Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weinig slapen en veel huilen

+11
maiadebij
nillis
Fiwen
nisavi
Mikki
Mamsie
ekjir@M
Mida4you
Flemy
Dora
Annie24
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  nisavi do 10 maa 2011 - 2:03

Hoeveel zantac krijgt ie nu? En neem aan 2x per dag?

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Annie24 do 10 maa 2011 - 11:03

nisavi schreef:Hoeveel zantac krijgt ie nu? En neem aan 2x per dag?

Hij krijgt 's morgens en 's avonds 1ml. Wat een rotklus trouwens met zo'n spuitje Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 19:35

Onze kleine meid heeft ook zantac gehad en kreeg ook 1ml. Als ze het spuitje al zag was het al mis...
Maar Zantac helpt erg goed.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Annie24 vr 11 maa 2011 - 7:04

Nou....we zijn begonnen met de Puckababy Neutral

Hij krijst de hele straat bij elkaar en is alleen maar bezig met proberen eruit te komen Rolling Eyes Vind het zo zielig!

Voor de ervaren inbaker mama's: is dit een kwestie van volhouden?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Flemy vr 11 maa 2011 - 7:29

Bij ons was dit echt volhouden ja. Misschien kun je bij de bieb het boek ´regelmaat en inbakeren´ van Ria Blom krijgen, dan zou ik die eens lezen.
Dit boek hebben wij heel erg veel aan gehad. Het moet uiteraard wel werken voor je kindje, want bij onze tweede werkt het totaal niet (maar die kan ook niet op haar rug slapen).
Kort gezegd geeft zij in haar boek het advies om telkens 10 minuten aan te houden, dan troosten en dan weer de 10 minuten in laten gaan. Ook wanneer je kindje even stil wordt, al is het een paar seconde, dan de 10 minuten weer opnieuw in laten gaan. En echt met digitaal klokje, want een halve minuut kan al verschil maken.

Hier moet je natuurlijk wel achter staan, als het niet goed voelt moet je vooral je eigen gevoel volgen. Bij ons hielp het wel i.i.g.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  nisavi vr 11 maa 2011 - 8:44

Annie24 schreef:
nisavi schreef:Hoeveel zantac krijgt ie nu? En neem aan 2x per dag?

Hij krijgt 's morgens en 's avonds 1ml. Wat een rotklus trouwens met zo'n spuitje Rolling Eyes

Haha ja, maar het went. Mijn dochter is nu 8 maanden en vindt het normaal.

Hoe geef je het? Wij spuiten het in de mond wanneer ze drinkt van de fles (of geef je bv?? dat weet ik niet Embarassed ). Werkt prima zo smile

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 10:20

Annie24 schreef:Nou....we zijn begonnen met de Puckababy Neutral

Hij krijst de hele straat bij elkaar en is alleen maar bezig met proberen eruit te komen Rolling Eyes Vind het zo zielig!

Voor de ervaren inbaker mama's: is dit een kwestie van volhouden?

Bij ons viel ze direct als een blok in slaap en bleef 7 uur achter elkaar slapen, terwijl ze daarvoor maximaal 4 uur haalde. Later moest ze zich wel even over gevan aan het feit dat ze er niet uit kon komen en als ze dat had gedaan, werd ze heel rustig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  duckie vr 11 maa 2011 - 10:50

onze dochter zit ook in een puckababy, en het bevalt erg goed.ze huilt ook elke keer als ze er in moet maar dan geef ik haar haar speentje en is het meestal wel goed. ze slaapt er een stuk rustiger door. had hem laatst in de was en toen overdag was hij dus nog niet droog dan slaapt ze stuk onrustiger.
heb nu voor de puckababy mini maar 2 gehaald dat me dat niet nog eens gebeurt.
ze kan de handjes nog wel wat bewegen want als ze wakker is en ik kom boven dan zit ze door het slaapzakje heen op haar vuistjes te sabbelen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Annie24 za 12 maa 2011 - 12:14

Nou, de Puckababy is hier nog steeds geen succes. Hij blijft krijsen zodra hij er in gaat en is alleen maar bezig om te proberen zijn armpjes eruit te krijgen via de opening waar zijn hoofdje zit. Nu mogen we van iemand de Pacco lenen om te kijken of dat wel werkt.....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:26

Over de Zantac: hier spuugde ze het gewoon weer uit als we het met een spuitje in haar mond deden.
Nu maken we een fles, doen een klein beetje melk in een andere fles en daar de Zantac door. Dan geven we dat eerst en daarna de fles met de rest er achter aan. Dat gaat goed en volgens de apotheker is het geen probleem om het zo te doen!

@TO: wat vervelend dat het zo gaat met je zoontje! Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Denk dat het boek wat Flemy noemde inderdaad handig kan zijn, maar het werkt inderdaad niet bij alle kindjes. Bij onze zoon ging het heel goed, maar onze dochter doet het ook niet 'volgens het boekje'. Een draagdoek bood hier uitkomst! Heel veel succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Teddyaapje zo 13 maa 2011 - 10:02

Annie, wat rot dat je zoontje zo slecht slaapt en zoveel huilt! Je moet toch af en toe wel helemaal radeloos worden! hug een dikke knuffel voor je!
Ik heb geen idee wat het kan zijn en wat je eraan kan doen want ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Mijn vriend was vroeger wel een huilbaby en bij hem bleek het aan de voeding en aan de plek waar zn bedje stond te liggen. Blijkbaar stond hij boven de keuken en kwam daar iets van straling vandaag (?) toen ze het bedje in de andere hoek van de kamer zette en van voeding veranderde was het over. Maar of dat van het bedje bij jullie van toepassing kan zijn weet ik ook niet, aangezien jullie zoontje in de auto en in de wagen ook niet slaapt.


Oja, de speen kon T. in het begin ook niet zelf in zn mond houden. We lieten hem vaak bij ons in bed in slaap vallen en hielden de speen dan vast tot hij sliep. Vaak legden we hem dan slapend in de wieg en als dat niet lukte lieten we hem gewoon bij ons in bed liggen. Ik legde hem dan altijd in een warme wikkeldoek (van de prenatal met van die voetjes in) met daar omheen een baddoek gevouwen zodat hij in een soort van cocon lag. We legden hem altijd tussen onze hoofdkussens in met het hoofdje bijna tegen het hoofdbord zodat hij zeker niet onder ons dekbed terecht kon komen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Coccinelle zo 13 maa 2011 - 10:29

Annie24 schreef:Nou, de Puckababy is hier nog steeds geen succes. Hij blijft krijsen zodra hij er in gaat en is alleen maar bezig om te proberen zijn armpjes eruit te krijgen via de opening waar zijn hoofdje zit. Nu mogen we van iemand de Pacco lenen om te kijken of dat wel werkt.....

Ik heb de pacco gebruikt en vond 'm echt heel fijn, ik geloof dat deze ook wat strakker zit als de puckababy.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weinig slapen en veel huilen - Pagina 2 Empty Re: Weinig slapen en veel huilen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum