Dagcafé 2011
+18
Pannetoet
SuperGrover
Lejow
Jordana
Try
Leska
Suus
Oasis
aniet
girli
Burn
May
Chocolate Cookie
SoezieQ
Serena
VeryCherry
Lynn_
Roze Roos
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Maple schreef:Okay, nu drink ik al helemáál nooit meer Senseo. En nu weet ik meteen helemaal zeker dat manlief de Senseo vanmiddag van het balkon flikkert. Hij wilde toch al over op de versgemalen bonen.PrinsesBo schreef:Wisten jullie dat de schuim die op Senseo cappucino zit gewoon kant en klaar varkensvet is...
Vind ik echt goor..
Zo, mooi excuus dus
Echt smerig toch?
Gast- Gast
Haha, ik lust toch al geen koffie. En daar baal ik best van, want ik vnd gemalen koffie altijd zo lekker ruiken...
Gast- Gast
Waar lees je dat? Ik heb dat twee jaar terug voor mijn tante uitgezocht omdat die vegetarisch eet (en dus niet wist of ze dit kon drinken) en toen vond ik op de site van senseo zelf dat dat onzin is. Je ziet het ook niet op de verpakking staan, dus dat zou wel heel vreemd zijn.PrinsesBo schreef:Wisten jullie dat de schuim die op Senseo cappucino zit gewoon kant en klaar varkensvet is...
Vind ik echt goor..
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt wel heel vies, dus weet niet of ik dat wel geloof... Dan zijn ze toch verplicht om dat op de verpakking te zetten?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
leuk kinderen voor kinderen!
Was ik vroeger echt grote fan van!
Heb inmiddels mn haar gewassen en nu is het weer 1 kleur gelukkig!
Was ik vroeger echt grote fan van!
Heb inmiddels mn haar gewassen en nu is het weer 1 kleur gelukkig!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb de dvd-box van 25 jaar kinderen voor kinderen en kijk ze nog steeds wel eens met een vriendin: en dan keihard meezingen natuurlijkwolletjes schreef:Suus schreef:Leuk, kinderen voor kinderen!
Ja! 16 cd's op mp3!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemiddag allemaal,
ik ben er ook weer, heb van het weekend af en toe meegelezen (vriendje was er) en die is nu helaas weer weg Zit nu bij mijn vader en ik verveel me echt heel erg! Ik ben het zitten zat, ik wil erop uit maar dat gaat helaas niet zomaar..
Anyway, leuk weekend gehad meiden? Mijne was heel gezellig, mijn vriend was heel erg lief voor me
ik ben er ook weer, heb van het weekend af en toe meegelezen (vriendje was er) en die is nu helaas weer weg Zit nu bij mijn vader en ik verveel me echt heel erg! Ik ben het zitten zat, ik wil erop uit maar dat gaat helaas niet zomaar..
Anyway, leuk weekend gehad meiden? Mijne was heel gezellig, mijn vriend was heel erg lief voor me
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Ik heb de dvd-box van 25 jaar kinderen voor kinderen en kijk ze nog steeds wel eens met een vriendin: en dan keihard meezingen natuurlijkwolletjes schreef:Suus schreef:Leuk, kinderen voor kinderen!
Ja! 16 cd's op mp3!
Dit was de cd-box die ik nu op mijn computer heb
Gast- Gast
Leska schreef:Waar lees je dat? Ik heb dat twee jaar terug voor mijn tante uitgezocht omdat die vegetarisch eet (en dus niet wist of ze dit kon drinken) en toen vond ik op de site van senseo zelf dat dat onzin is. Je ziet het ook niet op de verpakking staan, dus dat zou wel heel vreemd zijn.PrinsesBo schreef:Wisten jullie dat de schuim die op Senseo cappucino zit gewoon kant en klaar varkensvet is...
Vind ik echt goor..
Was op tv bij 'tussen de oren'.
Laatst aangepast door PrinsesBo op ma 7 maa 2011 - 4:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Op de site staat dit:
In de Senseo® basisvarianten, Senseo® Selection, Senseo® City Sensations en Senseo® Espresso zitten geen dierlijke bestanddelen. In Senseo® Café Choco, Senseo® Cappuccino, Senseo® Hot Choco en Senseo® Cappuccino met topping zitten melkbestanddelen.
In de Senseo® basisvarianten, Senseo® Selection, Senseo® City Sensations en Senseo® Espresso zitten geen dierlijke bestanddelen. In Senseo® Café Choco, Senseo® Cappuccino, Senseo® Hot Choco en Senseo® Cappuccino met topping zitten melkbestanddelen.
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Hoe is het met je been,Try?
Gaat het al een beetje beter?
Niet meer misselijk enzo?
Wat lief dat je vriend naar je toekwam,komt ie gauw weer?
Gaat het al een beetje beter?
Niet meer misselijk enzo?
Wat lief dat je vriend naar je toekwam,komt ie gauw weer?
aniet- Kletskop
Fijn dat je vriend zo lief voor je was, Try! Hoelang duurt het nu voordat je hem weer ziet?
Gast- Gast
Mijn been begint weer een knie en enkel te krijgen, ik kan mijn knie ook steeds beter bewegen maar mijn enkel steeds minder (die is nog steeds wel dik en vooral blauw). Het thuiszitten ben ik nu echt zat, ik vond het supergezellig met mijn vriend dus toen maakte dat thuiszitten ook niet echt uit. En hij nam me af en toe mee met de rolstoel. Ik heb geen idee wanneer hij weer komt, hij zei snel, ik hoop over 2 weken.
Misselijk ben ik niet meer zo, heb nu wel weer nieuwe medicijnen want van de vorige werkt ik ziek dus we zullen zien
Hoe is het met jou Aniet?
Misselijk ben ik niet meer zo, heb nu wel weer nieuwe medicijnen want van de vorige werkt ik ziek dus we zullen zien
Hoe is het met jou Aniet?
Try- Kletskop
Wat fijn dat de zwelling wat afzakt,ik begrijp heel goed dat je het zat bent.
Ik heb ooit mn enkel gebroken gehad en had 9 weken gips.
Gelukkig hoefde ik toen niet geopereerd te worden,maar was het thuiszitten echt heel erg zat.
Op de warmste dag van die zomer (achteraf gezien)kreeg ik gips, de warmste dag wordt genoemd als de zomer bijna af is bij het weer op RTL 4.
Met mij gaat het goed.
Ik ben vandaag vrij en het is prachtig weer.
Ik merk dat ik door dit mooie weer beter in mn vel zit dan afgelopen weken/maanden.
Is dit heel gek?!
Ik heb ooit mn enkel gebroken gehad en had 9 weken gips.
Gelukkig hoefde ik toen niet geopereerd te worden,maar was het thuiszitten echt heel erg zat.
Op de warmste dag van die zomer (achteraf gezien)kreeg ik gips, de warmste dag wordt genoemd als de zomer bijna af is bij het weer op RTL 4.
Met mij gaat het goed.
Ik ben vandaag vrij en het is prachtig weer.
Ik merk dat ik door dit mooie weer beter in mn vel zit dan afgelopen weken/maanden.
Is dit heel gek?!
aniet- Kletskop
Volgens mij is dat vrij normaal. Ik voel me vandaag ook happy, ben lekker op de fiets weggeweest tussen de middag en ik werd blij van het zonnetje. Nu niet, want hij schijnt op mijn beeldscherm en ik moet met geknepen ogen kijken.
Gast- Gast
Hahaha,jij ook al,Alex!
Hier schijnt ie ook schuin in mn ogen!
Maar echt heerlijk weer zeg!
Mag van mij wel zo blijven!
Hier schijnt ie ook schuin in mn ogen!
Maar echt heerlijk weer zeg!
Mag van mij wel zo blijven!
aniet- Kletskop
Vanaf woensdag wordt het weer koud, geloof ik, maar ik las hier ergens dat het vanaf volgende week warmer wordt. Laat die zon maar schijnen!
Gast- Gast
Heerlijk he, dat zonnetje? Ik heb gisteren een wedstrijd gezien en heb toen heerlijk in het zonnetje gezeten Zometeen ga ik misschien nog eentjes op het balkon zitten, lekker.
Aniet: wat vervelend! Ik heb geen gips gelukkig maar ik moet mijn voet dus nu belasten en dat doet heel erg pijn.
Aniet: wat vervelend! Ik heb geen gips gelukkig maar ik moet mijn voet dus nu belasten en dat doet heel erg pijn.
Try- Kletskop
Heb je wel krukken, Try? En zit er helemaal niks om je been, of wel iets van een drukverband ofzo?
Gast- Gast
Wat voor medicijnen heb je nu,Try?
En wanneer moet je voor controle naar het ziekenhuis?
Dat ik mn enkel brak is al meer dan 10 jaar geleden,maar het was voor het eerst dat ik me echt ongelukkig voelde omdat ik zoveel thuis zat..
En wanneer moet je voor controle naar het ziekenhuis?
Dat ik mn enkel brak is al meer dan 10 jaar geleden,maar het was voor het eerst dat ik me echt ongelukkig voelde omdat ik zoveel thuis zat..
aniet- Kletskop
Ik zie niks over kou aan het einde van de week,BA!
aniet- Kletskop
Nee, niks gehad...Giacomo schreef:BA, heb jij mijn msn uitnodiging wel gekregen?
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: