Verhalen op verzekering?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verhalen op verzekering?
Zojuist ontdekte in een brandgat in de nylon zitting van één van mijn tuinstoelen. Er lag nog een sigarettepeuk op, dus ik kan wel raden waardoor het brandgat is ontstaan. Nu rook ik zelf niet en zat er gisteren nog geen brandgat in.
Ik woon in een appartementencomplex met een aantal verdiepingen boven mij. Ik vermoed dat één van mijn bovenburen de peuk naar beneden heeft gegooid.
Ik vraag me af of ik dit kan verhalen op een verzekering? Zo ja, welke? Kan het mogelijk op de verzekering via de VvE? Iemand die hier verstand van heeft?
Ik woon in een appartementencomplex met een aantal verdiepingen boven mij. Ik vermoed dat één van mijn bovenburen de peuk naar beneden heeft gegooid.
Ik vraag me af of ik dit kan verhalen op een verzekering? Zo ja, welke? Kan het mogelijk op de verzekering via de VvE? Iemand die hier verstand van heeft?
Gast- Gast
Re: Verhalen op verzekering?
Nou daar ben je lekker mee dan!
Ik zou mijn buren er zeker op aanspreken, straks heb je een keer de was buiten hangen en zijn al je kleren naar de haaien. Echt aso zeg.
Op welke verzekering je het zou kunnen verhalen durf ik je niet te zeggen, maar ik zou wel even contact zoeken met de VVE, misschien kunnen zij er wel iets mee.
Ik zou mijn buren er zeker op aanspreken, straks heb je een keer de was buiten hangen en zijn al je kleren naar de haaien. Echt aso zeg.
Op welke verzekering je het zou kunnen verhalen durf ik je niet te zeggen, maar ik zou wel even contact zoeken met de VVE, misschien kunnen zij er wel iets mee.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Nou daar ben je lekker mee dan!
hier had ik nog niet eens over nagedacht. Bij J heb je ook van de bovenburen die zo grappig zijn de peuken vanaf het balkon naar beneden te gooien. Ook in het portiek roken en dan alle ramen dicht doen. :S. Zodat de rook lekker de huizen in trekt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb idd al een briefje in de gezamenlijke hal hangen, heeeel mss komt de dader wel naar me toe (maarja, dat zal wel niet). Inderdaad, de volgende keer is het mss de was of komt een peuk op mij of mijn bezoek terecht.
pfff....
pfff....
Gast- Gast
oe das balen idd.
ik zou het gewoon proberen bij de woonverzekering.. wij hebben 2 dingen opgegeven die de hond kapot had gemaakt (vloerbedekking bij iemand, en een dure jas) en allebei vergoed gekregen. altijd proberen!
ik zou het gewoon proberen bij de woonverzekering.. wij hebben 2 dingen opgegeven die de hond kapot had gemaakt (vloerbedekking bij iemand, en een dure jas) en allebei vergoed gekregen. altijd proberen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Zes woorden verhalen
» Broodje aap verhalen
» Bizarre (broodje-aap) verhalen
» Vieze/enge/... verhalen
» Zes woorden verhalen
» Broodje aap verhalen