Ik vind het toch wel meevallen.
+6
Caramba
Minx
Susan
Gigi_
Pien
SuperGrover
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik vind het toch wel meevallen.
Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Gast- Gast
Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
En ga jij nog een keer zeggen hoe vervelend en onnodig dat is? ( Bedoel het niet lullig, ik zit gewoon te lollen hier hoor. )
Gast- Gast
Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Achja... Daar is CBL toch voor? Allemaal even je gal uitspuwen op haar, haar gebruiken om jezelf beter, leuker en grappiger te voelen en de irritaties van de dag eruit te gooien maar dan wel geprojecteerd op CBL.
Een grap is leuk, dit wordt zo langzamerhand dieptriest.
Gast- Gast
Joehoe, ik heb gewerkt, maakt zo'n lange werkdag me meteen monddood?Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
En ga jij nog een keer zeggen hoe vervelend en onnodig dat is? ( Bedoel het niet lullig, ik zit gewoon te lollen hier hoor. )
Nee hoor, be my guest. Ik kijk vaak niet eens in haar topics omdat ik toch wel weet dat iedereen zich ontiegelijk zit op te fokken. Het is altijd hetzelfde riedeltje dat wordt afgespeeld.
Gast- Gast
[quote="Trisha"]
Achja... Daar is CBL toch voor? Allemaal even je gal uitspuwen op haar, haar gebruiken om jezelf beter, leuker en grappiger te voelen en de irritaties van de dag eruit te gooien maar dan wel geprojecteerd op CBL.
Een grap is leuk, dit wordt zo langzamerhand dieptriest.[/quote
Ik voel mezelf echt niet beter als ik wat tegen CBL zeg. Ik kan haar gewoon echt niet begrijpen en wellicht gaat er ooit een lampje bij haar branden...
Een grap is leuk, dit wordt zo langzamerhand dieptriest.[/quote
Ik voel mezelf echt niet beter als ik wat tegen CBL zeg. Ik kan haar gewoon echt niet begrijpen en wellicht gaat er ooit een lampje bij haar branden...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Joehoe, ik heb gewerkt, maakt zo'n lange werkdag me meteen monddood?Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Dan heb jij een héle lange werkdag gehad, een paar jaar lang al
Gast- Gast
Sja, je hebt werkpaarden en luxepaarden heGiacomo schreef:Maple schreef:Joehoe, ik heb gewerkt, maakt zo'n lange werkdag me meteen monddood?Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Gast- Gast
Trisha schreef:Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Een grap is leuk, dit wordt zo langzamerhand dieptriest.
Haha, je verwoord het wel grappig, maar wederom eens inderdaad .
Gast- Gast
Maple schreef:Sja, je hebt werkpaarden en luxepaarden heGiacomo schreef:Maple schreef:Joehoe, ik heb gewerkt, maakt zo'n lange werkdag me meteen monddood?Giacomo schreef:Dus gaan we nog een keer allemaal lopen zeiken over hoe ontactisch ze wel niet is enzovoort? Poging 2345678?
Gast- Gast
Wat dacht je Caribbeanlover, we proberen het gewoon nog een keer met een nieuw topic? Volgens mij is de Admin duidelijk geweest is het vorige topic, slotje dus.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik vind het toch wel leuk om te vertellen...
» Ik vind....
» Wat vind jij oud?
» Vind jij het erg
» Wat vind je van....
» Ik vind....
» Wat vind jij oud?
» Vind jij het erg
» Wat vind je van....
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: