wat voor make up?
+3
Sugarfall
Blond
Sarah1985
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat voor make up?
Ik heb wel veel last van plekjes in mijn gezicht, en nu ben ik op zoek naar make up voor het gezicht. Maar ben nogal een leek op dat gebied. Wat voor poeder of hoe het maar heet is goed.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: wat voor make up?
Ik heb de mat lumiere van Chanel (poeder). Duur, maar doet zijn werk heel goed!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er een van Burberry. Deze is ook wat duurder, maar dekt wel erg mooi. Hij valt ook niet op.
Gast- Gast
Ik heb sinds een paar dagen foundation en concealer van Chanel en ben er zooo blij mee! Past echt perfect bij mijn huid en je ziet helemaal niet dat ik foundation op heb, heel natuurlijk.
Maar je hebt er eigenlijk niet zoveel aan als wij zeggen welk merk of iets wat we gebruiken, je kunt het beste even naar Douglas of Sephora gaan, of een andere winkel bij je in de buurt en advies vragen wat het beste bij je huid past, je vergist je er zelf namelijk heel snel in.
Maar je hebt er eigenlijk niet zoveel aan als wij zeggen welk merk of iets wat we gebruiken, je kunt het beste even naar Douglas of Sephora gaan, of een andere winkel bij je in de buurt en advies vragen wat het beste bij je huid past, je vergist je er zelf namelijk heel snel in.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou zelf echt geen poeder nemen... ALs je weinig met make up hebt, in ieder geval met poeder/ foundation, breng je het vaak verkeerd aan. Ik zou als ik jou was naar een goede drogist gaan en je laten informeren.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Misschien kun je de BB creme van garnier eens proberen? Kost slechts EUR 10,-- ik gebruik 'm ook en ben er erg tevreden over. Als ik klaar ben met mijn make-up poeder ik 'm nog wel even af want een gold blusher (bronzing pearls van oriflame).
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Poeder dekt niet. Je zou een concealer en een foundation moeten gebruiken om het egaal te maken. Ik zou even naar de douglas of naar mac gaan om advies te vragen welke kleuren het best bij jou huid passen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook niet voor poeder kiezen, wat voor plekjes zijn het eingelijk? Zijn ze droog of juist vet? Ik zou naar een goede drogist gaan (ici paris ofzo) en je laten adviseren. Ik gebruik zelf vrij dure foundation van Dior, maar goedkopere merken (Rimmel, L'oreal) zijn vaak ook goed.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb je nu voor make-up op?
» Wat voor make-up gebruik je?
» Wat voor make-up gebruik jij?
» Wat draag jij voor make up?
» Wat voor make-up gebruik je?