Make-up advies??
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Make-up advies??
Ik ben op zoek naar een goed make-up advies. Ik wil eens een keer wat anders. Hebben jullie misschien een idee hoe en waar ik dat kan doen?? Ik weet niet of dit nodig is maar ik woon in Drenthe.
Thanx alvast!!
Thanx alvast!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Make-up advies??
kijk eens op youtube voor inspiratie en voor advies kan je bij mac, douglas of sephora binnen stappen. Advies is gratis.
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Douglas, Body shop, Ici Paris XL, daar kan je altijd advies krijgen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Okee, dank je. Ik zal binnenkort de Douglas eens binnenlopen.
Mida4you- Ratel
Is het niet zo bij Douglas etc dat je de make-up moet kopen die ze gebruikt hebben?
Gast- Gast
Nee hoor, bij de douglas kan je je op laten maken en daarna gewoon kijken wat je mooi vindt en hoef je zeker niet alles te kopen.
Gast- Gast
Mammalin schreef:Is het niet zo bij Douglas etc dat je de make-up moet kopen die ze gebruikt hebben?
Natuurlijk niet gekkie, dat zou wat zijn
Gast- Gast
Yves Rocher
Wat misschien leuk is, bij de douglas kun je ook een workshop volgen Dan betaal je een bepaald bedrag voor de cursus en aan het eind kun je voor dat geld producten aanschaffen.
Wat misschien leuk is, bij de douglas kun je ook een workshop volgen Dan betaal je een bepaald bedrag voor de cursus en aan het eind kun je voor dat geld producten aanschaffen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Yves Rocher
Dat klinkt inderdaad leuk
Mida4you- Ratel
Jen_ schreef:Mammalin schreef:Is het niet zo bij Douglas etc dat je de make-up moet kopen die ze gebruikt hebben?
Haha, dat heb ik een keer gehoord van iemand die zich daar liet opmaken. Dat ze bijna verplicht was om wat make-up te kopen. Zal dan wel een uitzondering geweest zijn
Gast- Gast
Mammalin schreef:Jen_ schreef:Mammalin schreef:Is het niet zo bij Douglas etc dat je de make-up moet kopen die ze gebruikt hebben?
Haha, dat heb ik een keer gehoord van iemand die zich daar liet opmaken. Dat ze bijna verplicht was om wat make-up te kopen. Zal dan wel een uitzondering geweest zijn
Zo voelt het wel een beetje. Maar ja gewoon stellig zijn in dat geval
Ik wilde graag een bronzing powder, maar wist niet welke kleur het beste bij mij zou staan. Toen heb ik me bij de douglas laten opmaken en toen ze klaar was zei ik: o ja ziet er mooi uit, ik wil nog wel even kijken hoe het er in het daglicht uitziet (of met lippenstift eerst even door de stad lopen om te kijken hoelang het blijft zitten) en vervolgens niet terug komen.
Verder is het inderdaad leuk en leerzaam om via youtube te kijken en oefenen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien was dat ook zo'n workshop? Dan betaal je eerst voor de workshop en erna kun je voor dat geld producten kopen.Mammalin schreef:Jen_ schreef:Mammalin schreef:Is het niet zo bij Douglas etc dat je de make-up moet kopen die ze gebruikt hebben?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: