Cupcakes!
+91
Ibbeltje
*Troela*
FruttiTutti
Flower_L
Suus
Raindrop
Stitch
JustMeDaan
Springflower
Marin
Champagne
CarpeDiem
smurfin22
dolfijntje24
SoGood
vlindertje
Salander
Sazzle
joyce0606
Nora
Feyd
TGR
Zonnebloem
Cupcake
kwak
Minx
mauwmauw
Ziva
Antibes
aardbeitje
peach
Gigi_
Elsje
Juul
NoName88
Joyce
Penny Blossom
Tazz
Rovine
Linnie1985
Vancity_girl
Spring
Dikkie Dik
Rush
Phileine
_Muppit
Verona
Ella
Sjaantje
Merai
Mamsie
Stoplicht
flower
sonly
Angela_1986
Jezzie
Highway
CCC
love
duckie
PiP
_Femme
Jerry
TukTuk
Sarah1985
Mida4you
Rebecca
Mari
Zora
claudiaveronique
Nietjuuh
Summerlovin
Arwyn
bolus26
xxjojootjexx
kuikje83
JD
lyke
Guus
SarahKey
Zwerver
Prosecco
Rosa
Bruintje Beer
nisavi
Lejow
nijntje4
VeryCherry
Marcellah89
Inge
Sugarfall
95 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Cupcakes!
wat wil je ermee gaan doen dan? (of heb ik eerdere posts met je idee gemist? )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Om marsepein uit te steken, voor op cupcakes. Maar je hebt bij de leukste taarten 2 maten, en ik wil wel de juiste maat
En ik zoek meer vormpjes, voor op de andere marsepein, maar dat kan ik niet zo goed vinden..
En ik zoek meer vormpjes, voor op de andere marsepein, maar dat kan ik niet zo goed vinden..
Gast- Gast
Niemand? Dames, waar bestellen jullie je spullen? Ik heb bij de leukste taarten webshop mooie dingen gevonden, maar niet echt mooie uitstekers.
Gast- Gast
Ik gebruik daar gewoon de bovenkant van een mok/glas voor
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ja is dat groot genoeg dan? Want welk maat glas heb ik nodig voor normale cupcakes?
Gast- Gast
ligt eraan hoe groot je cupcakes zijn
Jerry- Ratel
Jerry schreef:ligt eraan hoe groot je cupcakes zijn
Normale cupcakes, gewoon het standaard maatje van die papiertjes die je kunt kopen.
Gast- Gast
mijn ervaring is dat dat alsnog kan verschillen... Dus ik kan je er niks zinnigs over vertellen (en hoop stiekem dat iemand met dé tip komt zodat cakejes altijd hetzelfde formaat krijgen en welk bakblik het beste werkt in combi met welke papiertjes...)
Jerry- Ratel
Daar is geen standaard voor ofzo.. De grootte ligt aan:
- Welke cupcakemix je gebruikt
- Hoeveel je daarvan in de vormpjes doet
- Welke vormpjes je gebruikt
- Hoe lang je ze bakt
- Hoe warm je ze bakt
- Of je ze bol laat, of plat maakt, en hoe hard je daar dan bij drukt
Iedere cupcake heeft een unieke vorm en grootte dus het is lastig om daar een standaard van te maken idd.
Ik gebruik gewoon een mok die een beetje op de grootte van de cupcake lijkt en dat gaat altijd prima.
- Welke cupcakemix je gebruikt
- Hoeveel je daarvan in de vormpjes doet
- Welke vormpjes je gebruikt
- Hoe lang je ze bakt
- Hoe warm je ze bakt
- Of je ze bol laat, of plat maakt, en hoe hard je daar dan bij drukt
Iedere cupcake heeft een unieke vorm en grootte dus het is lastig om daar een standaard van te maken idd.
Ik gebruik gewoon een mok die een beetje op de grootte van de cupcake lijkt en dat gaat altijd prima.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Heeft er iemand voor mij een goede cupcakemix en de lekkerste mix voor boetercreme als toef?
Gast- Gast
Weg
Weer een poging gewaagd vandaag
Weer een poging gewaagd vandaag
Laatst aangepast door Puggle op ma 10 okt 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
M'n cupcakes waren super lekker! En m'n zusje vond het echt onwijs lief
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk Puggle! Zelfs geboetseerde figuurtjes gemaakt!
Princessbo: ik doe altijd 1 op 1 botercreme, dus dat betekend bijv. 250 gr. boter/ margarine en 250 gr. poedersuiker...
