Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opleiding verpleegkundige?

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Opleiding verpleegkundige? - Pagina 2 Empty Re: Opleiding verpleegkundige?

Bericht  Tiara za 12 maa 2011 - 21:36

Misschien kun je de opleiding voor mbo-verpleegkundige versneld doen? Deze duurt 2 jaar. Als je goed kan leren is dat misschien ook een optie. Ik deed de opleiding ook werken en leren en ik moest eerst gewoon solliciteren op een baan en was dan wel leerling, maar kreeg gewoon hetzelfde salaris als mijn collega's. Met de terugbetaal regeling werken wel veel instellingen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  JD zo 13 maa 2011 - 5:22

aanitaa schreef:Misschien kun je de opleiding voor mbo-verpleegkundige versneld doen? Deze duurt 2 jaar. Als je goed kan leren is dat misschien ook een optie. Ik deed de opleiding ook werken en leren en ik moest eerst gewoon solliciteren op een baan en was dan wel leerling, maar kreeg gewoon hetzelfde salaris als mijn collega's. Met de terugbetaal regeling werken wel veel instellingen.

ik zou wel willen, maar die mag ik sowieso niet hier in het ziekenhuis volgen, omdat ik de goede vooropleiding niet heb. verpleegkundige versneld kan volgens mij alleen als je al verzorgende IG ofzo hebt...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Tiara zo 13 maa 2011 - 5:31

Ja dat is wel zo en dan is het ook wel pittig als je nog geen zorg/werk ervaring hebt.
Wil je perse in het ziekenhuis werken? Want dat is vaak wel een contract voor 36 uur en dan heb je nog de studie er naast. Dat is wel pittig, ik heb daarom eerst een andere zorgsetting gekozen, ook ivm de nachtdiensten.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD zo 13 maa 2011 - 6:43

aanitaa schreef:Ja dat is wel zo en dan is het ook wel pittig als je nog geen zorg/werk ervaring hebt.
Wil je perse in het ziekenhuis werken? Want dat is vaak wel een contract voor 36 uur en dan heb je nog de studie er naast. Dat is wel pittig, ik heb daarom eerst een andere zorgsetting gekozen, ook ivm de nachtdiensten.

nee ziekenhuis hoeft niet persé maar lijkt me wel het leukst en meest afwisselend. hier is het zo dat je 5 maanden fulltime naar school gaat, en de rest van de opleiding doe je praktijkopdrachten, hoef je niet naar school, maar werk je 32 uur. dus naast die 32 uur heb je dan je opdrachten die je thuis uitwerkt, en door stagebegeleidsters op school laar beoordelen, of op school moet inleveren.

verder zou ik niet zo goed weten waar ik stage kan lopen. het mooie is dat het ziekenhuis maar 1 keer in de 2 jaar een opleiding start, en ik nu dus op gesprek mag komen. verzorgingshuis/vepleeghuis kan...maar die hebben dus voor het hele jaar 2011 een personeelsstop.(hier in de buurt) Dan heb je nog GGZ, dus psychiatrie, maar weetniet of dat nou mijn ding is....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: