Salaris van een verpleegkundige
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Salaris van een verpleegkundige
Ik was benieuwd naar de verpleegkundigen onder ons.
Wat was jullie startsalaris als verpleegkundige en heb je daarvoor onderhandeld?
Hoe heb je de salaris onderhandeling aangepakt? Ik heb zojuist een gesprek gehad bij een uitzendbureau en was benieuwd of mijn salaris past bij de gemiddelde verpleegkundige.
Ik ben in juli klaar als hbo verpleegkundige en ga dan verdienen naar schaal 45 periodiek 1 dus 2407,99 euro.
Vinden jullie dit een goede onderhandeling of hebben jullie er meer uit weten te halen?
Ben benieuwd!
Wat was jullie startsalaris als verpleegkundige en heb je daarvoor onderhandeld?
Hoe heb je de salaris onderhandeling aangepakt? Ik heb zojuist een gesprek gehad bij een uitzendbureau en was benieuwd of mijn salaris past bij de gemiddelde verpleegkundige.
Ik ben in juli klaar als hbo verpleegkundige en ga dan verdienen naar schaal 45 periodiek 1 dus 2407,99 euro.
Vinden jullie dit een goede onderhandeling of hebben jullie er meer uit weten te halen?
Ben benieuwd!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Salaris van een verpleegkundige
Klinkt goed; maar onder welke cao val je dan? Want in de ziekenhuis cao is periodiek 1 van 45 niet het bedrag wat jij aangeeft?
Ik val in cao ggz; ik heb wel moeten aanlopen ivm de moeilijke patiëntencategorie waarmee ik werk en ervaring vereist was. Ik ben gestart in aanloop 1 schaal 49, toen 2 en vervolgens in periodiek 0 schaal 50 beland. Was geen onderhandeling over mogelijk helaas.
Ik val in cao ggz; ik heb wel moeten aanlopen ivm de moeilijke patiëntencategorie waarmee ik werk en ervaring vereist was. Ik ben gestart in aanloop 1 schaal 49, toen 2 en vervolgens in periodiek 0 schaal 50 beland. Was geen onderhandeling over mogelijk helaas.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10