ik heb van bezichtiging tot sleutel ongeveer 3 weken moeten wachten, en ik vond het me toch lang duren maar toen ik eenmaal de sleutel had vond ik het ook weer te lang duren voordat het opgeknapt was, en zelfs nu de tuin bijv nog moet vind ik dat weer lang duren. mss ben ik gewoon ongeduldig (A)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik moet ook nog eventjes wachten, verwachte opleverdatum is 3de week van april. Is een nieuwbouw koopwoning.
Ziet er leuk uit!
Ziet er leuk uit!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Wij krijgen 1 april de sleutel van ons huurappartement. We hebben pakweg 5 maanden moeten wachten dan, want we moesten ook nog voorgedragen worden etc. Nu begint t leuke gedeelte zometeen
Gast- Gast
Qua kleur vinden wij het beneden allemaal wel mooi. De mensen hebben elk jaar geschilderd dus het ziet er ook heel netjes uit. De vloerbedekking in de hal en slaapkamer gaat eruit. Verder krijgt de groene kamer een andere kleur en de zolder met het bloemetjes behang gaat eruit en ook de vloerbedekking. De keuken is niet onze kleur maar hij is goed dus daar doen wij het de komende jaren maar mee en zien dan wel verder. De bijkeuken komt ooit ook wel. Het is gewoon allemaal netjes.
Gast- Gast
Wat een mooi huis Ostara! Ik hou daar wel van!
Poisongirl: Waar gaan jullie wonen?
Poisongirl: Waar gaan jullie wonen?
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
In een klein dorpje in noord limburg. Ik heb zo geen plaatje ofzo van het huis, staat niet meer op internet namelijk. We hebben de keuken, badkamer, toiletten, vloeren (behalve op de zolder) en gordijnen inmiddels uitgezocht. Kan niet wachten om te beginnen
Poisongirl- Kletskop
TO; ik ben verliefd op je huis
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja wij ook. Meteen toen wij binnen kwamen was ik verkocht. Het voelde meteen aan als ons huis.
Gast- Gast
Echt geweldig, vooral die erker
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Echt een leuk huisje!!!
Ik moet ook nog even wachten maar weet helaas niet hoelang.......
Is een nieuwbouw huurappartement, 31maart is het "meet en kijk dag" en meestal is het dan nog een week of 6 wachten op de sleutel maar dat hoor ik ws dan pas......
Duurt wel lang hè!? Ik heb van de zomer al gehoord dat ik er kan gaan wonen maar wordt het wachten nu echt beu
Heb vandaag even ingebroken op de bouw
Ik moet ook nog even wachten maar weet helaas niet hoelang.......
Is een nieuwbouw huurappartement, 31maart is het "meet en kijk dag" en meestal is het dan nog een week of 6 wachten op de sleutel maar dat hoor ik ws dan pas......
Duurt wel lang hè!? Ik heb van de zomer al gehoord dat ik er kan gaan wonen maar wordt het wachten nu echt beu
Heb vandaag even ingebroken op de bouw
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Wij hebben begin januari een huis gekocht en moeten nog wachten tot 29 april (normaal gesproken)! Nog anderhalve maand
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dan schiet het voor jou al op Snoes. Ik wil het ook zo graag aan iedereen laten zien. Maar ja dat kan alleen met de foto's. Pff geduld he
Gast- Gast
Hier hetzelfde inderdaad, wachten al een flinke tijd. Kan niet wachten tot we de sleutel krijgen! Vrijdag komen ze de keuken inmeten en dan kan deze worden afgeroepen. Wij hebben afgelopen zaterdag ook ingebroken op de bouw,haha. Ze hebben in de badkamer alleen nog geen aansluitingen voor de douche gemaakt,terwijl ze al lang weten waarde douche moet komen Vrijdag is het kijkdag en dan zal mijn man dat eens aangeven,haha.
Poisongirl- Kletskop
Ja, het komt nu wel dichtbij! Al vind ik het nog steeds te lang, maar goed, we hebben ook wel even tijd nodig om hier alles in te pakken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jammer ik heb de link gemist!
Wij hebben in maart 2008 ons huis gekocht en kregen de sleutel 1 augustus... dus moesten ook een tijdje wachten! Moet wel zeggen dat we er beide erg naar uitkeken, en de tijd vloog ook zo om... Vooral omdat er zoveel valt te regelen.
Wij hebben in maart 2008 ons huis gekocht en kregen de sleutel 1 augustus... dus moesten ook een tijdje wachten! Moet wel zeggen dat we er beide erg naar uitkeken, en de tijd vloog ook zo om... Vooral omdat er zoveel valt te regelen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wij krijgen over 6 weken de sleutel... kan er helaas niet echt naar uitkijken.
Ben al tijden ziek en kan niet eens meubels uitzoeken, geen idee hoe het straks met verhuizen moet gaan
Had het me wel anders voorgesteld helaas
Ben al tijden ziek en kan niet eens meubels uitzoeken, geen idee hoe het straks met verhuizen moet gaan
Had het me wel anders voorgesteld helaas
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Het wij wachten op de sleutel van ons (eerste) huisje topic!
» Wij hebben de sleutel!
» Morgen de sleutel!!!
» Sleutel ingeleverd, en dan...
» We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
» Wij hebben de sleutel!
» Morgen de sleutel!!!
» Sleutel ingeleverd, en dan...
» We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: