Helix piercing
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Helix piercing
Ik heb een paar weken terug een helix piering laten zetten. Wilde het al een tijdje, dus ben er helemaal happy mee .
Nu vroeg ik me af hoe lang je eigenlijk moet wachten tot je de piercing kunt vervangen. Mij werd geadviseerd om de pericing die er nu inzit zeker een half jaar te laten zitten, dit lijkt me best lang. Iemand ervaring hiermee?
Verder heb ik een mooie piercing gezien http://www.piercingtime.com/anti-helix-piercing-on-left-ear/, heeft iemand een soortgelijke toevallig ergens gezien?
Nu vroeg ik me af hoe lang je eigenlijk moet wachten tot je de piercing kunt vervangen. Mij werd geadviseerd om de pericing die er nu inzit zeker een half jaar te laten zitten, dit lijkt me best lang. Iemand ervaring hiermee?
Verder heb ik een mooie piercing gezien http://www.piercingtime.com/anti-helix-piercing-on-left-ear/, heeft iemand een soortgelijke toevallig ergens gezien?
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Helix piercing
Kraanbeenpiercings helen heel traag. Ik zou zelf aanraden om 9 - 12 maanden te wachten met het wisselen van het sieraad. Het wisselen van balletjes kan wel sneller.snowflakes schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Helix piercing
Volgens mij moest ik destijds 6 weken wachten. Heb hem toen geloof ik laten wisselen bij de juwelier.
Maar dat was 9 jaar geleden, en bij mij was hij toen geschoten.
Ik heb mijn tragus (ook kraakbeen) volgens mij iets later verwisseld.
In ieder geval wachten tot het wondje helemaal geheeld is...
Maar dat was 9 jaar geleden, en bij mij was hij toen geschoten.
Ik heb mijn tragus (ook kraakbeen) volgens mij iets later verwisseld.
In ieder geval wachten tot het wondje helemaal geheeld is...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Tragus piercing
» Piercing ontstoken?
» Piercing en 'plop' navel
» Septum piercing pijnlijk?
» Piercing tussen duim en wijsvinger
» Piercing ontstoken?
» Piercing en 'plop' navel