Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tandarts en verzekering..hoe zit dit?

3 plaatsers

Ga naar beneden

tandarts en verzekering..hoe zit dit? Empty tandarts en verzekering..hoe zit dit?

Bericht  JD vr 11 maa 2011 - 12:13

Ik ben gister naar de tandarts geweest omdat ik het gevoel had dat mijn kroon (op mijn voortand) loszat.
Tandarts heeft gekeken, niks aan de hand volgens hem...

Neem ik vanavond een hap van een koekje....kroon eraf!
Aangezien er een klein stompje onderzit en he tmn voortand betreft, heb ik het spoednummer gebeld, en kon terecht bij de tandarts met weekenddienst...

Dus vanavond weer in de tandartsstoel gezeten, moest contant 70 euro betalen, kan ik dan weer declareren bij mn zorgverzekeraar...

Maar, hij zit gewoon niet goed....dus ik moet maandag weer heen....

Maar mijn vraag, moet ik nu gewoon 3x betalen?? waarschijnlijk moet de kroon er maandag weer uit, maar ja...ik kan er toch weinig aan doen dat die tandarts niet heeft geconstateerd dat hij los zat, en de volgende tandarts de kroon niet goed heeft geplaatst?

Ik ben net veranderd van zorgverzekeraar, waarbij ik niet alles vergoed krijg...zal je altijd zien he!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts en verzekering..hoe zit dit? Empty Re: tandarts en verzekering..hoe zit dit?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 19:14

Qua zorgverzekering is er niets aan te doen, maar je zou maandag kunnen overleggen met de huisarts, misschien dat hij coulant wil zijn met z'n rekening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tandarts en verzekering..hoe zit dit? Empty Re: tandarts en verzekering..hoe zit dit?

Bericht  TukTuk vr 11 maa 2011 - 20:27

*Marietje* schreef:Ik ben gister naar de tandarts geweest omdat ik het gevoel had dat mijn kroon (op mijn voortand) loszat.
Tandarts heeft gekeken, niks aan de hand volgens hem...