Princessbo: ik doe altijd 1 op 1 botercreme, dus dat betekend bijv. 250 gr. boter/ margarine en 250 gr. poedersuiker...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik wil morgen cupcakes maken met een caramel toef. Maar hoe doe ik dat? Ik dacht zelf gewoon botercrème met daar door heen. Caramel maar kan dat?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik wil ook graag wat meer expirimenteren met m'n cupcakes.. Kan iemand mij vertellen hoe zo'n impressiemat precies werkt?
Op de website van detaartshop.nl hebben ze wel van die matten, maar dan komt de print erop te liggen zeg maar.. en ik zou graag een print in m'n marsepein topping willen drukken. Iemand een idee?
En heeft iemand nog een leuk adresje voor leuke uitstekers?
Op de website van detaartshop.nl hebben ze wel van die matten, maar dan komt de print erop te liggen zeg maar.. en ik zou graag een print in m'n marsepein topping willen drukken. Iemand een idee?
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
Hier mijn cupcakes met karamel toef, en lekker dat ze waren. Had voor mijn vader ook een paar gemaakt die is gek op karamel maar die vond die toef niet lekker haha. Hij houd meer van marsepein
Sarah1985- Ratel
Springflower schreef:Ik wil ook graag wat meer expirimenteren met m'n cupcakes.. Kan iemand mij vertellen hoe zo'n impressiemat precies werkt?
Dat ligt eraan welke mat je neemt. Ik heb een mat waar de bloemen op de mat liggen, als je dat dan op je marsepein legt en met een deegroller er overheen gaat, liggen de bloemetjes 'in' je marsepein.
Ze zien er leuk uit Sarah! Hoe heb je de toef nou gemaakt?
Als ik een toef met een smaakje maak, maak ik merengue botercreme (1-2-3 verhouding dus bijv 30 gram eiwit, 60 gram suiker en 90 gram boter) en dan een smaakje erdoor, bijv saroma kloppudding. Die heb je ook in caramel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dankje wel voor je antwoord Lejow!
Mag ik vragen waar jij die mat gekocht hebt?
Mag ik vragen waar jij die mat gekocht hebt?
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb
door de toef gedaan.
door de toef gedaan.
Sarah1985- Ratel
Lejow schreef:Springflower schreef:Ik wil ook graag wat meer expirimenteren met m'n cupcakes.. Kan iemand mij vertellen hoe zo'n impressiemat precies werkt?
Dat ligt eraan welke mat je neemt. Ik heb een mat waar de bloemen op de mat liggen, als je dat dan op je marsepein legt en met een deegroller er overheen gaat, liggen de bloemetjes 'in' je marsepein.
Ze zien er leuk uit Sarah! Hoe heb je de toef nou gemaakt?
Als ik een toef met een smaakje maak, maak ik merengue botercreme (1-2-3 verhouding dus bijv 30 gram eiwit, 60 gram suiker en 90 gram boter) en dan een smaakje erdoor, bijv saroma kloppudding. Die heb je ook in caramel!
Oh dat lijkt me wel erg lekker Lejow. Hoeveel gebruik je dan van een saroma pakje?
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Jerry schreef:mijn ervaring is dat dat alsnog kan verschillen... Dus ik kan je er niks zinnigs over vertellen (en hoop stiekem dat iemand met dé tip komt zodat cakejes altijd hetzelfde formaat krijgen en welk bakblik het beste werkt in combi met welke papiertjes...)
Ik doe de papiertjes in vormpjes, zo'n bakblik met kuilen. Dan met een ijsschep 1 kwakje per papiertje, ijsschep strijk ik af met een mes zodat ze evenvol zitten. Wanneer ze uit de oven komen pak ik een vel bakpapier en leg dat bakpapiertje op de cupcakes, daarbovenop een zwaar bakblik. Ze zijn niet allemaal perfect gelijk, maar het komt redelijk in de buurt zo.
Dit waren mijn baksels van vorige week, had ze ook in paars (foto is niet denderend). Ik heb zin om er nog meer te maken, maar we hebben er nu al een aantal ingevroren en ik zag dat er ook al een aantal aan het bederven zijn.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Cupcakes
» Cupcakes voor studentenvereniging
» Cupcakes bewaren
» pistool cupcakes.. help!!
» Cupcakes maken van cakemix?
» Cupcakes voor studentenvereniging