Wajong.
+4
FireButterfly
Moon
VeryCherry
Leska
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wajong.
Ik heb ook een Wajong. Ik weet niet precies hoe alles werkt als je gedeeltelijk wordt afgekeurd, aangezien ik volledig afgekeurd ben. Maar is daar niets over te vinden op de site van het UWV?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Rataplan schreef:Mijn zusje krijgt ook Wajong ivm een niet aangeboren hersenbeschadiging. Zij is eigenlijk voor 100% afgekeurd, maar heeft tot vorig jaar altijd nog een paar uurtjes per week kunnen werken. Sinds vorig jaar zit ze helemaal thuis door extra bijkomende klachten zoals oa: angst/paniek aanvallen, rugproblemen en het piramidebaansyndroom.
Sterkte voor je zusje, ik ken t laatste niet maar heb zelf een angststoornis/paniekaanvallen ( geen uitkering ).
Ik heb zelf 3 weken op de wajong afdeling gewerkt bij t UWV en soms denken jongeren echt dat ze t maar zo even aan kunnen vragen.. Jouw zusje is echt ziek en heb respect dat ze zo lang haar best heeft gedaan om te blijven werken.
Er zijn ook mensen die zat ( hetzij parttime ) kunnen werken maar gewoon lekker denken te kunnen profiteren van de Wajong uitkering omdat ze die destijds zo makkelijk konden krijgen. Daar kan ik me dan echt boos om maken.
Gelukkig zijn de regels sinds januari 2010 aangescherpt.
En Isabella natuurlijk sterkte voor jou!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Rataplan schreef:Mijn zusje krijgt ook Wajong ivm een niet aangeboren hersenbeschadiging. Zij is eigenlijk voor 100% afgekeurd, maar heeft tot vorig jaar altijd nog een paar uurtjes per week kunnen werken. Sinds vorig jaar zit ze helemaal thuis door extra bijkomende klachten zoals oa: angst/paniek aanvallen, rugproblemen en het piramidebaansyndroom.
Sterkte voor je zusje, ik ken t laatste niet maar heb zelf een angststoornis/paniekaanvallen ( geen uitkering ).
Ik heb zelf 3 weken op de wajong afdeling gewerkt bij t UWV en soms denken jongeren echt dat ze t maar zo even aan kunnen vragen.. Jouw zusje is echt ziek en heb respect dat ze zo lang haar best heeft gedaan om te blijven werken.
Er zijn ook mensen die zat ( hetzij parttime ) kunnen werken maar gewoon lekker denken te kunnen profiteren van de Wajong uitkering omdat ze die destijds zo makkelijk konden krijgen. Daar kan ik me dan echt boos om maken.
Gelukkig zijn de regels sinds januari 2010 aangescherpt.
En Isabella natuurlijk sterkte voor jou!
Dat is lief van je Tea! Het piramidebaansyndroom komt vanuit de hersenen en dat uit zich bij mijn zus in een altijd verkrampt been, wat nu doortrekt naar haar rug. Je hebt vast wel eens kramp in je been gehad, mijn zus heeft dat 24/7. Ze zijn haar nu aan het onderzoeken (in het Radboud) of er mogelijkheden zijn om dat te stoppen/verminderen. Van de medicijnen die ze kreeg voor de pijn heeft ze die angst/paniekaanvallen ontwikkeld. Ze is momenteel erg bang om alleen naar buiten te gaan, auto te rijden enz. Dat beperkt haar erg in haar sociale contacten. Ze is nu onder behandeling bij een psychotherapeut.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Wat afschuwelijk voor haar Rataplan.
Ik krijg binnenkort een persoonlijkheidsonderzoek en loop ook bij een psych. Maar die kramp constant... Wow, dat lijkt me echt vreselijk gewoon.
Ga nu echt werken haha, zit hier al weer veel te lang.
voor je zus!
Ik krijg binnenkort een persoonlijkheidsonderzoek en loop ook bij een psych. Maar die kramp constant... Wow, dat lijkt me echt vreselijk gewoon.
Ga nu echt werken haha, zit hier al weer veel te lang.
voor je zus!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wajong uitkering
» Nav Waarom heb jij Wajong?
» wajong / therapie en sollicitatie
» Wajong/ belastingdienst vraag
» Nav Waarom heb jij Wajong?
» wajong / therapie en sollicitatie
» Wajong/ belastingdienst vraag
Pagina 2 van 2