Ik vind het toch wel meevallen.
+6
Caramba
Minx
Susan
Gigi_
Pien
SuperGrover
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik vind het toch wel meevallen.
Dat topic mbt die bikini. Er word nergens gescholden en op deze manier krijg ik gewoon geen eerlijke kans om mijn mening te geven. Ik vind de reacties best meevallen, maar omdat een angel zomaar besluit om het topic te sluiten vind ik raar.
Van diegene die ik heb geopend, reageer ik, als ik dan al even weg ben komen er veel reacties bij.
Zonder mijn schuld word die dan gesloten omdat anderen het er tig pagina's nog steeds over hebben.
Ik mag net als een ander mijn mening geven dmv topics te openen en dan worden die vervolgens dmv reacties van anderen gesloten.
Chance, ik nergens gezegd dat ze er minder vrouw om is zoals je hebt kunnen lezen zei ik dat ik ze een mooi figuur heeft.
Van diegene die ik heb geopend, reageer ik, als ik dan al even weg ben komen er veel reacties bij.
Zonder mijn schuld word die dan gesloten omdat anderen het er tig pagina's nog steeds over hebben.
Ik mag net als een ander mijn mening geven dmv topics te openen en dan worden die vervolgens dmv reacties van anderen gesloten.
Chance, ik nergens gezegd dat ze er minder vrouw om is zoals je hebt kunnen lezen zei ik dat ik ze een mooi figuur heeft.
Gast- Gast
Re: Ik vind het toch wel meevallen.
Even serieus hè, ik wil je niet aanvallen nu, zo moet je 't niet opvatten.. Maar is 't je ooit opgevallen dat jij zélf 9 van de 10 keer niet meer in je topic reageert en dat dáárna pas reacties van mensen komen die .. ietsjes flauwer zijn/worden?
Gast- Gast
Beauty en Mode topic, heb het net zitten lezen.Mama_van2 schreef:Waar hebben we het over ??
Discussie met de 'Angels' zou ik even via PM of mail doen, niet via hier, lijkt me niet de plaats...
Gast- Gast
Over het topic van Lucky CBL waarin zij vindt dat een vrouw met weinig borsten net zo goed geen bikinitopje kan dragen omdat ze toch een mannenborst heeft.
Gast- Gast
Ik vind het volkomen terecht dat dat topic gesloten is. Zoiets zeg je toch niet? Ik heb ook hele kleine borsten, daar kan ik niks aan doen, leuk vind ik het ook niet, maar geen haar op mijn kop die erover peinst om dan maar topless te gaan. Zoiets heeft te maken met principes, wie ben jij om voor iemand anders zoiets te bepalen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Werkelijk waar, voor mijn part deleten ze je van het forum.
Ik geloof niet dat er iemand anders is met zulke onzinnige en met name botte topics/reacties als het gaat over hoe iemand leeft, eruit ziet, wel of geen werk heeft en 100 op een hoop meer.
Jij hebt 0,0 respect voor een ander.
Ik geloof niet dat er iemand anders is met zulke onzinnige en met name botte topics/reacties als het gaat over hoe iemand leeft, eruit ziet, wel of geen werk heeft en 100 op een hoop meer.
Jij hebt 0,0 respect voor een ander.
Gast- Gast
Ik vind het trouwens ook onbegrijpelijk dat je niet snapt hoe jij overkomt...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Lucky.... kun je niet gewoon beter ophoepelen?? Ik probeer jou topics gewoon keer op keer te vermijden maar het lukt gewoon niet meer... Wat was het heerlijk rustig toen jij weg was!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Caribbeanlover= Luckypukkie (oid) ??
NU snap ik al die topics
NU snap ik al die topics
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Caribbeanlover= Luckypukkie (oid) ??
NU snap ik al die topics
Jij bent snel!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Gigi_ schreef:Caribbeanlover= Luckypukkie (oid) ??
NU snap ik al die topics
Jij bent snel!
Haha ja hij valt nu pas.. heb alle topics van CL gewoon genegeerd..
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
De meesten zijn ook al gesloten voor je kan reagerenGigi_ schreef:Alex167 schreef:Gigi_ schreef:Caribbeanlover= Luckypukkie (oid) ??
NU snap ik al die topics
Jij bent snel!
Haha ja hij valt nu pas.. heb alle topics van CL gewoon genegeerd..
Gast- Gast
Meestal moet ik er wel hard om lachen, dus hoop iedere dag op een nieuw topic met rood kruisje hahaha!!Alex167 schreef:Hahaha, BA, das waar
Gast- Gast
Volgens mij is het topic gesloten om de reacties richting CL en niet om haar openingspost, aangezien die Olivia Palermo voor zover ik weet geen medeforummer is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom moet ze meteen ophoepelen :/
En dan? Open audities voor nieuwe forum-muts?
En dan? Open audities voor nieuwe forum-muts?
Gast- Gast
@ CBL wil je een ban ofzo?? dit is echt al het vierde of vijfde topic dat je opent over een topic van jou dat gesloten is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Maar er zijn wellicht wel medeforummers met kleine/geen borsten.. En daar gaat het om, geloof ik..Susan schreef:Volgens mij is het topic gesloten om de reacties richting CL en niet om haar openingspost, aangezien die Olivia Palermo voor zover ik weet geen medeforummer is.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat topic mbt die bikini. Er word nergens gescholden en op deze manier krijg ik gewoon geen eerlijke kans om mijn mening te geven. Ik vind de reacties best meevallen, maar omdat een angel zomaar besluit om het topic te sluiten vind ik raar.
Benader de moderator anders even persoonlijk.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maar er zijn wellicht wel medeforummers met kleine/geen borsten.. En daar gaat het om, geloof ik..Susan schreef:Volgens mij is het topic gesloten om de reacties richting CL en niet om haar openingspost, aangezien die Olivia Palermo voor zover ik weet geen medeforummer is.
Waaronder ikzelf dus ik weet hoe men zich dan voelt dus.
Ik heb nergens gescholden oid en krijg geen kans om mijn mening te geven.
Gast- Gast
Ja, maar valt dat dan onder het beledigen van je medeforummers? In dat geval mogen er wel veel meer topics worden gesloten, ik lees zo vaak dat soort meningen. Heb al tig keer gelezen van mensen dat ze slank veel mooier vinden dan dik. Er zijn hier vast ook wel mensen dik, dus dat moet dan ook verwijderd worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ja, maar valt dat dan onder het beledigen van je medeforummers? In dat geval mogen er wel veel meer topics worden gesloten, ik lees zo vaak dat soort meningen. Heb al tig keer gelezen van mensen dat ze slank veel mooier vinden dan dik. Er zijn hier vast ook wel mensen dik, dus dat moet dan ook verwijderd worden.
Helemaal mee eens.
Gast- Gast
Het gaat toch om de manier waaróp CBL het zegt? Zo denigrerend. En misschien trek ik het me persoonlijk aan omdat ik ook kleine borsten heb, maar tact staat volgens mij niet in haar woordenboek.
Laatst aangepast door Alex167 op di 8 maa 2011 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik vind het toch wel leuk om te vertellen...
» Ik vind....
» Wat vind jij oud?
» Vind jij het erg
» Wat vind je van....
» Ik vind....
» Wat vind jij oud?
» Vind jij het erg
» Wat vind je van....
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: