Tragus piercing
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tragus piercing
Mijn zusje wil graag een tragus piercing hebben. Waar moet je op letten?
En wie weet een goede shop in Drenthe en omgeving?
En wie weet een goede shop in Drenthe en omgeving?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Tragus piercing
Dat je tragus sowieso geschikt is om te piercen. Soms is je tragus (lelletje) te klein en kan het niet.
De eerste paar weken niet zwemmen. Pas op met haarspray en dat soort dingen. Goed schoonhouden, niet teveel aan gaan lopen rommelen als het niet nodig is. Proberen niet op die zijkant te slapen.
Tragus staat er volgens mij wel om bekend dat de kans op uitgroeien groot is.
Shop kan ik je niet mee helpen in die regio.
De eerste paar weken niet zwemmen. Pas op met haarspray en dat soort dingen. Goed schoonhouden, niet teveel aan gaan lopen rommelen als het niet nodig is. Proberen niet op die zijkant te slapen.
Tragus staat er volgens mij wel om bekend dat de kans op uitgroeien groot is.
Shop kan ik je niet mee helpen in die regio.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Dat het staafje lang genoeg is! Want je oor zwelt op en is dan minder ruimte.
Ik moest naar het ziekenhuis, de piercer kreeg de piercing er niet meer uit en mijn oor en hoofd was opgezwollen. Sorry dit was denk ik niet de reactie waar je op gehoopt had maar ik wil het wel graag eerlijk zeggen.
Ik moest naar het ziekenhuis, de piercer kreeg de piercing er niet meer uit en mijn oor en hoofd was opgezwollen. Sorry dit was denk ik niet de reactie waar je op gehoopt had maar ik wil het wel graag eerlijk zeggen.
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Als je een goede shop hebt krijg je daarvan alle informatie die je nodig hebt. Maar inderdaad, niet te veel aan zitten, schoonouden en goed opletten tijdens het kammen/borstelen van je haar. Ook als je naar de kapper gaat moet je het even doorgeven. Verder gewoon de hygiëne tips en het advies van de shop aanhouden en er voorzichtig mee zijn. Een traguspiercing heeft relatief lang de tijd nodig te genezen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tips waar je op moet letten, zijn hier al genoemd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens specifiek op heb gelet, behalve dan dat ik er niet aan ging zitten. Geen idee waar je zusje in Drenthe woont, maar zelf heb ik 'm in het centrum van Groningen laten zetten, omdat die shop goed bekend staat en mijn ervaringen daar ook al goed waren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Piercing ontstoken?
» Helix piercing
» Piercing en 'plop' navel
» Septum piercing pijnlijk?
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Helix piercing
» Piercing en 'plop' navel
» Septum piercing pijnlijk?
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 1 van 1