Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wajong / therapie en sollicitatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

wajong / therapie en sollicitatie  Empty wajong / therapie en sollicitatie

Bericht  Baby wo 30 maa 2011 - 1:15

Ik heb al een aantal jaar een Wajong uitkering en volg ook al een aantal jaar therapie. Nu wil ik proberen of ik een BBL plaats kan krijgen in een verzorgingstehuis voor verzorgende IG 3 per september. Daar moet ik voor solliciteren. Moet ik in de brief schrijven dat ik een Wajong uitkering heb (en therapie volg) of dat bewaren voor een gesprek? Want in mijn cv zit een gigantisch gat tussen 2002 en afgelopen jaar. Ik denk er zelf over om dat open te laten en toe te lichten in een evt. gesprek, maar wil niet achteraf te horen krijgen waarom ik dat niet eerder heb gezegd... Of zullen ze niet zo streng zijn?
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wajong / therapie en sollicitatie  Empty Re: wajong / therapie en sollicitatie

Bericht  Snoopy wo 30 maa 2011 - 2:39

Als het niet iets is wat van directe invloed is op je werkzaamheden, dan zou ik het bewaren tot het gesprek. Dan hebben ze namelijk al een beeld van je, wat weer in je voordeel kan zijn.
Ik zou het alleen niet na je gesprek doen, want dan kan je wel het verwijt krijgen dat je het eerder had moeten noemen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: