houding baby op schoot
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
houding baby op schoot
kan het kwaad als je je baby op schoot zet en dan echt zittend?
ik bedoel met name als je op de bank oid zit en dan de baby naar je toe laat kijken en dan met de beentjes naar voren zet dus echt laten zitten?
heb het idee dat het nog niet echt goed is.... maar met visite die laten haar wel eens zo zitten
en ook schoonmoeder doet het vaak terwijl ik er elke keer wat van zeg dat het volgens mij echt niet goed is....
heb ik gelijk dat het nog niet goed is of....
ik bedoel met name als je op de bank oid zit en dan de baby naar je toe laat kijken en dan met de beentjes naar voren zet dus echt laten zitten?
heb het idee dat het nog niet echt goed is.... maar met visite die laten haar wel eens zo zitten
en ook schoonmoeder doet het vaak terwijl ik er elke keer wat van zeg dat het volgens mij echt niet goed is....
heb ik gelijk dat het nog niet goed is of....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: houding baby op schoot
Of het echt slecht is weet ik niet, als je het heel vaak en lang doet wel natuurlijk.
Maar ik doe het ook weleens, en ze vindt dat ook erg leuk merk ik. Ik let er alleen wel op dat ik het niet te vaak doe, en ook bij visite let ik er wel op. Als je het beperkt denk ik dat het af en toe best eventjes kan. Wel goed ondersteunen natuurlijk.
Maar ik doe het ook weleens, en ze vindt dat ook erg leuk merk ik. Ik let er alleen wel op dat ik het niet te vaak doe, en ook bij visite let ik er wel op. Als je het beperkt denk ik dat het af en toe best eventjes kan. Wel goed ondersteunen natuurlijk.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ze vind het ook wel erg leuk, na of tijdens de voeding (als ik van borst moet wisselen) zet ik haar ook wel op het voedingskussen tegen de bank aan maar dan zit ze volgens mij toch niet zo recht als dat ze op schoot zit. dat is een bolletjes kussen dus zakt ze beetje in weg. ze vind het super interessant zeker als ik dan ook nog de tv aan heb staan
als ze op schoot zit bij iemand die dat doet houd die haar wel goed vast, goed onder de armpjes en dan de rug vasthouden...
als ze op schoot zit bij iemand die dat doet houd die haar wel goed vast, goed onder de armpjes en dan de rug vasthouden...
duckie- Ratel
ooh ik zet haar eigenlijk zo vaak zo neer. Komt vooral omdat ze zo erg aan het spugen was in het begin en zich vaak verslikte.
Maar neerleggen vind ze nooit zo leuk eigenlijk. 9 van de 10 keer gaat ze na een paar tellen huilen, maar als ze dan neer wordt gezet dan begint ze te lachen...
Maar neerleggen vind ze nooit zo leuk eigenlijk. 9 van de 10 keer gaat ze na een paar tellen huilen, maar als ze dan neer wordt gezet dan begint ze te lachen...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn zoontje vindt het ook erg fijn om zo te zitten. Hij zit het liefst rechtop, in box etc. vindt hij maar niks aan.
Volgens mij kan het niet zo veel kwaad als je het niet te lang doet.
Volgens mij kan het niet zo veel kwaad als je het niet te lang doet.
Gast- Gast
ga het wel in de gaten houden bij visite inderdaad dat ze niet te lang zo zit, en of ze haar goed vasthouden....
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» baby 7 maanden zittend op schoot - bezoek
» Muziek op schoot
» Voorkeurs houding
» Is dit nou de baby?
» Wat is jou houding tov kindjes die bij je spelen?
» Muziek op schoot
» Voorkeurs houding
» Is dit nou de baby?
» Wat is jou houding tov kindjes die bij je spelen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: